Onko Antti Tuisku homo?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelijä??
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelijä??
Tai lähinnä ihmettelen lehdistöä joka kertoo,että Antti on muuttanut yhteen rakkaansa kanssa tai Antti on nähty kaupassa avopuolisonsa kanssa.Miksi ei ole suoraan sanottu että tuo rakas on mies?Jos puoliso olisi nainen nimi olisi jo julkaistu ja joku paparrazzi olisi jo jonkun kuvan napsaissut.
 
säpäle harmaana
En tiedä, mitä käytännön syitä noissa on takana, mutta minusta on ihan hyvä, että edes joillakin julkkiksilla on halutessaan mahdollisuus yksityisyyteen. Onhan noita muitakin julkkiksia, joista ei yksityiselämää juurikaan revitellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
siera
Antti taitaa kyllä olla ihan hetero, tai sitten bi. On ainakin aikaisemmin seurustellut naisen kanssa, mutta se oli jotenkin kipeä asia ja oli silloin keikkatauolla vissiin vähän rikki siitä. Siitä taitaa olla vuosia muutama.
 
vierailijas
Antti taitaa kyllä olla ihan hetero, tai sitten bi.
öööö... no ei....

Sen uuden levynkin nimi on "en kommentoi", joka siis liittyy juurikin uteluihin tästä seksuaalisesta suuntautumisesta. Antti ei ole halunnut "mainostaa" homoseksuaalisuuttaan ja ei halua puhua koko aiheesta. Mutta siis kyllä joo, mies on umpifägäri. Ja tämä oli kyllä tiedossa jo Idols-aikoina.
 
vierafffilija
Oli homo tai ei, niin nolompaa artistia saa etsiä.

Järkyttävää että sellasesta feikistä draamapellestä joku pitää. Mutta kai hän sitten on samanlaisten tollojen mielestä symppis.
 
vierailijaw
Oli homo tai ei, niin nolompaa artistia saa etsiä.

Järkyttävää että sellasesta feikistä draamapellestä joku pitää. Mutta kai hän sitten on samanlaisten tollojen mielestä symppis.
RASISTI! Jos se olis vielä neekeri, niin varmaan haluaisit hirttää sen nuotion yläpuolella. Suomi kuuluu kaikille! Sä olet natsi ja rasisti ja fasisti.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
aloittajaap
Oi pyhät sylvit sentään - mitä välii?

Oikeesti se on ihan ja sama mitä on - homo tai hetero tai bi - ei se meille kuulu niin ollenkaan. Kertoo jos kertoo ja jos ei kerro niin - so what?

Mutta muutoinhan toi oli hieno uutinen :) - onnea vaan hänelle!
Se ei ollut mun pointti,ettei itse kerro vaan miksi lehdistö ei kerro kun kerran muutenkin kertoo heteroparien seurustelut ja salasuhteet...halusivat tai eivät.
 
vierailija.
Onko asia jollekin vielä epäselvä? Näkeehän sen kilometrin päähän, että Antti on homo. Eikä minulla ole mitään homoja vastaan.

Ihan hyvä vaan, ettei seksuaalista suuntautumista toitoteta joka paikassa. Ei muitakaan julkkiksiä esitellä tyyliin, että Jyrki Katainen tykkää fistauksesta tai Antti Rinne harrastaa strap-on leikkejä.
 
jöördis
Onko asia jollekin vielä epäselvä? Näkeehän sen kilometrin päähän, että Antti on homo. Eikä minulla ole mitään homoja vastaan.

Ihan hyvä vaan, ettei seksuaalista suuntautumista toitoteta joka paikassa. Ei muitakaan julkkiksiä esitellä tyyliin, että Jyrki Katainen tykkää fistauksesta tai Antti Rinne harrastaa strap-on leikkejä.

Mutta Kataisen kohdalla tiedämme,että hän on hetero,koska hän on naisen kanssa naimisissa.Antin kohdalla tätä tietoa pimitetään.Jari Sillanpään kohdalla oli sama juttu,kunnes tuli kaapista ja nykyään hänen seksuaalista suuntautumista ei enää ihmetellä missään.
 
Homomies ov
Mutta Kataisen kohdalla tiedämme,että hän on hetero,koska hän on naisen kanssa naimisissa.Antin kohdalla tätä tietoa pimitetään.Jari Sillanpään kohdalla oli sama juttu,kunnes tuli kaapista ja nykyään hänen seksuaalista suuntautumista ei enää ihmetellä missään.
Ei naisen kanssa naimissa oleminen miehestä heteroa tee. Minä olen saanut tietää monestakin naisen kanssa naimissa olevasta "hetero"miehestä, jotka ovat oikeasti homoja ja etsivät vaimoltaan ja muilta tuntemiltaan ihmisiltä salassa seksiseuraa muista miehistä. Eräskin tuntemani mies harrasti seksiä varmasti kymmenien muiden miesten kanssa, vaikka hän oli naimisissa ja esitti esimerkiksi työpaikallaan ja suvun edessä olevansa hetero.
 
vierailija agentti 007
Antti Tuisku on homo. Mutta entä sitten. Erittäin sympaattinen, edustava ja esiintyjänä jo vuosia suosiota nauttinut. Ne jotka Antin saavutuksia dissaa taitaa olla aika törppö väkeä. Fiksut osaa arvostaa toisten painamia työmääriä vaikkei musa omaan genreen niin nasahtaisikaan. Itse en kuuntele Antin musiikkia, mutta tuollaisia vuosia julkisuudessa ei työtä painamaton tienaa.
 
vierailija
Missä 80-luvulla tekin juntit oikein elätte, vai vituttaako toisen semi-avonainen suuntatuminen verrattuna siihen verrattuna että ette ole saaneet vähään aikaan pettäviltä työholisteiltanne?
 
vierailija
No kyllähän se 100% varmasti homppeli on, menkää vaikka tsekkaamaan Jäkeen asuuko se miehen vai naisen kanssa lukaalissaan. On kyllä melko hanurista, että osasta julkisuuden henkilöistä julkaistaan kyllä kaikki törkyjutut ja -kuvat, kun taas toisista ei kerrota edes seksuaalista suuntautumista, saati kuvaa kumppanin kanssa.
 
vierailija
Mä en ylipäätään ymmärrä, että hittoako kenellekkään kuuluu, ketä kukakin panee, kenen kanssa on kimpassa tai miten vapaa- aikansa viettää.
Ei se kuulukaan, mutta jos on julkisuuden henkilö noin muuten ja jakaa vittu paikat hampaissansa seiskapäivää-lehden toimitukselle, niin eikö parisuhdeasiat ole "normaalimpia"? Miksi salaissa että on hinttari? Kun kaikki sen tietää, se siitä piilottelusta jopa levyllään laulaa ja hänenkin seksuaalinen suuntautumisensa on ollut aika monelle ilmiselvää jo ihan idolsista lähtien.
 
Ei se kuulukaan, mutta jos on julkisuuden henkilö noin muuten ja jakaa vittu paikat hampaissansa seiskapäivää-lehden toimitukselle, niin eikö parisuhdeasiat ole "normaalimpia"? Miksi salaissa että on hinttari? Kun kaikki sen tietää, se siitä piilottelusta jopa levyllään laulaa ja hänenkin seksuaalinen suuntautumisensa on ollut aika monelle ilmiselvää jo ihan idolsista lähtien.
Eiköhän niilläkin ole hyvä olla joku oikeus päättää itse, mitä tietoa itsestään julkistavat.
 
vierailija
Eiköhän niilläkin ole hyvä olla joku oikeus päättää itse, mitä tietoa itsestään julkistavat.
On toki, mutta parisuhde on niin "normaali" asia ihmiselle, että jos sää mieluummin jaat peräpukamien verivuodot kuin se että kenen kanssa säännöllisesti panet, niin kansa puhuu. Se on kansaa kiinnostavimmista hommista (en tiä miks) että kun näkee toisen olevan homo, niin just se homous. Että miksi se panee miestä pyllyn reikäseen... se vaan kiinnostaa, siis se ajatus. Ehkä minä ja koko kansa on homoja, vaikka mäkin olen nainen :D :D
 

Yhteistyössä