Onko kellään OIKEASTI synnytys käynnistynyt seksin jälkeen, vai onko vaan urbaania legendaa tuo kuuluisin ässä?

  • Viestiketjun aloittaja antakaa edes vähän toivoa
  • Ensimmäinen viesti
uj
Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
NO mulla ei käynnistyny mutta sperma kypsytti ihan kivasti paikkoja ja sitähän sanotaan että sperma on luonnon oma kypsyttäjä...loppujen lopuksi neiti kyllä synty käynnistyksellä rv 39+2
Miten sperma kypsytti paikkoja? En ymmärräitä näitä juttuja.
 
joo, on auttanut
auttanut x 2 :) tai ainakin uskon niin. eka syntyi 39+1, ässää harrastettiin illasta kun viikkoja oli 38+6, vedet meni seuraavana aamuna ja vauva syntyi ilman käynnistystä 39+1.

tokan kanssa ässäiltiin 40+4, supistelut alkoivat seuraavana aamuna ja vauva oli ulkona saman vuorokauden puolella, eli 40+5.
 
OHO
Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
no spermaa pehmensi kohdunsuuta...
Ihmeainetta aivan kijaimellisesti. Siis oikeasti. Lukekaas mitä kaikkea siinä on ja mitä muita vaikutuksia sillä on mahan kasvun lisäksi.

http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/438229?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit

Lisäksi löytyi näin absurdi uutinen www.iltalehti.fi/uutiset/200606144661804_uu.shtml
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
NO mulla ei käynnistyny mutta sperma kypsytti ihan kivasti paikkoja ja sitähän sanotaan että sperma on luonnon oma kypsyttäjä...loppujen lopuksi neiti kyllä synty käynnistyksellä rv 39+2
jonkun tutkimuksen mukaan sitä tarvitaan montaa litraa et ois vaikutusta. kimppakiva ehkä toimis. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:
Siihen meni joku tunti. heräsin aamuyöstä siihen, että mielessä soi teletapit ja kipeisiin supisteluihin jotka tuli kuitenkin epäsäännöllisesti. rv oli silloin 39+5 ja kaveri syntyi rv 40+0.
Minen oikein usko näihin, että asioilla on yhteyttä. Täysillä raskausviikoilla harrastetaan seksiä ja kappas, kaksi vuorokautta myöhemmin syntyy lapsi!

(ja tämä ei ollut kommentiksi ainoastaan tähän lainaamaani tekstiin, vaan kaikkiin näihin. :) )
 
Tietääkseni se, mikä lopulta käynnistää synnytyksen on edelleenkin arvoitus. :) Kait kaikki yhdessä voi edesauttaa asiaa.
Tulisko myös aktin aikana liikettä tonne sikiökalvoille, ne hankautuisivat toisiaan vasten ja tääkin auttaisi sitä käynnistymistä ja spermassa on hormonia/hormoneja.
Mulla saatiin viimeisin synnytys käyntiin sillä, että lekuri pyöritteli sormin sikiökalvoja.
 
Wursti Makkaravarvas
Mä olen ymmärtänyt että se seksi ei sen enempää käynnistä kuin siivoaminenkaan. Meinaan ei kai yhtäkään sairaalassa tehtävää käynnistystä tehtäisi jos seksi tai sauna tai mikään muu poppakonsti oikeasti auttaisi.
 

Yhteistyössä