onko kukaan kuullut nesteenpoisto dietistä jolla poistuu 2vk 7-9kg

  • Viestiketjun aloittaja blokus
  • Ensimmäinen viesti
Mä olin sillä lentoemo vai mikä se oli -dieetillä.Kiloja lähti 2 viikossa liki 7,mutta olo oli viimeisinä päivinä todella huono,hyvä kun pystyssä pysyin.

Ja kaikki tuli päk parissa kolmessa viikossa:)

Kaikkea sitä hulluna pitää lähteäkkin B)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mä olin sillä lentoemo vai mikä se oli -dieetillä.Kiloja lähti 2 viikossa liki 7,mutta olo oli viimeisinä päivinä todella huono,hyvä kun pystyssä pysyin.

Ja kaikki tuli päk parissa kolmessa viikossa:)

Kaikkea sitä hulluna pitää lähteäkkin B)
onkohan sama tuo .... mitä siinä sai sydä?
mulla viikossa pudonnu 4kg nyt tuolla
luvataan että kolmeen vuoteen ei ole painonnousun kans ongelmaa ku tätä noudattaa 2vk

 
Minna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa lupaavalta.... jos tuo toimii, niin minä ainakin syön vaikka pieniä kiviä jos viikossa lähtee 8kg painoa pois :D

Kyllä se on oikeesti tehokasta, siis jos on oikeesti kiloja joita pudottaa! Mutta kannattaa muistaa, että dietin jälkeen pitää ruokavalio muuttaa jos meinaa ettei kilot tule samantien takaisin.
 
kalissa
Aika sissi on tyyppi joka viikon tuota keittoa syö..
Itse tykkään kaalista, mutta tuo keitto jotenkin tökännyt pahasti.
Olen monena vuonna yrittänyt tuota syödä, mutta en pysty jatkamaan paria päivää pitempään.

Myös tuo kahvi kummittelee eli en voi/halua olla ilman kahvia!

Nyt olen laskenut painonvartijoiden pisteitä ja hyvin tippuu paino ja saan syödä ihan mitä vaan, kunhan päiväpisteet kestää ne.
Olen syönyt omasta mielestäni todella paljon, mutta silti ensimmäisenä viikkona tippui lähes 2kg.
 
tässä ohje ap kuurista
DIETTI-OHJELMA

(VOM MAX-PLANCK-INSTITUT FUR EINÄHRUNG)

N.P.H = NIIN PALJON KUIN HALUAT


aamiainen: kahvia ilman sokeria ja kermaa n.p.h
lounas: 2 keitettyä kananmunaa, pinaattia vähän suolaa n.p.h
illallinen: 1 iso pihvi, vihreä salaatti ja hedelmiä jälkir. n.p.h

aamianen: kahvia mustana ja sämpylä (ilman mitään)
lounas: 1 iso pihvi, vihreä salaatti ja hedelmiä jälkir. n.p.h
illallinen: savu- tai keittokinkkua n.p.h

aamianen: kahvia mustana ja sämpylä
lounas: 2 keitettyä kananmunaa , salaattia ja tomaattia n.p.h
illallinen: kinkkua ja vihreä salaatti

aamiainen: kahvia mustana ja sämpylä
lounas: 1 keitetty kananmuna, porkkanoita ( keitettynä tai raakana), juustoa n.p.h
illallinen: hedelmiä luonnonjugurtissa

aamianen: porkkanaraastetta sitruunalla ja kahvia n.p.h
lounas: haudutettua kalaa ja tomaattia n.p.h
illallinen: 1 iso pihvi ja vihreää salaattia

aamianen : musta kahvi ja sämpylä
lounas: grilli kanaa tai broileria n.p.h
illallinen: 2 keitettyä munaa ja porkkanaa

aamiainen: tee sitruunalla ilman sokeria
lounas: 1 iso pihvi ja hedelmiä ( mitä haluat) n.p.h
illallinen: saat syödä mitä haluat



viikko kerrataan alkaen ensimmäisestä päivästä!

Kun noudatat täysin diettiä, putoaa painosi kahdessa viikossa 7-9 kiloa. Kehossasi tapahtuuu aineenvaihdunta muutos jonka vuoksi noin kolmeen vuoteen ei tapahdu muutoksia.

Dietin aikana pitää juoda vishyä tai mineraalivettä useampia pulloja.

alkoholin mauttiminen kaikissa muodoissa dietin aikana on kielletty.



--------------------------------------------------------------------------------
 
Jaa-a, saman asian ajaa kun ryhtyy syömään kasvispitoisia ruokia, vähentää suolaa, namit pois ja limpparit. Nauttii vettä ja liikkuu. Ja laihtuu.

Mutta kiits, tosta keittoideasta -alkoikin olla jo nälkä.
 
Kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää on hyvä!
http://www.kauneusjaterveys.fi/article114230-1.html
Kertokaas, millä tosta keitosta vois korvata noi sipulit ja kaalin?? Kun ei maha kestä :(
sappivaivoja.

ja pitääkö ne soseuttaa vai jättää pureskeltavaakin?
 
kaalii
Kaikissa noissa on sama resepti: syö kaikkea mik laittaa oksentamaan, eli parsaa. kaalia, parsakaalia, kukkakaalia yms...ja kuntoile ja älä mene nakkikioskille, koska nakkikioski on saatanasta
 
utelias
Tietääkö kukaan et voiko ton kalan korvata jollakin tai käykö se, jos vaan skippaa sen aterian kokonaan? Haluaisimme kämppiksen kanssa aloittaa, mutta kala-allergian vuoksi toi kohta tökkii..
 
Kertokaahan, miksi moiselle dieetille haluaa? Varmasti kova pala munuaisille saati muille sisäelimille :eek: Jos nestettä tosiaan kertyy kehoon valtavat määrät, niin silloin on kyse elimellisestä seikasta, jota ei todellakaan saa hoitaa moisilla "dieeteillä" :eek:
 
anita , Sydney, Australia
oliskohan kaynyt niin etta kyseinen henkilo loysi vastauksen kysymykseen ja ....kuoli kun on jo miltein kaksi vuotta kulunut alkuperaisesta viestista. Eli vastaus kysymykseen: lakkaa syomasta, ala huolehdi sivuvaikutuksista!
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja tässä ohje ap kuurista:
DIETTI-OHJELMA

(VOM MAX-PLANCK-INSTITUT FUR EINÄHRUNG)
ehjLH

N.P.H = NIIN PALJON KUIN HALUAT


aamiainen: kahvia ilman sokeria ja kermaa n.p.h
lounas: 2 keitettyä kananmunaa, pinaattia vähän suolaa n.p.h
illallinen: 1 iso pihvi, vihreä salaatti ja hedelmiä jälkir. n.p.h

aamianen: kahvia mustana ja sämpylä (ilman mitään)
lounas: 1 iso pihvi, vihreä salaatti ja hedelmiä jälkir. n.p.h
illallinen: savu- tai keittokinkkua n.p.h

aamianen: kahvia mustana ja sämpylä
lounas: 2 keitettyä kananmunaa , salaattia ja tomaattia n.p.h
illallinen: kinkkua ja vihreä salaatti

aamiainen: kahvia mustana ja sämpylä
lounas: 1 keitetty kananmuna, porkkanoita ( keitettynä tai raakana), juustoa n.p.h
illallinen: hedelmiä luonnonjugurtissa

aamianen: porkkanaraastetta sitruunalla ja kahvia n.p.h
lounas: haudutettua kalaa ja tomaattia n.p.h
illallinen: 1 iso pihvi ja vihreää salaattia

aamianen : musta kahvi ja sämpylä
lounas: grilli kanaa tai broileria n.p.h
illallinen: 2 keitettyä munaa ja porkkanaa

aamiainen: tee sitruunalla ilman sokeria
lounas: 1 iso pihvi ja hedelmiä ( mitä haluat) n.p.h
illallinen: saat syödä mitä haluat



viikko kerrataan alkaen ensimmäisestä päivästä!

Kun noudatat täysin diettiä, putoaa painosi kahdessa viikossa 7-9 kiloa. Kehossasi tapahtuuu aineenvaihdunta muutos jonka vuoksi noin kolmeen vuoteen ei tapahdu muutoksia.

Dietin aikana pitää juoda vishyä tai mineraalivettä useampia pulloja.

alkoholin mauttiminen kaikissa muodoissa dietin aikana on kielletty.



--------------------------------------------------------------------------------
 
FTFFTF
Moi! Mä oon saanu 20kg pois reilussa kahdessa kuukaudessa. Mut mulla kyllä onki mitä lähtee :D
Nesteet ensin pois ekan viikon aikana syömällä ananasta ja jotain proteiini pitoista. Esim. raejuustoo. Ekan viikon aikana lähti 5kg joka oli pelkkää nestettä. Tämän viikon aikana tein pikkulenkkejä ettei energiataso laske liian alas vähäkalorisen ruokavalion ja runsaan liikunnan takia.
Seuraavasta viikosta eteenpäin aloin syömään hiilihydraatitonta ruokaa. Eli siis salaattia, fetaa, raejuustoa ja lihaa ja kalaa. Ja joka ilta vaik kui ottas päähän niin 8km lenkki.
Sit kerran kahdes viikos söin jonku tappoannoksen grilliruokaa mikä on ihan ok ku se kiihdytti vaan painontippumista entisestään ku kroppa sai polttoainetta rasvanpolttoon. Säännölliset ruoka-ajat (ja klo.20 jälkeen ei ruokaa enää yhtään) ja riittävä liikunta niin paino tippuu ja ei tuu muuten takas ellet mee takas entisiin elämäntapoihin. =) Ei mikään dieetti toimi jos ihannepainon jälkeen aletaan taas elään niin ku ennen :D
 

Yhteistyössä