Oma pino Tampereen suunnan äideille...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 23:08 -Tumpula- kirjoitti:
Vähän kauempaa mutta pinoudun silti. :wave:
Mä olen 24-vuotias, perheeseen kuuluu 1v 9kk poika ja mieskin pyörii nurkissa aina kun töiltään ehtii. Hämeenkyrössä asustellaan.
Oon tästä vähän vielä kauempaa, Ikaalisiin joku aika sit muutin, miehen perässä.
Pidän itteeni vie ihan Tamperelaisena ku sie koko ikäni ehdin asua..

Ja esikoista odotellaan kesäkuulle. Ite oon 21v.

 
-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 16:59 Tiikerinlapsi kirjoitti:
Oon tästä vähän vielä kauempaa, Ikaalisiin joku aika sit muutin, miehen perässä.
Pidän itteeni vie ihan Tamperelaisena ku sie koko ikäni ehdin asua..

Ja esikoista odotellaan kesäkuulle. Ite oon 21v.
Miehen perässä mäkin tänne muutin, Tampereelta. :D Tampereelle muutin Jyväskylästä vuosituhannen vaihteessa.
Harvoin täällä palstailee ketään näin läheltä. :wave:
 
Ylöjärvi :wave: ja tarkemmin Vuorentausta =)

Lapset 6v ja 1v6kk... viimeinen päivä koti-äitinä menossa huomenna siirryn takaisin työelämään eli päivisin ei meistä seuraa valitettavasti saa, mutta kiva kun Y-järveltä näinkin paljon äitejä =)
 
Katja1979
Lainaus:
03.04.2006 klo 08:30 Carlona kirjoitti
Minäkin muutan kahden viikon päästä Ylöjärvelle. La 25.5. Olisi kivaa tavata kesällä kaikkia äitejä. Onko siellä muuten joku iso leikkipuisto? Mulla ikää 26v.

Heippa Carlona!
Tervetuloa Ylöjärvelle. Tässä keskustassa on sellainen aika iso leikkipuisto johon on uusittu kaikki keinut ynnä muut vempaimet. Leikkipuiston ympärillä on aita joten lasten on turvallista leikkiä ja eivät pääse lähtemään karkuun. :)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 23:08 -Tumpula- kirjoitti:
Vähän kauempaa mutta pinoudun silti. :wave:
Mä olen 24-vuotias, perheeseen kuuluu 1v 9kk poika ja mieskin pyörii nurkissa aina kun töiltään ehtii. Hämeenkyrössä asustellaan.
Asutaan kans Hämeenkyrössä, ite oon 27v, lapset poika 4v ja tyttö pian 5kk. Ja miestäkin (29v) näkee aina silloin tällöin.
Ens viikolla ollaan kyllä muuttamassa Viljakkalan puolelle.
Tampereelta minäkin aikoinani tänne, tosin oon asunut täällä jo 17vuotta!!
 
mami -79 harmaana
Heippa,
Minä asustelen kans Hämeenkyrössä, isännän ja koirien kans. Esikoista odotellaan syntyväksi toukokuussa. Asustellut oon myös Tampereella jokusen vuoden (1997-2000 )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 11:24 mami -79 harmaana kirjoitti:
Heippa,
Minä asustelen kans Hämeenkyrössä, isännän ja koirien kans. Esikoista odotellaan syntyväksi toukokuussa. Asustellut oon myös Tampereella jokusen vuoden (1997-2000 )
missäs päin asustelet, jos saapi kysyä? Mahdollisesti tunnetaan toisemme?!
 
veetie
Jenni 21v Tampereen Tesomalta moikka! Ja kahviseuraa vailla tämä äiti! Poika suurin osa kuukaudesta tarhassa, minä silloin tällöin töissä ja kohta äippälomalla. joten vietsiä tulemaan jos seura kiinnostaa =)

jenniesteri@hotmail.com
 
Huomasin tuossa juuri,että vaikka olenkin tämän "pinon" aloittanut olen kokonaan itse unohtanut esitellä itseni.... :whistle:

siispä korjataan tilanne...

Minä 25v, Avopuoliso 21v :heart: ja Lari 4 v :heart: . Pikkukakkosta odotellaan syntyväksi kesäkuussa :D . Asustellaan Hatanpäällä.<br><br>
 

Yhteistyössä