Oma pino Tampereen suunnan äideille...

-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 20:43 Outee kirjoitti:
Haapalinnankylästä ollaan, Tuomas 10kk ja mä 24v. =)
Teidän Tuomas on kyllä yksi kauneimpia lapsia mitä mä olen nähnyt. :)
Vähän meni ohi aiheen mutta halusin vaan sanoa. :whistle: :D
 

Paljon ollaan saatu äitejä/odottajia pinoon :D . hyvähyvä !!!

Jos jollakulla kiinnostusta ja halua höpötellä enemmänkin niin minut tavoittaa messengeristä osoitteella elina_huhtala@hotmail.com =)

Olisi kiva vaihdella ajatuksia ja kokemuksia sun muuta hömppää...ja saada uusia ystäviä tältä suunnalta =)
 
RiikkaMamma ja miksei muutkin, ketkä osaisi vastata... Niin katsoin,että sinä asut Tesomalla ja siksi ajattelinkin kysyämiten ootte viihtyneet ja millanen alue noin ylipäänsä lapsiperheelle on? Me kun ollaan nyt poikani (10 kk) ja mieheni kanssa katsottu asuntoa joka on Tesomalla ja haluaisin kuulla alueesta. Ei olla alkuperäisiä tamperelaisia, siksi en oikein tiedä missä on millasta...mutta auttakaa ihmeessä, olis kiva kuulla kokemuksia ja miksei saada vaikka ystäviäkin :)
 
tuutikki79
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 16:59 Tiikerinlapsi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 23:08 -Tumpula- kirjoitti:
Vähän kauempaa mutta pinoudun silti. :wave:
Mä olen 24-vuotias, perheeseen kuuluu 1v 9kk poika ja mieskin pyörii nurkissa aina kun töiltään ehtii. Hämeenkyrössä asustellaan.
Oon tästä vähän vielä kauempaa, Ikaalisiin joku aika sit muutin, miehen perässä.
Pidän itteeni vie ihan Tamperelaisena ku sie koko ikäni ehdin asua..

Ja esikoista odotellaan kesäkuulle. Ite oon 21v.

Ja mie oon vielä vähäm kauempaa, Parkanon kupeesta. tänne tuli muutama vuosi sitten muutettua Tampereelta.

Esikoispoika on nyt kuukauden vanha. Mie oon ihan koht 27 ja mies vuoden vanhempi.


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 09:57 tuutikki79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2006 klo 16:59 Tiikerinlapsi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2006 klo 23:08 -Tumpula- kirjoitti:
Vähän kauempaa mutta pinoudun silti. :wave:
Mä olen 24-vuotias, perheeseen kuuluu 1v 9kk poika ja mieskin pyörii nurkissa aina kun töiltään ehtii. Hämeenkyrössä asustellaan.
Oon tästä vähän vielä kauempaa, Ikaalisiin joku aika sit muutin, miehen perässä.
Pidän itteeni vie ihan Tamperelaisena ku sie koko ikäni ehdin asua..

Ja esikoista odotellaan kesäkuulle. Ite oon 21v.

Ja mie oon vielä vähäm kauempaa, Parkanon kupeesta. tänne tuli muutama vuosi sitten muutettua Tampereelta.

Esikoispoika on nyt kuukauden vanha. Mie oon ihan koht 27 ja mies vuoden vanhempi.
:wave:
 
Riivis
Ilmoittaudun, täällä Treen Lentävänniemestä. Minä kohta 26 v, poika kohta 3 kk. Tänään oli ristiäiset!!!

En tunne tältä alueeta oikeen ketään, kun oon asunut vasta 4 kk täällä. Tosin Treella vuodesta 2000.
 
Voi vitsi kuinka haikeeta käydä katsomassa tätä teidän ketjua! Itse muutin Ylöjärveltä pois marraskuussa ja nyt asutaan Jyväskylässä miehen työn vuoksi... :/ Oikein kiva kaupunki, ei siinä mitään, mutta kaipaan niin paljon kotiseuduille ja vielä, kun siellähän on mammoja (nykyisiä ja tulevia) ihan hirveän paljon!! =) Me odotellaan täällä esikoista, enkä vielä ole kovinkaan moneen jyväskylän äitiin ehtinyt tutustua.
Mutta sinne ollaan jossain vaiheessa muuttamassa takaisin, joten kiva tietää jo alustavasti, että teitä on noin paljon! ;)
Ihan vain kävin kertomassa... :whistle: :D
 
-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 15:02 Miss Elvis kirjoitti:
Voi vitsi kuinka haikeeta käydä katsomassa tätä teidän ketjua! Itse muutin Ylöjärveltä pois marraskuussa ja nyt asutaan Jyväskylässä miehen työn vuoksi... :/
Mä olen muuttanut Jyväskylästä Tampereelle ja sieltä tänne Hämeenkyröön. Ja edelleen on välillä ikävä Jyväskylään. :D Ollaan menty ristiin. :D
Mun äiti ja siskot asuu siellä kyllä, huomenna lähdetään taas kyläilemään. :)
 
nokialainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 14:00 Champion kirjoitti:
:wave: Nokialta Kankaantakaa ollaan! Kahden lapsen (poika 06/04 ja tyttö 12/05) äitee!
Tuolla TAPAILLAAN -palstalla on ketju nokialaisille äideille - oma yhteisö perustettu, että mukaan vaan nokialaiset mammat.
 
Miss Elvis harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 22:11 -Tumpula- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 15:02 Miss Elvis kirjoitti:
Voi vitsi kuinka haikeeta käydä katsomassa tätä teidän ketjua! Itse muutin Ylöjärveltä pois marraskuussa ja nyt asutaan Jyväskylässä miehen työn vuoksi... :/
Mä olen muuttanut Jyväskylästä Tampereelle ja sieltä tänne Hämeenkyröön. Ja edelleen on välillä ikävä Jyväskylään. :D Ollaan menty ristiin. :D
Mun äiti ja siskot asuu siellä kyllä, huomenna lähdetään taas kyläilemään. :)
No höh! Ristiin on nyt kyllä menty pahemman kerran! :D Palataan asiaan tarkemmin jos vielä joskus päädytään samaan kaupunkiin niin voidaan vaihtaa kuulumisia molemmista kaupungeista! ;) Terveisiä niille seuduille! Hämeenkyrö on ihana paikka kanssa, sopivan kokoinen ja silti maalaismaisemissa! B)
 
äiti-2neitiä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 12:51 syysmamma2005 kirjoitti:
Kangasalla asustellaan pikkuneidin 7kk kanssa, äippä 25 ja isä 24.
:)

En huomannut, et olisi pinossa ollut muita kangasalta???
täällä kangasala ruutana: äiti 29v kaksostytöt n.2v3kk
:wave:
 
täällä olisi äiti ja kaksi poikaa Kangasalta! =)

minä olen kohta 21-vuotias mies on 22-vuotias ja pojat on syntyneet 10/04 ja 03/06.

jos löytyy muita äitejä Kangasalta jotka haluaisivat vaikka vaunutteluseuraa niin yv:tä voi laittaa tulemaan! :flower:
 

Yhteistyössä