Onko joku löytänyt rakkaansa Tinderistä?

Löytyykö täältä netin ihmeellisestä maailmasta ketään, joka olisi löytänyt oman rakkaansa Tinderistä? Miten juttu alkoi, millainen oli ensimmäinen tapaaminen ja asutteko ehkä nykyään jopa yhdessä?

Mun pitäis lukion mediadiplomia varten kirjotella joku artikkeli, ja jotenkin Tinder vaan kolahti, kun mietin aihevaihtoehtoja. Taustatietoja varten mä nyt kyselen tällasta, koska ite en oo törmännyt siellä keneenkään jonka kanssa ois kemiat kohdannut niin hyvin, että asia olis edennyt kaveruudesta pidemmälle.

Jos oot siis löytänyt rakkauden Tinderistä tai mikseipä jostain muualta netistä, jaa tarinasi!
 
  • Tykkää
Reactions: miesvain
Käytin pari vuotta sitten tinderiä puoli vuotta melko aktiivisesti. Kävin treffeillä noin 10 miehen kanssa sinä aikana. Suurimman osan kanssa tapasin muutamia kertoja. Oli pari sellaistakin, joita tapasin vain kerran. En kyllä hakenut sieltä muuta kuin hauskanpitoa enkä kaivannut seurustelua yhtään. Viihdyin sinkkuna mainiosti.

Yhden miehen kanssa tulinkin tosi hyvin juttuun heti alussa tinderissä jutellessamme. Samana päivänä vaihdoimme joo puhelinnumerot, ja jatkoimme juttelua whatsapissa. Muutaman päivän juteltuamme, tapasimme minun luonani. Meillä oli tosi kivaa yhdessä ja tosi samanlainen huumori. Joimme viiniä ja juttelimme yömyöhään. Aloimme sitten tapailemaan yhä useammin. Useimmiten toistemme luona. Vasta varmaankin viidensillä treffeillä menimme sänkyyn. Muutimme vuoden seurustelun jälkeen asumaan yhteen ja nyt olemme seurustelleet kaksi vuotta.
 
  • Tykkää
Reactions: miesvain
Tapasimme Tinderissä reilu 2,5 vuotta sitten. Nyt meillä on kaksi lasta ja asumme yhdessä.
Juttu luisti heti hyvin kun vaihdoimme ekat viestit ja alle puoli vuotta niin asuimme yhdessä ja olin hetimiten raskaana. Ystäväpiirissäni on kakis muutakin Tindermätsiä, toisella heistä myös perhe perustettuna, toisilla uusioperhe.
Kiireisen ja epänormaaleihin aikoihin työtä tekevälle tuo oli paras deittipaikka :D
 
  • Tykkää
Reactions: miesvain
Vanha keskustelu, mutta vastaanpa silti :D

"Tapasin" mieheni Tinderissä, jossa meinasin jo valita sen kohdalla "ei tykkää" -vaihtoehdon, mutta joku sai mut painamaan tykkää-nappia. Alussa en ollut yhtään kiinnostunut, lähinnä vain ärsytti kun se laittoi mulle koko ajan viestiä ja olisi niin nopeasti halunnut nähdä. Lisäksi sillä oli surkeita kuvia joista ei edes nähnyt minkä näköinen tyyppi oli kyseessä, joten en kiinnostunut edes ulkonäöstä. Nyt kun olen niitä keskusteluja huvikseen lueskellut jälkikäteen, olin ihan kamalan tympeä :D Jostain syystä silti jatkoin aina sille juttelemista. Olin just eronnut, joten kai musta oli vaan kiva että jonkun kanssa pystyi juttelee kaikesta ja tuntui että jotakin kiinnosti mitä mulle kuuluu.

Olin pari viikkoa porukoideni luona samalla paikkakunnalla, jossa tää mies asui, ja sehän innostui taas kyselemään mua kahville. Keksin monena päivänä tekosyitä miksi en pääse, kunnes yhtenä iltana oli vaan niin tylsää että suostuin lähtemään vaikkei huvittanut. No, pian huomasinkin olevani kahvilla hyvännäköisen, mukavan miehen kanssa jonka kanssa löytyi heti yhteinen huumorintaju ja samanlaiset ajatukset. Istuttiin siinä epäviihtyisässä kahvilassa tuntikausia ja oli ihan älyttömän kivaa.

Siitä se ajatus sitten lähti :D Nyt naimisissa tämän miehen kanssa ja odotan ensimmäistä lasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: miesvain

Yhteistyössä