Onko juoksijoita?

Olin pahoinvoiva alkuraskaudestani ettei tullut mieleen juuri mikään muu liikunta kuin ratsastus rauhallisesti. Nyt on varsinaisesta juoksulenkistä aikaa kuukausi, mutta tilalle tullut sukset B) . Pitkiä lenkkejä tehty niitten kanssa sitten n. 5krt viikossa.

Juoksut sitten aloitellaan taas kun ladut sulaa :D .... no täytyisi sitä juoksulenkillekin ehtiä.
 
Heippa!
Aloitin perjantaina puolimaratonkoulun B) Saas nähdä kuinka pitkälle siinä pääsen. Tarkoituksena on siis nostaa vaan kuntoa, ei tähdätä puolimaratonille =) : Mutta jos oikein hyvältä alkaa tuntumaan tuo juoksu, niin mikäs siinä vaikkapuolikas meniskin ! Mut painonpudotus/hallinta, ruokavalio ja kunto no nyt niinku se A ja O. Haluan itteni kuntoon. Sain viimevuoden juoksut lopetettuani palttiarallaa 10 kg lisäkiloja :$ , not good... :/
Mut nyt sitten uudella innolla juoksuhommiin. Uudet lenkkarit tarvis käydä ostamassa.
Mitäs muille kuuluu?
 
sädetikulle onnea juoksukouluun.

mulla juoksut on siinä 2kertaa viikko.viimeviikolla 2 lenkkiä,11.5km ja12.5km. hiihtämässä oon käyny,en kyllä montaa kertaa mutta fiiliksillä mennään... nyt on pikkanen flunssa päällä,se pitää parantaa ennenku uskaltaa uudelle lenkille.

mutta pakkasessa nautin juoksemisesta. se passaa mulle. yli -20 asteessa oon juossu monta kertaa...

 
Juoksu lenkillä kanssa käyty tauon jälkeen ja 50 min meni ihan hyvin, ois pidempääkin.

Oletko jossain ryhmässä siinä puolimaratonkoulussa? Mulla olisi kanssa suunnittelmissa juosta puolikas tänä kesänä, paremmalla menestyksellä kuin viime vuonna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viivin:
Juoksu lenkillä kanssa käyty tauon jälkeen ja 50 min meni ihan hyvin, ois pidempääkin.

Oletko jossain ryhmässä siinä puolimaratonkoulussa? Mulla olisi kanssa suunnittelmissa juosta puolikas tänä kesänä, paremmalla menestyksellä kuin viime vuonna.
En ole missään ryhmässä, ihan vaan Kuntoplus-lehden treeniohjelman mukaan meen =0)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Missämissämissä lehdessä puolimaratonkoulu?

Mää vaan odotan notta lumet sulaas!
aika monessakin lehdessä ollu, sportissa, kuntoplussassa, juoksijassa..
nyt en oo ihan viimeaikana nähny missään esim.nuissa ed. , mutta jos kirjastossa käyt selaile vanhoja lehtiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Missämissämissä lehdessä puolimaratonkoulu?

Mää vaan odotan notta lumet sulaas!
Mä meen tosiaan ton KuntoPlus-lehden ohjelman mukaan.
Tosi kiva, kun on joku treeniohjelma; oon löytänyt erilaisia nopeuksia juoksustani =) Ja kuntokin on noussu kohisten ! (verrattuna viimekesän" tasaisen tahdin takomiseen" =lekit aina samaa tylsää vauhtia )
 
Alkuperäinen kirjoittaja sädetikku:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Missämissämissä lehdessä puolimaratonkoulu?

Mää vaan odotan notta lumet sulaas!
Mä meen tosiaan ton KuntoPlus-lehden ohjelman mukaan.
Tosi kiva, kun on joku treeniohjelma; oon löytänyt erilaisia nopeuksia juoksustani =) Ja kuntokin on noussu kohisten ! (verrattuna viimekesän" tasaisen tahdin takomiseen" =lekit aina samaa tylsää vauhtia )
Onks tää niinko uusin KuntoPlus vae nummero mikä?

Tää niiiiin odottaa teiden sulamista :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja sädetikku:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Missämissämissä lehdessä puolimaratonkoulu?

Mää vaan odotan notta lumet sulaas!
Mä meen tosiaan ton KuntoPlus-lehden ohjelman mukaan.
Tosi kiva, kun on joku treeniohjelma; oon löytänyt erilaisia nopeuksia juoksustani =) Ja kuntokin on noussu kohisten ! (verrattuna viimekesän" tasaisen tahdin takomiseen" =lekit aina samaa tylsää vauhtia )
Onks tää niinko uusin KuntoPlus vae nummero mikä?

Tää niiiiin odottaa teiden sulamista :heart:
Puolimaratonkoulu alkoi numerossa 3/2010.
Joka lehdessä 3 eritasoista ohjelmaa ( aloittelijat, vähän juosseet, puolimaraton aikaansa parantavat) 3 viikon ajalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sädetikku:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja sädetikku:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Missämissämissä lehdessä puolimaratonkoulu?

Mää vaan odotan notta lumet sulaas!
Mä meen tosiaan ton KuntoPlus-lehden ohjelman mukaan.
Tosi kiva, kun on joku treeniohjelma; oon löytänyt erilaisia nopeuksia juoksustani =) Ja kuntokin on noussu kohisten ! (verrattuna viimekesän" tasaisen tahdin takomiseen" =lekit aina samaa tylsää vauhtia )
Onks tää niinko uusin KuntoPlus vae nummero mikä?

Tää niiiiin odottaa teiden sulamista :heart:
Puolimaratonkoulu alkoi numerossa 3/2010.
Joka lehdessä 3 eritasoista ohjelmaa ( aloittelijat, vähän juosseet, puolimaraton aikaansa parantavat) 3 viikon ajalle.
Kiitos kaunis! Tartteepa lähtä metästämmää!
 
ihana ku alkaa tämäkin ketju heräileen talviunilta... :D sitä huomaa et kevät tullu ja hyvät juoksukelit edessä! Onnea teille juoksukouluihin! Minä käyn synnyttään tän masuasukin alkukesästä, niin jatkelen juoksuja myöhemmin kesällä. :D

Mutta vielä hiihtokelejä piisaa, niin suksitaan niin kauan kun voidaan!

 
Howdy! :wave:
Missäs kaikki on?!
Täällä lenkkeillään satunnaisesti pari kertaa viikossa zumban lisäksi ( olen hurahtanut siihen :heart: ) sellasia 5-9 km lenkkejä. Edelleen alku kilometrit on tervanjuontia, mutta se taitaa olla mulle ihan ominaista B) 2 km jälkeen alkaa juoksu luistaan. Olen koittanut nyt ottaa lunkimmin ja tehdä matalalla sykkeellä lenkkiä, että peruskunto kohenis.

Antakaahan kuulua itsestänne !
 
Tää kävi juoksee ihan sujuvan 14km lenkin. Ja sairastu sit kauheeseen flunssaan |O

Ja nyt ei tartte ko nousta portaat toiseen kerrokseen, ni pulssi on 150. Antibiootit viel päällä.

Että ens viikolla alotellaan varovasti uudestaan.
 
Ompa vanha ketju, mutta huomasin, että joka kevät tämäkin ketju "heräilee", joten juoksijat huom!!!tulin herättelemään tätä ketjua! :attn::D
Miten täällä,vieläkö juoksijoita on?

Taitaa olla vielä osittain hiihtokausi meneillään, mutta tänäänkin katoin, kun aurinko paisto niin magiasti ja tien pinta oli sulana, et kohta se juoksukausi strarttaa kunnolla käyntiin! :cool: ihanaa!!
Mulla on nyt 8kk ikänen vauva ja vasta alkutekijöissään juoksut..
kaikennäköstä takapakkia tullu ja harjottelu alotettu kolmesti ihan alusta..:headwall:...mutta, mutta..nyt voi jo sanoa, että hyvin on alkanut sujumaan, lenkkejä juosten pari kertaa viikossa, näin talvella.
Riippuen muusta liikunnasta, jumpat, kuntos., ja hiihto muita lajeja näin talvisin, mutta kesää kohti juostaa sitten enemmän.:)
ja eiköhän se puolikas tänä kesänä myös oo tavotteena!:D
 

Yhteistyössä