"Ongelma" vaippojen käytössä.

  • Viestiketjun aloittaja Äippä -13
  • Ensimmäinen viesti
"ani"
ei vaipoissa ole häpeämistä.. tuntuu kyllä että on mutta ei kukaan (mieti itseäsi?) katsele kadulla ja ala nauraa jos huomaa että on vaippa. ja vaippa tuntuu kivalta, turvalliselta.. kai siinä on jotain lapsuuteen liittyvää tunnetta mukana mutta itse tykkään joskus laittaa vaipan vaan hyvän olon vuoksi :) jos jokin asia miellyttää eikä aiheuta muille pahaa mieltä niin miksi siitä ei saisi nauttia? me ollaan täällä vaan hetki! ei aleta elämään liian myöhään ;)
 
Sanna 33 v.
Mulla kanssa oli raskauden aikana pidätysongelmia ja käytin vaippoja ja totuin niihin. Nyt on sitten vaippoja käytetty 24/7 jo 5 vuotta ja mieskin tykkää. Vaippojen käyttö on aivan ihanaa.
 
Sama vaiva
Aloitin vaippojen käytön raskauden keskivaiheilla kun liikkeet aiheuttivat lirahtelua ja kerran en saanut katkaistua vaan olin läpimärkä. Synnytyksen jälkeen kun oli väsynyt oli helppoa ja turvallisempaa kun ei tarvinnut miettiä ehtiikö vessaan. Lihakset kuitenki palautuivat mutta halusin jatkaa vaippailua. Ulos ja reissuille olen laittanut mutta kotona olen yrittänyt olla ilman. Yöllä rakkoni oli tottunut tyhjenemään ilman että edes heräsin hätään joten sitä olen joutunut jatkamaan. Lapseni on jo yli vuoden ja odotan nyt toista. Taas saa olla luvallisesti vaipat housuissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Niksuli_94
minäkin
On hienoa kun löytyy muitakin. Minulla kanssa oli karkailua ja vaippa oli siihen hyvä asia. Totuin myös siihen vähitellen ja olen jo vuosia pitänyt vaippaa ihan joka päivä. Olen tosinaan kovasti häpeillyt tätä, mutta nyt kun olen huomannut olevan muitakin, niin eipä enää tarvitse häpeillä. Se on jotenkin niin turvallista kun voi antaa pissan tulla ihan milloin vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Niksuli_94
Oletko vammainen?
Eivät aikuiset käytä vaippoja, nehän on tarkoitettu pienille vauvoille eivätkä ne edes sopisi aikuisille koska ne ovat tarkoitettu kooltaan pienille, alle vuoden ikäisille vauvoille! Aikuiset ja yli 1-vuotiaat lapset käyvät käymälässä ulostamassa ja virtsaamassa!
 
  • Tykkää
Reactions: Niksuli_94
vierailija
Kyllä se niin on ,että tossa vaippatouhussa ei oo mitään huvittavaa ...täälä makaan perse ruvella ku tulehdusta pukkaa vähä vaipat hautonut hyi hemmetti...ja joillekkin tuo vaippa on vähä niinku pakko ...sairauden vuoksi..että shillälailla ... .. jos hyvii niksejä millä tän kirvelyn saa loppuun ni otan vastaan...kiitos!
 
vierailija
Kyllä se niin on ,että tossa vaippatouhussa ei oo mitään huvittavaa ...täälä makaan perse ruvella ku tulehdusta pukkaa vähä vaipat hautonut hyi hemmetti...ja joillekkin tuo vaippa on vähä niinku pakko ...sairauden vuoksi..että shillälailla ... .. jos hyvii niksejä millä tän kirvelyn saa loppuun ni otan vastaan...kiitos!
Sinkkivoidetta... Ihan niin kuin vauvalle.
 
vierailija
Hienoa, itse käytän myös vaippahousuja ei tartte aina olla vessan lähellä, vaan voi pissan antaa tulla kun siltä tuntuu. Nyky tena pants maxit on hyviä ja huomaamattomia.
 
vierailija
Vaipat jalassa kanssa lähes päivittäin. Id pants maxi. Vaippahousut ovat myös hyviä ja imukykyisiä ja pitävät isonkin tai usean pienen pissan hyvin sisässään, hyvät reunavuotosuojat, suosittelen. Pehmeät ja mukavat jalassa, tykkään käyttää.
 
minäkin
Minulla oli myös pientä karkailua ja häpeillen laitoin vaipan itselleni. Vähitellen totuin siihen ja nyt en ole enää aikoihin ollut ilman. Haluan rohkaista jokaista edes kokeilemaan.
Terveisin
vakituinen käyttäjä
 
Vaippa on hyvä
Minullakin oli pientä karkailua ja kokeilin vaippaa. Yllätyin miten nopeasti totuin niihin. Jo viikon kuluttua annoin koko pissan mennä vaippaan ihan huoletta. Suosittelen todella kaikkia kokeilemaan
 
  • Tykkää
Reactions: Niksuli_94
Minullakin oli pientä karkailua ja kokeilin vaippaa. Yllätyin miten nopeasti totuin niihin. Jo viikon kuluttua annoin koko pissan mennä vaippaan ihan huoletta. Suosittelen todella kaikkia kokeilemaan
mieki oon nyt vuoden käyttänyt vaippaa, tuli joskus aikoinaan vaan turvaton olo ilman sitä. Siihe on kiva pissata ko en aina kerkee vessaan. Tykkään myös istua turvaistuimessa, pienenä en koskaan halunnu siitä pois. Ja aion tilata jossain vaiheessa Britax Frontier-istuimen, siihen mahtuu myös aikuinen
 
vierailija
Eivät aikuiset käytä vaippoja, nehän on tarkoitettu pienille vauvoille eivätkä ne edes sopisi aikuisille koska ne ovat tarkoitettu kooltaan pienille, alle vuoden ikäisille vauvoille! Aikuiset ja yli 1-vuotiaat lapset käyvät käymälässä ulostamassa ja virtsaamassa!
Mie käytän kans vaippoja, ja Suomessa on olemassa aikuisille tarkoitettu liike jossa myydään ABDL-vaippoja ja muita kyseiseen genreen kuuluvia. Ei tarvitse olla vammainen, että käyttää vaippaa. Meille se vaan on turvallisin vaihtoehto joka on jäänyt lapsuudesta. Kuten miul myös turvaiatuimissa istuminen ja tutin syöminen/imeminen, tykkään olla ns. aikuinen vauva, joten saan toteuttaa itteäni miten haluan ja olen siitä onnellinen. Taitaa vaan kateus iskeä
 
Mie käytän kans vaippoja, ja Suomessa on olemassa aikuisille tarkoitettu liike jossa myydään ABDL-vaippoja ja muita kyseiseen genreen kuuluvia. Ei tarvitse olla vammainen, että käyttää vaippaa. Meille se vaan on turvallisin vaihtoehto joka on jäänyt lapsuudesta. Kuten miul myös turvaiatuimissa istuminen ja tutin syöminen/imeminen, tykkään olla ns. aikuinen vauva, joten saan toteuttaa itteäni miten haluan ja olen siitä onnellinen. Taitaa vaan kateus iskeä
 
[QUOTE="vieras";28820648]Miksi et halua lopettaa vaippojen käyttöä? Onko olosi jotenkin turvaton ilman vaippoja? Pelkäätkö että lasket allesi? Jos sinulle on jäänyt sellaisia pelkoja, kannattaa hakea apua. Samoin jos sinulla on pidätyskyvyttömyyttä, niin hae apua siihen.
Ei mulla ole turvatonta oloa tai en pelkää laskevani alle. Tiedän, että voin lopettaa vaippojen käytön vaikka samantien. En vaan mitenkään halua niistä "luopua". Luokiteltakoon kyseinen "mielihalu" sitten fetismiksi, sairaudeksi, perverssiksi ei mulle ole väliä eikä se vaikuta mitenkään vaippojen käyttöön jatkossa. Ainoa mikä siihen vaikuttaa on se kuinka uskottavan selityksen asiasta pystyn antamaan paljastamatta asian todellista puolta.

Tuo, että synnytyksen jälkeen olisi tullut joku pysyvä vaiva/ vamma on vaan yksi mahdollinen selitys miehelleni. Sitä en tiedä kuinka kauan se sitten sitä uskoisi.
[/QUOTE]
Älä häpeile sitä yhtään, ei tarvii hävetä. Ite käyttäny vaippoja useemman vuoden koska en pysty olla ilman, mie oon niin onnellinen vaippojen kaa. Pienestä asti on jääny riippuvuus näihin, kuten myös turvaistuimiin koska niissä tulee turvallinen olo koska 5-pisteturvavyöt ❤ ihan parhaita. Pienenä en ois halunnu vaipoista ja istuimesta luopua, ja edelleenki istuisin turvaistuimessa vaikka 24/7 jos voisin (vielä ei mahdollisuutta koska en kyseistä istuinta vielä oomista.
 
Erikoista että joku aikuinen haluaa käyttää vaippaa ilman todellista syytä. Mä en jaksais pitää sidettäkkään 3-4 päivää kuukaudessa,kun on menkat. Hiostaa ja tuntuu muutenkin inhottavalle.
Meitä on kuule yllättävän monta, jotka tykkää käyttää vaippoja, kuten itsekin ♥ ei siinä mitään pahaa ole. Samoin ko mie myös tykkään istua turvaistuimessa
 

Yhteistyössä