Onko kukaan liittynyt kuntosalin jäseneksi ?

Tähän asti olen vannonut kotijumppien ulkoilun nimeen, mitä minun urheiluun tulee. Vaan kun sairasteluputki katkaisi jumppaputken ja en ole päässsyt takaisin kärryille. Paisun taas kuin pullataikina. :ashamed: Oon nyt sitte ajatellu, etten edes saanut niillä kotijumpilla tuloksia niin paljon kuin halusin.

Eksyin kuntosalin kotisivuille ja meinaan innostua. Kannattaako? Siinähän sitä sais sitä omaa aikaa ja tulis rankempaa ja säännöllisempää urheilua? Minua lähinnä kiinnostais ne ryhmäjumpat, koka en ole ikinä tykännyt treenata muiden nähden. Jumppiin kummiski pääsee vain joko gold-jäsenenä (45e, oikeus kuntosaliin, jumppiin, ravitsemusinfoon, solariumiin ja lisäravinteista ale) tai sitte kertalippuina/ 10 kerran lippuina. Aattelin, että tulisko se jäsenyys kumminki halvemmaksi kuin kertaliput, kun minun olisi tarkoitus käydä jumpassa 3-5 päivänä viikossa ja ehkä sitte vähän siellä salillakin. Pihinä ihmisenä varmasti kanssa kulkisin siellä koko rahan edestä jos 45e/kk maksaisin.. :whistle: Jokohan sitte alkais onnistua meikäläisen laihis?! :kieh:

Niin, siis kokemuksia kiitos? Ootko käyny salilla? Tykkäsitkö? Mistä et tykänny? jne.
 
Mä oon ollut CMS-clubin jäsen vähän yli vuoden. Ja kyllä mun tarttee sanoa että päivääkään en ole katunut. Ahkerasti olen siellä käynyt ja tulosta saanut aikaan. Ainaskin tämmöiselle peruslaiskalle sohvaperunalle tää on ollut pelastus, joka kuukausi maksu menee, käy tai ei.
 
Mä liityin CMS-ketjun salin jäseneks huhtikuussa, joten puoli vuotta on urheilua takana. Mä innostun liikkumaan aina välillä, mutta innostus lantuu turhan pian. Nyt kuitenkin on pakko käydä, kun se raha tililtä joka tapauksessa menee. Ihan loistavaa :D
Käyn salilla kahesti viikossa, lisäks sen mukaan miten on aikaa spinningissä, pumpissa, pilateksessa tai crossingissa. Ja lapsiparkki on ihan superia :)
 
mä oon käynyt puolivuotta jumpissa elixia kalevassa , mikä on ihan huippu paikka!! nyt alotin taas pelaamaan jalkapalloa niin aikaa ei riitä ja en saa erottua sieltä, niin nyt olis sulle HUIPPUTARJOUS puolenvuoden jäsenyys vuoden sijasta!! mun pitäis saada kaupaks mun jäsenyys tai joudun turhaan maksamaan 63 euroa kuussa!!! kuka tahansa laittakaa yv:tä jos on kiinnostusta!!! NIIN JA RYHMÄJUMPAT KUNNIAAN BODYBUMP JA SPINNING PISTÄÄ SUT NOPEESTI KESÄKUNTOON!!!!
 
Minä liityin kuukausi sitten Elixian jäseneksi ja olen tykännyt kovasti.
Minäkin olen pihi ja liityin silti! Siellä käy paljon möhömahaisia keski-ikäisiä naisia. Juuri oikea paikka mulle. Kunto on toivottavasti jo noussut hiukan. Myös paino on noussut! Mies nauraa että olen salidieetillä kun syön kuin hevonen. Mutta eiköhän se painonnousu lopu ja kiinteytyminen ala kun kuukaudet kuluu.
 
itse kävin salilla vuoden verran mutta lopetin kun maksuja nostettiin 20e/puol vuotta. Opiskelijana ei ollut enää maksaa 170e kerralla. Mutta sen aikaa kun kävin olin todella tyytyväinen ja tuloksia tuli, paino nousi noin kaksi kiloa (lihaksia) ja kiinteytystäkin tapahtui. Sai oikein palautettakin siellä käyneeltä vanhemmalta mieheltä että muisti minut ja että kovasti on tuloksia tullut :LOL: tosin sitä mietin et mitähän sen ikäinen (n.60v) mua on kahtellu :LOL: mut kovasti sanoi et muistaa ja et kyllä hoikistunu olin kovasti.. tiedä sit. Mut haluisin jatkaa vielä mutta aloitan uudelleen sitten taas kun vakiudun johonkin asumaan. nyt vielä opiskelen vähän aikaa.
 
minä olen myös csm-ketjun jäsen. enkä ole katunut, tosin muutama kuukausi on ollut vuoden aikana etten ole päässyt käymään..oman ja pojan sairastelun takia. Mutta se on mun juttu. Ennen vannoin myös vain ja ainoastaan kävelyyn yms. Mutta innostuin toden teolla ryhmäliikunnasta,pumppi on lemppari. Nyt olen menossa ensimmäistä kertaa spinningiin,toivottavasti jaksan polkea koko tunnin :D
 
Mä liityin kans Fit-Fysin (cms-ketju) jäseneksi ja olen todella tyytyväinen! Suoraveloitussysteemi on mulle hyvä kannustin laiskoina aikoina, oon liian pihi et jättäisin käymättä! :LOL: Pumppi ja switching (1xvko) on mun lempparit, punttisalin puolella käyn kuitenkin pääsääntöisesti 3-4 x viikossa.
Ainut, johon olin tyytymätön, oli ohjaajan tekemä saliohjelma. Muutin sen itselleni paremmaksi. Mutta sit ku raskaudun, niin pyydän ohjaajalta toki neuvoa saliohjelmaan.
 

Yhteistyössä