Onko jollain mammalla täällä rautaiset lantionpohjalihakset?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 17.03.2019 klo 13:56.

  1. vierailija

    vierailija Vieras

    Aloitin itse treenit ja luulin, että lihakset on ihan ok vaikka ei kovin hyvät mutta olen huomannut, että eihän niissä ole yhtään voimaa! Kauhean löllerö pillero.

    Onko jollain ihan tosi hyvät lantionpohjalihakset? Miten kovaa pystytte puristamaan niillä ja kauanko?

    Miten oppii hengittämään puristuksen aikana? Minusta on vaikea hengittää samalla vaikka puristus kestäisi vain 5 sekuntia. Ohjeen mukaan tulisi hengittää normaalisti. Minä pidätän vahingossa hengitystä.
    Äh. Kyllä se kai tästä.
    Treenaan ahkerasti joka päivä.
     
    #1
  2. vierailija

    vierailija Vieras

    Ei ainakaan tällä. Puristusta vaikea edes havaita vaikka täysillä puserran, sen verran revitty kolo :D t. Kahden äiti, joka ei oo erityisemmin lantio pohjaa treenannut kun mitään ongelmia ei ole.
     
    #2
  3. Elena777

    Elena777 Tunnettu jäsen

    Rekisteröitynyt:
    24.05.2016
    Viestejä:
    33 372
    Saadut tykkäykset:
    10 174
    Gynekologi sanoi viime tarkistuksessa (kun otti papa näytteen), että mulla on todella vahvat lihakset tuolla...ei ole kuulema kohdunlaskeuman vaaraa vissiin ikinä.
    Vuosia sitten silloinen synnytyslääkärikin sanoi samaa.
     
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
    #3
  4. Ellimaar

    Ellimaar Aktiivinen jäsen

    Rekisteröitynyt:
    23.02.2019
    Viestejä:
    351
    Saadut tykkäykset:
    173
    Eli sä oot oikein lääkärintodistama muskelimimmi:D
     
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
    #4
  5. vierailija

    vierailija Vieras

    Muskelip*llu :D
     
    #5
  6. vierailija

    vierailija Vieras

  7. vierailija

    vierailija Vieras

  8. vierailija

    vierailija Vieras

    Ei oo, heikko puristus tuntuu vain jos kokeilen sormella. Se tuntuu aika isolta onkalolta ja kun ollaan takaapäin menee kauheasti ilmaa sisään ja kuulostaa tosi pahalta:confused:

    Yritän treenata niitä nyt kesäkuntoon, aamuin ja illoin 6 min treeni come-laitteella ja aamutreenin jälkeen laitan smartballssit sisään ja pidän niin kauan kuin tuntuu hyvältä, 30 min -2 h.
     
    #8
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti