onko c- kupin rinnat isot?

  • Viestiketjun aloittaja näätä
  • Ensimmäinen viesti
apsi
Isot tai pienet, sehän on kiinni niiden kantajasta. Pienellä ja hoikalla näyttävät isoilta (mullakin aikanaan), tässä nykyisessä mallissa c-kuppi näyttäisi pieneltä.
 
poits
Mulla 75-85 C ja on kyllä sikäli isot, että hyvin istuvia kauluspaitoja vaikea löytää, ettei napit poksu tai jää sitten hartioista jätti-isoks. Sama monissa tyköistuvissa takeissa. Eikä tosiaan voi ostaa biksuja mistää henkkamaukasta...
 
pp
No just kirjotinki tohon yhteen ketjuun, ku mulla on 75C/D (riippuen liivistä) ja nää on ennemmin pienet, et oonko ainoo tän kuppikokonen jolla pienet tissit. Eli mulla C kuppi on pieni, ei puhettakaan että esim. mikään kynä vois pysyä rinnan alla. Mutta, B-kuppiin ei mahdu, eikä kaikkiin C-kuppeihinkaan.
 
erppa
Taitaa olla aika yleinen koko=)
Meinaan vaan että oon tässä muutaman päivän metästänyt itelleni rintsikoita ja viimesen raskauden ja imetyksen jälkeen 85C on oma koko vaan sen kokosia rintsikoitapa ei missään ole, ainakaan kaarituellisia mitä ilman en osaa olla..
 
Mulla on pienet C-rinnat. Käytän myös paljo B-kuppeja mut niistä kyl pursuilee yli hassusti. Mut ei nää mitkään isot oo. Mun entinen koko oli B, silloin ku painoin 8 kg vähemmän, eikä nää itse asiassa paljoo isommilta näytä ku oon muutenki tullu isommaks. Jos oisin hoikempi ja rinnat pysyis tän kokosina niin vois olla aika ison näköset...
 

Yhteistyössä