Onko joku kokeillut, 2 miestä ja 1 nainen?

onko jollain oikeesta elämästä tosta yhdistelmästä kokemusta? 2miestä ja nainen.
ketä oli ja mitä puuhailitte?
itse kiihottais hirveästi olla kahden miehen kaa mutta ei varmana ukko suostu ikinä
:whistle:
 
Kiinnostais
Ollaan puhuttu vaimokkeen kans aiheesta ja jännittävältä tuntuis.
Mielessä oli yksi hänen entisensä, ihan ok kaveri tulen itekin toimeen hänen kanssaan. Mutta ei olla kehattu kysyä.

On fantasiaa vielä, mä ja dildo vielä vaan. :)
 
kokeiltu on

ja voin vaan sanoa, että yrittäkää nyt hyvät ihmiset ymmärtää ajoissa, että fantasiat ovat parhaita juuri fantasioina!!
Toteutuessaan moni juttu vaihtuu painajaiseksi ja parisuhteen tuhoksi.
Seksileikit ja tosirakkaus eivät sovi yhteen.

Näissä 2+kuka vaan ja mitä vaan leikitään aina tulella!
Ja tehtyä ei saa koskaan tekemättömäksi.
 
Näin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:22 Hoitsu kirjoitti:
kokeiltu on

ja voin vaan sanoa, että yrittäkää nyt hyvät ihmiset ymmärtää ajoissa, että fantasiat ovat parhaita juuri fantasioina!!
Toteutuessaan moni juttu vaihtuu painajaiseksi ja parisuhteen tuhoksi.
Seksileikit ja tosirakkaus eivät sovi yhteen.

Näissä 2+kuka vaan ja mitä vaan leikitään aina tulella!
Ja tehtyä ei saa koskaan tekemättömäksi.
Minä olen tästä samaa mieltä. Ei sillä, etteikö jollain voisi toimia, mutta uskon vakaasti, että useimmilla ei futaa.

Omakohtainen kokemus asiasta jätti jälkeensä rikkoutuneen ystävyyssuhteen ja kolhuja sai myös oma liitto.

Toisella kertaa parinvaihdossa tuli kaveriparisukunnalle ero ko. kokeilun jälkeen, oma liitto oli sen jälkeen oudon tuntuinen pitkään.

Tuli lisäksi itse petettyä omaa kumppania epäonnisen parinvaihdon toisen osapuolen kanssa, joka alkoi hengailla kanssamme oman liittonsa hajottua.

Ja näitä juttuja on tullut eteen muutamia muitakin, toisille tapahtuneita vastaavia.

Onnea matkaan, jos sellaista haluatte kokeilla. Pitää kuitenkin miettiä, kannattaako hyvä suhde uhrata moisen vuoksi.

Vaikka olisi miten vakuuttunut, että kantti kestää, et voi olla varma muista osapuolista - ongelmia voi tulla niinkin läheltä, kuin mieheltäsi/ naiseltasi.

Ja ihan lopulta ei voi olla varma edes itsestään. Vaikka miten kuvittelisi tietävänsä, miten asiaan suhtautuu, voi tosipaikassa mennä luu kurkkuun. Mietipä, miltä näyttää, kun oma kulta voihkii ja kimeurtelee vieraan ihmisen käsittelyssä, kiihottavalta?

Voipi olla. Mutta muista, että kun seksi on ohi, vetäisee vieras vaatteet ylleen ja häipyy. Sinun puolestasi täytyy elää kumppanisi kanssa vielä pitkään, ehkä loppuelämäsi. Mitenkä se suu sitten pannaan?
 
Ei jus tuosta vaan päin vastasesta :ashamed: Eka kerran tuli kokeiltua...siis 2 naista 1mies... :whistle: :p ;) :ashamed: =) :) :\| :/ :( ..NO,TOKIHAN SITÄ SITTEN NUORENA TULI KOKEILTUA KAIKENLAISTA :whist mut että näin vanhemmuuteen :whistle: :whistle: :ashamed: :headwall: :headwall: :p <br><br>
 
Ehkä tää on aihe johon ei perehdytä lapsiperheessä...toki jokainen ymmärtää vauvan tulon perheeseen ja sen tuoman arjen..mutta ymmärtääkseni nyt ei tosin puhuta pelkästään vauva-arjesta vaan sen tuomasta parisuhteen seksi-elämästä.. ;) Ainakin koen itseni väliinpuotajaksi,miesten suhteen..tosin ne "hyvät"likkakaveritkin petti,juuri silloin kun olisin tukea kaivannut... :/Éhkäpä silloin minussa heräsi se maskuliininen puoli..."hallitseva",mutta voi Luoja sitä tunnetta kun Vain Joka Tulisi Ja Pitäis Hyvänä =)
 
kokeiltu on ja ei jääny kokeilu asteelle. eksyttiin kaverini kanssa samoille jatkoille ja vaimoni oli todella horny päällä ja hän ehdotti et otettaisko mun kaveri mukaan sänkyyn.mullese sopi koska tästä oli ollu enemmin jo puhetta.vaimo ja kaveri aloitti suuteleen ja minä katsoin vierestä ensin sit vaimo otti kaveriltä housut pois ja alko ottamaan suihin.mitä tekee minulle todella harvoin. sit tulin mukaan ja otin vaimolta housut pois ja aloin nuolemaan hänen pillua.kaveri halusi jonkin ajan kuluttua sisään ja hän sai mitä halusi .minä sain sillä aikaa vähän levähtää kunnes sain suihinoton minäkin.sit oli mun vuoro tulla sisään pillu oli aika liukas ja vaimoni halusi lisää munaa . kaveri runkkasi vaimoni naamalle spermat mikä oli sellainen näky että tulin melkein heti perään ja päästin omani pillun päälle. sovittiin sen jälkeen et näistä ei huudella kylillä mitä tehtiin. ja sopimus piti. tuli uusi tilaisuus kun oltiin loma reissulla niin sama kaverini tuli hotellissa vastaan juotiin muutamat paukut ja mentiin meidän mökille saunoon.kävin kaverini kanssa kahdestaan saunassa koska vaimoni ei kehdanny tulla sinne kun ystävä pariskuntamme oli vielä hereillä.pariskunta lähti yläkertaan nukkuun ja me tultiin saunasta alasti pois ja kävin hakeen vaimoni meidän viereen pukuhuoneeseen vaimo otti kummaltaki suihin että saatiin hyvä seisokki ja sit minä sain ensin tulla sisään sit vaihdettiin ja minä runkkasin vaimoni kasvoille spermat samalla kun kaverini nai täyttä päätä pilluun ei mennyt kauan kun hänki tuli. vaimoni sanoi saaneensa useamman orgasmin näistä panoista. suositellaan kyllä kokeileen.vähän kun puhuu ja suunnittelee nii on aina parempi kummanki toiveet huomioon ja mitään sellaista ei mitä toinen ei halua. me kyllä tehdään kimppakivaa jatkossakin..........
 
Onhan se niin ettei hyvää suhdetta kannata pilata epäonnistuneiden seksikokeilujen takia. eli jos on muuten hyvä suhde, mutta tuntuu siltä että se toinen osapuoli ei pystyisi handlaamaan mitään parinvaihtoja tai kimppakivoja, kannattaa ehkä jättää väliin vaikka ne itse handlaisikin. tosin mun mielestä seksi on vain seksiä, eikä sen takia kannata maatansa myydä.

Mutta toisaalta hyviä seksikokemuksia ei kannata myöskään jattää väliin suhteen takia, kyllä se fyysinen nautinto sen verran ihanaa ja tärkeää on ;) jos joku juttu ihan kauheasti haluttaa niin kyllä se pitää mennä ja kokeilla jonkun muun kanssa, siis mun mielestä. muuten vaan kaduttaa jälkikäteen ettei ole tullut kokeltua mitään. kyllä tuolla kaupungilla on ihan takuulla moniakin miehiä, jotka on kiinnostuneita ottamaan jonkun ihanan naisen yhdessä kaverin kanssa.

ja sitten siitä ei kerrota sille miehelle. tai jos kerrotaan, niin osataan varautua seurauksiin. tosin ei siinä ole musta mitään syytä eroon jos se "pettäminen" on pelkkää seksiä, eikä kukaan rakastu toiseen. ihanaa, hetkellistä fyysistä nautintoa yhdessä kahden (tai useamman) ihmisen kanssa. vähän kuin joku liikunta tai saunominen.

itse aiheeseen liittyen: puhtaasti fyysisenä kokemuksena omat kertani kahden miehen kanssa on olleet lähes poikkeuksetta jotain aivan taivaallisen ihanaa. mikään ei kohota itsetuntoa samalla tavalla kun kaksi ihanaa miestä jotka on täydellisen keskittyneitä ainaoastaan tyydyttämään sinua seksuaalisesti ;) se on ihanaa kun saa katsoa niitä yhteistyössä, kun ne vaihtaa asentoja sun vartalolla... uuuh!
 
Minä ja minun kaveri ollaan koneita, kaks komeaa jätkää. Nuoria miehiä, 20v ja 20v.. Me osataan tyydyttää naisia. Mun kaveri on Braziliasta ja mä Italiasta. Meijän välissä on bromance ja onks kukaan kiinnostunu meijän kanssa ? ;)
 
Aivan Mahtavaa.

Ensin kannattaa harjoitella ominpäin sauvalla tai yhden miehen kera.

Harjoittelu vie paljon aikaa, mutta se palkitaan. Kahden miehen panossa voi saada orgasmeja helposti ihan koko ajan.

Tuplapanot mullistaa parhaimmillaan seksielämän.

Opastaa tuplaan koukussa oleva Villi Ira;)
 
On kokeiltu.

Istuimme iltaa parin oluen äärellä, minä, mieheni ja kaverimme. Mies on tuntenut tämän kaverin jo ties kuinka kauan, ja minäkin sen vuosikymmenen, kun olemme mieheni kanssa yhdessä olleet. Jotain pientä flirttiäkin silloin tällöin on ollut minun ja kaverin välillä. Kuitenkin olin hämmästynyt, kun mieheni yhtäkkiä ehdotti, että siirtyisimme kolmisin makuuhuoneen puolelle. Hämmennystä ei kuitenkaan kauaa kestänyt, kun ajatus tuntui sopivan kaikille. Voi kyllä, se on mieletön tunne, kun kaksi himokasta miestä häärii kimpussa ja tekee parhaansa tyydyttääkseen.

Olemme mieheni kanssa kokeneet niin hyvät kuin helvetin hankalatkin ajat, erokin on ollut mielessä ihan vakavasti joskus. Ei meitä kuitenkaan eroamaan saa, molemmat ollaan 100% sitoutuneet toisiimme ja perheeseemme. Kai se jostain sieltä kumpuaa, ajatus siitä, että miksei voisi harrastaa kimppaakin, kun lopulta on kuitenkin vain se yksi ja ainoa, jonka kanssa yhdessä elämänsä viettää. Voi kokeilla seksinkin saralla monenmoista, seksi on vain seksiä, mukava harrastus, mutta rakkaus, se on vain yhteen eli omaan kumppaniin. Tunnen, että tuo kokemus oli todellinen rakkauden ja luottamuksen osoitus.

Tuntematonta kolmatta pyörää en voisi kuvitellakaan. Minulle on tärkeää tietää, että mukana oli sellainen, joka ei juoruile muttei toisaalta häpeilekään. Sellainen, jota voi jatkossakin hyvillä mielin katsoa silmiin. Varmasti miehenikin on samaa mieltä.

Mieheni ei varmasti sanoisi ei, jos tulisi tilanne, että saisi kokea saman itsekin (kahta naista). Kun vain sattuisi sopiva kohdalle ja olosuhteet olisivat oikeat, niin tottakai soisin sen hänelle ilomielin ;)
 
Kiss me deadly:lle: Kuvasit osuvasti myös meidän parisuhdetta: ei meitä kai eroamaan saa vaikka on todella koettu sekä hurjat hurmiot että hyytävät kylmät kaudet. Kaveruus on kasvanut.

Minulla on vakifantasiana olla mies+kaksi naista. Olen myös fantasioinut osat toisin päin. Minusta naisen vartalo on mielettömän kiihottava ja nautin aina kun elokuvissa näytettään naisen seksinautintoja.
Olen viime aikoina tuumaillut että elämässä pitää ehkä sittenkin tehdä kaikkea sitä mikä itsepintaisesti toistuu haaveissa, tai ainakin kokeilla sitä.
Tämä olisi minun OMA seikkailuni, jonne en miestäni kelpuuttaisi. Olisi hyvä jos löytyisi sellaiset kumppanit jotka ovat jo "testanneet" oman suhteensa toimivuuden kimpan jälkeenkin - niin ja tuon luottamuksen ja sen että voi katsoa kauniisti silmiin myöhemminkin. Mistä kannattaisi lähteä etsimään?
 

Yhteistyössä