Onko ihan normaalia et työporukka saunoo nakuna?Mies

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Suurin osa miehistä ei halua, että vieraat miehet näkee eukkonsa tissit, tuheron jne.. se on omistushalua, ja se on ihan tervettä. Miehet kyllä mielellään itse katselee muiden naisten suloja.
Höpöhöpö...
No ei tää mun mielestä ihan höpöhöpöä ole... Kyllä tää meikäläiseen pitää aika hyvin kutinsa. Tosin en tiedä sit onko mussa vikaa, tai siis tiedän että on :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mulle taas tulisi mieleen, että mun kropassa on pahasti vialla jos miehelle on ihan ok mun olevan alasti toistenkin edessä. Helppohan se olisi päästää, jos olen niin ruma ettei muhun varmasti kukaan koskis ;)
Mitä ihmettä te siellä saunassa oikein yleensä teette? Me ainakin saunotaan eikä "kosketella" toisiamme!
 
PRKL
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Alkuperäinen kirjoittaja PRKL:
olisin hieman huolissani jos mun miestä ei ärsyttäisi että saunoisin alasti toisten "vieraiden" miesten kanssa

silloin olisi meidän suhteessa jotain vikaa
Mulle taas tulisi mieleen, että mun kropassa on pahasti vialla jos miehelle on ihan ok mun olevan alasti toistenkin edessä. Helppohan se olisi päästää, jos olen niin ruma ettei muhun varmasti kukaan koskis ;)
tämä vois olla se toinen pointti :)

eli miehelle ihan sama jos toiset ukot kattoo, kun on parhaat päivänsänähnyt :D
ja siinä sivussa saa itse luvan kuolata muita ;)
 
Carlos74
No kyllähän se niin on, että väkisinhän se menee panemiseks, jos jonkun ns. vieraan naisen kanssa mäkin saunaan menisin. Itse pystyisin olemaan koskematta, mut naiset yleensä pärähtää hirveeseen kiimaan mut alasti nähtyään :D :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No kyllähän se niin on, että väkisinhän se menee panemiseks, jos jonkun ns. vieraan naisen kanssa mäkin saunaan menisin. Itse pystyisin olemaan koskematta, mut naiset yleensä pärähtää hirveeseen kiimaan mut alasti nähtyään :D :xmas:
:D Herätys!!! Ei kannatta päivällä nukkua ja kuolakin valuu poskea pitkin!
 
aisiis
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No kyllähän se niin on, että väkisinhän se menee panemiseks, jos jonkun ns. vieraan naisen kanssa mäkin saunaan menisin. Itse pystyisin olemaan koskematta, mut naiset yleensä pärähtää hirveeseen kiimaan mut alasti nähtyään :D :xmas:
Älä ihmeessä!
 
vieras
No mun mielestä, kun Suomessa ollaan, on vähän outoa saunoa ja peseytyä uikkareissa. En osaa katsella tuota saunomista eroottisena tapahtumana, vaan kivana yhdessäolona. On luontevampaa kaveriporukallakin saunoa kaikki yhdessä, kuin järjestää erilaisia miesten-ja naistensaunoja.
En mä ainakaan edes muista millaisia kroppia mun kavereilla tai niiden miehillä on, en mene sinne saunaan tiirailemaan ketään.
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No kyllähän se niin on, että väkisinhän se menee panemiseks, jos jonkun ns. vieraan naisen kanssa mäkin saunaan menisin. Itse pystyisin olemaan koskematta, mut naiset yleensä pärähtää hirveeseen kiimaan mut alasti nähtyään :D :xmas:
:D Herätys!!! Ei kannatta päivällä nukkua ja kuolakin valuu poskea pitkin!
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PRKL:
eiköhän niitä kivoja yhdessäoloja voi jossain muuallakin harrastaa kuin saunassa?
Kyllä toki voi. Minäkään en kauheasti ole tykännyt miesvaltaisella alalla siitä, että niitä saunapalavereja on ollut. En sen takia, että siinä olisi jotain sopimatonta saunoa, olen vaan itse sen verran ujo, etten mielelläni sauno kenenkään kanssa. Nyttemmin onkin ollut niin, että on sitä muuta ohjelmaa, virallista ja vähemmä virallista ja sitten saunomista päälle niille, jotka tahtoo. Eikä siihen pitäisi olla kenelläkään mitään nokan koputtamista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kyllä meidän muija saa saunoa ihan kenen kanssa haluaa, ei se ole minulta pois. Ja jos tuntuu että joku itseään vilkuilee niin kyllä on heikko itsetunto jos ei sitä kestä.
jos puolisolla on heikko itsetunto eikä puolisosta tunnu hyvältä se että mies/ vaimo saunoo vieraiden, vastakkaista sukupuolta olevien ihmisten kanssa, niin millainen puoliso tekee sen siitä huolimatta?
 
Nalletar
Ja parhainta tässä on se, että kun nyt kysyin mieheltäni pääsinkö alasti toisten miesten kanssa saunaan niin se olisi kuulemma ihan ok! Just kun kirjotin siitä, että "helppohan se olisi päästää, jos olen niin ruma ettei muhun varmasti kukaan koskis". Että tarvii varmaan tehdä itselleen jotain :( Meillä näyttää tässä olevan eriävät mielipiteet perheen sisälläkin.
 
tässä totuus
No minusta toi kertoo työpaikasta jotain. YLEENSÄ ei haluta työpaikkaromansseja syttyvän, eikä haluta mitenkään mitään alaston-saunomista miesten ja naisten keskuudessa miten sattuu. Eri asia jos on joku tehdas, jossa työpaikkaromansseja voikin olla mielin määrin, koska se ei haittaa liukuhihna töitä. Menee mm. pomolta aikalailla alaisten nähden kunnioitus jos menee saunomaan toisten kanssa ja onkin hirvee kaljamaha/karvapehöikkö/ruma luomi tjms. Ei vaan yksinkertaisesti sovi tuollainen.

Seka-alaston-saunat eivät ole mitenkään sillain yleisiä tai normijuttuja kuten tässä nyt jotkut antavat käsittää. Sen huomaa ihan jo siitä, että pukukopit/suihkutilat/saunatilat on yleisesti aina erikseen naisille ja miehille. Jos olisi yleisesti normaalia pestä ja saunoa miten sattuu, niin niitä yhteispesu/puku/sauna tiloja löytyisi huomattavasti enemmän. Ja alasti uiminen nyt taas ei ole mitenkään yleistä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kyllä meidän muija saa saunoa ihan kenen kanssa haluaa, ei se ole minulta pois. Ja jos tuntuu että joku itseään vilkuilee niin kyllä on heikko itsetunto jos ei sitä kestä.
jos puolisolla on heikko itsetunto eikä puolisosta tunnu hyvältä se että mies/ vaimo saunoo vieraiden, vastakkaista sukupuolta olevien ihmisten kanssa, niin millainen puoliso tekee sen siitä huolimatta?
Tekeekö teillä sitten niin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kyllä meidän muija saa saunoa ihan kenen kanssa haluaa, ei se ole minulta pois. Ja jos tuntuu että joku itseään vilkuilee niin kyllä on heikko itsetunto jos ei sitä kestä.
jos puolisolla on heikko itsetunto eikä puolisosta tunnu hyvältä se että mies/ vaimo saunoo vieraiden, vastakkaista sukupuolta olevien ihmisten kanssa, niin millainen puoliso tekee sen siitä huolimatta?
Tekeekö teillä sitten niin?
mulle on aivan sama kenen kanssa ukko saunoo...

mutta siis haen takaa sitä että jos asia tuntuu puolisosta pahalta, niin miksi silloin tehdä sitä. Kyse on kuitenkin vain saunomisesta jonka väliin jättäminen ei liene elämän ja kuoleman kysymys :/
 
Ei meidänkään työpaikalla alasti saunota. Mutta koska on tosi miesvoittoinen työpaikka ja firman saunailloissa äijät on siellä lauteilla tuntitolkulla, niin voisin harkita meneväni UIKKARIT päällä samaan saunaan. En oo toistaiseksi niin tehnyt.

Mutta on se vähän kurjaa kun muuten on ihan samaa porukkaa, juttu luistaa ja sitten tyypit istuu koko illan saunassa. Ja et pääse mukaan kun olet väärää sukupuolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tässä totuus:
No minusta toi kertoo työpaikasta jotain. YLEENSÄ ei haluta työpaikkaromansseja syttyvän, eikä haluta mitenkään mitään alaston-saunomista miesten ja naisten keskuudessa miten sattuu. Eri asia jos on joku tehdas, jossa työpaikkaromansseja voikin olla mielin määrin, koska se ei haittaa liukuhihna töitä. Menee mm. pomolta aikalailla alaisten nähden kunnioitus jos menee saunomaan toisten kanssa ja onkin hirvee kaljamaha/karvapehöikkö/ruma luomi tjms. Ei vaan yksinkertaisesti sovi tuollainen.

Seka-alaston-saunat eivät ole mitenkään sillain yleisiä tai normijuttuja kuten tässä nyt jotkut antavat käsittää. Sen huomaa ihan jo siitä, että pukukopit/suihkutilat/saunatilat on yleisesti aina erikseen naisille ja miehille. Jos olisi yleisesti normaalia pestä ja saunoa miten sattuu, niin niitä yhteispesu/puku/sauna tiloja löytyisi huomattavasti enemmän. Ja alasti uiminen nyt taas ei ole mitenkään yleistä!
Kyllä se esimiehen kunnioitus on jostain ihan muusta kiinni kuin alastomasta 0lemuksesta.
 
tässä totuus
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä totuus:
No minusta toi kertoo työpaikasta jotain. YLEENSÄ ei haluta työpaikkaromansseja syttyvän, eikä haluta mitenkään mitään alaston-saunomista miesten ja naisten keskuudessa miten sattuu. Eri asia jos on joku tehdas, jossa työpaikkaromansseja voikin olla mielin määrin, koska se ei haittaa liukuhihna töitä. Menee mm. pomolta aikalailla alaisten nähden kunnioitus jos menee saunomaan toisten kanssa ja onkin hirvee kaljamaha/karvapehöikkö/ruma luomi tjms. Ei vaan yksinkertaisesti sovi tuollainen.

Seka-alaston-saunat eivät ole mitenkään sillain yleisiä tai normijuttuja kuten tässä nyt jotkut antavat käsittää. Sen huomaa ihan jo siitä, että pukukopit/suihkutilat/saunatilat on yleisesti aina erikseen naisille ja miehille. Jos olisi yleisesti normaalia pestä ja saunoa miten sattuu, niin niitä yhteispesu/puku/sauna tiloja löytyisi huomattavasti enemmän. Ja alasti uiminen nyt taas ei ole mitenkään yleistä!
Kyllä se esimiehen kunnioitus on jostain ihan muusta kiinni kuin alastomasta 0lemuksesta.
Totta turiset, mutta kyllä toi kunnioitusta aikalailla hälventää, jos nakuna alaisten edessä pomppii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tässä totuus:
Totta turiset, mutta kyllä toi kunnioitusta aikalailla hälventää, jos nakuna alaisten edessä pomppii.
Joo, toki voi mokatakin, olen sitäkin nähnyt, mutta normisaunominen järjellä varustettuna ei vielä sitä ns kunnioitusta vie ainakaan minun mielestäni. Törkeä voi olla vaatteet päälläkin ja moni onkin.
 
tässä totuus
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä totuus:
Totta turiset, mutta kyllä toi kunnioitusta aikalailla hälventää, jos nakuna alaisten edessä pomppii.
Joo, toki voi mokatakin, olen sitäkin nähnyt, mutta normisaunominen järjellä varustettuna ei vielä sitä ns kunnioitusta vie ainakaan minun mielestäni. Törkeä voi olla vaatteet päälläkin ja moni onkin.
No suurimmassa osassa noissa illoissa on mukana alkoholia. Ei kai kukaan tervejärkinen ilman alkoholia mene saunaan toissukupuolisen pomonsa/alaisensa kanssa.

Mieti nyt. Saunassa esim. 45v miespomo ja 20v sihteerikkö (joka on vielä suht. kaunis) ja vaikka tuolla saunas olisikin vielä jotain muitakin, niin kyllä voisi jo tuosta lähtee aikamoiset juorut liikenteeseen. Ei todellakaa sopivaa ylemmissä tasoissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle on aivan sama kenen kanssa ukko saunoo...

mutta siis haen takaa sitä että jos asia tuntuu puolisosta pahalta, niin miksi silloin tehdä sitä. Kyse on kuitenkin vain saunomisesta jonka väliin jättäminen ei liene elämän ja kuoleman kysymys :/
Eihän sitä tarvitse tahallaan kiusaa tehdä. Mutta kyllä minulla alkaisi mietityttämään että onko puolisolla ihan kaikki kunnossa jos tuollainen nousisi kynnyskysymykseksi. Jos tuollainen asia oikeasti häiritseee pahasti niin ei kaikki ole kohdallaan.
 

Yhteistyössä