Onko 18cm miehen penis iso vai pieni?

  • Viestiketjun aloittaja Purejenkki
  • Ensimmäinen viesti
auts töks töks
ja kun sillä koolla ei ole mitään merkitystä kyllä sen lapsen saa alulle ilman mittojakin,taitaa olla koko nykykansa kieroon kasvanutta kun pitää sitä munan kokoa jo ensitapaamisella kysellä,sairasta hommaa sanon minä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja auts töks töks;28797395:
ja kun sillä koolla ei ole mitään merkitystä kyllä sen lapsen saa alulle ilman mittojakin,taitaa olla koko nykykansa kieroon kasvanutta kun pitää sitä munan kokoa jo ensitapaamisella kysellä,sairasta hommaa sanon minä!
Kuulostat perin katkeralta :saint:
 
insinööri
Luultavasti 18-senttisellä miehellä ei ole kovin iso...
Kyllä on totta.

Laskin pikaisesti, että keskimääräinen peniksen pituus on miehellä 7,9 % keskipituudesta. 18 senttisellä miehellä olisi näin ollen noin 1,4 cm pitkä penis. Minusta se vaikuttaa melko pieneltä. Tosin alkuarvoissa ei mainittu peniksen paksuutta, joten voi se olla isokin jos paksuus on kohdillaan. Eli vähän tarkkuutta alkuarvoihin.

T: Insinööri
 
"Vieras"
Paitsi, että keskimitta on 13,77cm tai 13,5cm riippuen lähteestä. Huom. kaksplus-palsta ei ole hyväksytty lähde koska täällä on vain valehtelevia megatussuja.

18cm penis on todella pitkä, vähän sama kuin onko 237cm miehen vartalo pitkä? 33% keskiarvoa pidempi.

[QUOTE="MIES";28797565]18 senttinen on jo helvetin PITKÄ (jos keskiarvo oli siinä 15 cm paikkeilla).

Ei se välttämättä isolta vaikuta jos on ohut kuin tulitikku. Esim. ranteen paksuinen 16 cm näyttää taatusti isommalta. Ja kaiketi tuntuukin.[/QUOTE]
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28836087]sopiva, omalla on 17cm ja on just passeli, mulle ei yhtään pidempi sais olla muuten alkaa sattumaan[/QUOTE]

Harhaluulo. Isoa voi käyttää useammasta tulokulmasta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28836133]Harhaluulo. Isoa voi käyttää useammasta tulokulmasta.[/QUOTE]

ei oo harhaluulo, mulla ollut kerran mies jolla oli 20cm enkä enää koskaan halua sellaista, sen kanssa joutuu koko ajan varomaan ettei vahingossa paina pohjaan asti koska silloin sattuu
 
Kokeneet tykkää isoista
Teinin on hyvä aloittaa Camping-koosta (eli 14 cm pitkä ja 12 cm ympärysmitta), josta voi siirtyä myöhemmin HK:n siniseen noin 20 -22 cm ja ja 14 cm ympärysmitta. Vanhemmat naiset oikein enää tunne Campingiä?
 

Yhteistyössä