Oma kerho äitipuolille.

Jonkin aikaa palstaa seurailtuani tulin siihen tulokseen, että on paras perustaa oma "suljettu osasto" meille äitipuolille.

Osasto löytyy Kerhot-osiosta, hakemuksella saa salasanan ja pääsee mukaan.

Äitipuolten kerhossa ei harmaat #&%?$!*, kukaan ei sano toiselle "Mitäs otit perheellisen miehen" vaan asioista keskustellaan ymmärtäen, että jokaisen perhe ja tilanne on erilainen, kenenkään ongelmia väheksymättä, ketään arvostelematta, ketään paheksumatta.

Pääsyvaatimuksena on,että elät äitipuolena perheessä, jossa asuu vakituisesti tai vierailee kumppanin lapsia.
Omia lapsia ei ole pakko olla, odottajatkin ovat tervetulleita.
 
kiertopalkintokerho
Joo perustetaan sellanen sulle-mulle-kerho jossa
looserit kehuu loosereita.

Tätähän tämä on.

Täällä sitten jauhetaan että lapsen etu ensin ym potaskaa joo joo.

YH on YH ja UUSIS on UUSIS kehutuna tai haukuttuna..
 
En ymmärrä edellisen kirjoitusta. Kuka nyt on luuseri? YH-ko? Onko YH aina yksinhuoltaja vai onko se yhteishuoltaja?

Muuten, minun mieheni EI OLE lasteni isäpuoli, vaan lapsillani on isä. Enkä minä ole hänen lastensa äitipuoli. Kahden aikuisen suhde on vanhemmuussuhteesta erillinen.

Kerhoon tulisin silti mielelläni, jos saa. Vanhakantaisia hapannaamoja karkuun.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 17:55 satu kirjoitti:
En ymmärrä edellisen kirjoitusta. Kuka nyt on luuseri? YH-ko? Onko YH aina yksinhuoltaja vai onko se yhteishuoltaja?

Muuten, minun mieheni EI OLE lasteni isäpuoli, vaan lapsillani on isä. Enkä minä ole hänen lastensa äitipuoli. Kahden aikuisen suhde on vanhemmuussuhteesta erillinen.

Kerhoon tulisin silti mielelläni, jos saa. Vanhakantaisia hapannaamoja karkuun.
Tervetuloa kerhoon =)
Rekisteröidy/kirjaudu ja laita yv:tä.


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2007 klo 22:26 HyväPahaÄitiPuoli kirjoitti:
Jonkin aikaa palstaa seurailtuani tulin siihen tulokseen, että on paras perustaa oma "suljettu osasto" meille äitipuolille.

Osasto löytyy Kerhot-osiosta, hakemuksella saa salasanan ja pääsee mukaan.

Äitipuolten kerhossa ei harmaat #&%?$!*, kukaan ei sano toiselle "Mitäs otit perheellisen miehen" vaan asioista keskustellaan ymmärtäen, että jokaisen perhe ja tilanne on erilainen, kenenkään ongelmia väheksymättä, ketään arvostelematta, ketään paheksumatta.

Pääsyvaatimuksena on,että elät äitipuolena perheessä, jossa asuu vakituisesti tai vierailee kumppanin lapsia.
Omia lapsia ei ole pakko olla, odottajatkin ovat tervetulleita.
Mukavaa. Kerho jossa on ymmärtäjiä! Ketään ei arvostella, kritisoida tai vähätellä. Minulle tulee mieleen samanlainen kerho: Playboy mansion - eli Hugh Hefnerin isännöimä playboy talo jossa aurinko paistaa, linnut laulaa ja on aina bileet. Talossa asuu vai kauniita naisia ja vieraina ainoastaan rikkaita miehiä. Ei siellä ole edes nähty 120 kiloisia tonnikeijuja, saatikka 80 kiloisia nelikymppisä naisia. Vain kauniit kelpaavat - kauniit kaksikymppiset.

Kuitenkin ulkona oliat (koko muu maailma) nauraa sille että Hugh Hefner pyörittää kolmea tyttöystävää yhtäaikaa. (aiemmin seitsemää) Tytöt sanovat tulevansa hyvin toimeen keskenään ja olevansa ystäviä keskenään. He tukevat ja ymmärtävät toisiaan - vähän niinkuin teidän kerhossanne.

Eikö olisi terveempää kuulla muidenkin ihmisten mielipiteitä eikä vain sellaisten jotka sillä hetkellä sattuvat miellyttämään?

Teidän elämäntilanteeseenne liittyvät muutkin kuin pelkästään te.. Siihen tosiaan liittyy ne ex-vaimot, miehet, lapset ja ydinperheelliset työkaverit jotka paheksuvat teitä.

Eikö olisi viisaampaa tulla heidän kanssaan juttuun kun perustaa kerho jossa teitä ymmärretään teidän tavallanne?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 22:24 jane kirjoitti:
Eikö olisi terveempää kuulla muidenkin ihmisten mielipiteitä eikä vain sellaisten jotka sillä hetkellä sattuvat miellyttämään?

Teidän elämäntilanteeseenne liittyvät muutkin kuin pelkästään te.. Siihen tosiaan liittyy ne ex-vaimot, miehet, lapset ja ydinperheelliset työkaverit jotka paheksuvat teitä.

Eikö olisi viisaampaa tulla heidän kanssaan juttuun kun perustaa kerho jossa teitä ymmärretään teidän tavallanne?
1. Tottakai on, sehän on jo tällä palstalla nähty :whistle:
2. Ei se tarkoita, että ei tulisi juttuun exien, miesten, lasten tai työkavereiden kanssa vaikka ilman naurettavia provoja haluaakin asioista keskustella.
Valitettavasti nämä "rakentavat" muiden ihmisten mielipiteet tulevat yleensä sellaisilta, joilla on jotain purkamatonta raivoa omassa elämässään. Se, että on väsynyt näihin "Mitäs läksit, itsehän tiesit" ei tarkoita, etteikö olisi valmis ajattelemaan asioita muidenkin asemasta kuin omasta.
3. Muiden äitipuolien kanssa keskusteleminen (eli se vertaistuki) tuskin kumoaa muiden kanssa toimeen tulemista.
 
Heippahei!

Tämä kuulostaa hyvältä palstalta..mutta en nyt tyhmänä osa sinne kerhoon kirjautua/ kirjoittaa..
eli jos joku ystäväliinen sielu viitsisi neuvoa? =)

Olen "äitipuolena" vain silloin kun mieheni lapsi on meilla. eli noin kerta viikkoon.. lomilla enemmän =)

Enkä osaa tuota yh-viestiäkään laittaa... =(
mutta tarve olisi kova.. ;)

Vauvahaaveissa ( meillä on kova vauvakuume ja yksi keskenmeno koettiin viikko sitten 4. kuulla..)

Siksi tuo nimimerkki siis.. =)
 
tuolla kaksplussan pääsivulla on sellanen kohta kun kerhot siellä vasemmalla meet sinne ja etsit sieltä tuon äitipuolet kerhon ja klikkaat hakemus kohtaa :) yksityisviesti taasen onnistuu kun rullaat tän sivun ylälaitaan jossa lukee olet kirjautunut sisään tunnuksella.... siin samassa palkissa on kohta yksityisviesti niin siitä..Toivottavasti sain edes jotain ilmastua ymmärrettävästi.. :whistle:
 
Miten pääsisin teidän kerhoon laittamaan hakemuksen. Meidän perhe koostuu miehen 7v tytöstä joka vierailee tällä hetkellä jokatoinen viikonloppu + kahdesta yhteisestä lapsesta... elämä ei aina ole ruusuilla tanssia ja kaipaisin vertaistukea.. Monet kerrat olen hakannut päätä seinään ja miettinyt mihin soppaan olenkaan joutunut yms.
 
julmia
sain jo jäsenhakemuksen eteenpäin ja HyväPahaÄitipuoli toivotti tervetulleeksi kerhoon, sain salasanankin, mutta en pääse siellä keskusteluun, koska se on vain "kerhon jäsenille" joka siis luulin jo olevani. Kaksplussalla ei ole mitään teknistä tukea....
 
Tervehdys kaikille!
Itseänikin rupesi ärsyttämään, kun se kerholinkki ei toimi, ja onnistuin saamaan numeron (kaksplussan netti- ja kerhosivuista vastaavan). Hän lupasi soitella minulle heti kun saa tilanteeseen selvyyttä!

Olen myös laittanut jo kesäkuussa yv:tä ja saanut salasanan, mutta koska en silloin päässyt sivuille ajattelin, että kyse on vain minun huonoista kirjautumistaidoistani ;) Hyvä kun satuin nyt lukemaan, että muillakin ollut samanlaisia ongelmia. Jospa nyt päästäisiin keskustelemaan, onkin monta keskustelunaihetta mielessä...!
 
Heips! Olen joka toinen vkonloppu äitipuoli avomieheni 3-vuotiaalle tyttärelle. Paljon on asioita, joissa tarvitsisin muiden "vastaavien" neuvoja ja varsinkin ymmärrystä... kukaan ystävistäni ei ole vastaavassa tilanteessa.. siispä minäkin haluaisin liittyä mukaan kerhoonne. Voisitteko laittaa minullekin sen salasanan.. sen jälkeen ilmeisesti tehdään se hakemus, vai?
 
Hei kaikille,

Minäkin haluaisin liittyä kerhoonne. Olen ollut äitipuolena mieheni 21, 14 ja 13-vuotiaille lapsille jo seitsemän vuotta. Itselläni on aikaisemmasta parisuhteesta 9-vuotias poika. Äitipuolena oleminen ei olekkaan niin helppoa mitä moni luulee. Niin minäkin luulin aluksi, että siinä on minä, mieheni ja hänen lapset ja minun lapseni, mutta ei mene kuin elokuvissa. Kaupanpäälliseksi saat vielä ex-kumppanit...
 

Yhteistyössä