Onko kukaan ollut nazarin matkalla Turkissa?

heips.olin ystäväni kanssa viime syksynä nazarin matkalla alanyassa, huoneistohotelli bon apart.oli ihan siisti ja hyvä hotelli eikä moitteita mistään voi antaa.suosittelen. olen kuullut että noi on hyviä hotelleja. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamuzka:
heips.olin ystäväni kanssa viime syksynä nazarin matkalla alanyassa, huoneistohotelli bon apart.oli ihan siisti ja hyvä hotelli eikä moitteita mistään voi antaa.suosittelen. olen kuullut että noi on hyviä hotelleja. =)
Kuuluiko sen matkan hintaan lentokenttäkuljetukset=
 
Me ollaan varattu syyskuussa lähtö Nazarin matkalle Turkkiin Pegasos Royal hotelliin. Netistä kyllä löytyy googlettamalla ko. hotellin nimi tai Nazar esim. suomi.24.fi keskusteluista. Ihan hyviä kokemuksia tuntuu olleen ihmisillä. Odotan innokkaana meidän lomaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
Me ollaan varattu syyskuussa lähtö Nazarin matkalle Turkkiin Pegasos Royal hotelliin. Netistä kyllä löytyy googlettamalla ko. hotellin nimi tai Nazar esim. suomi.24.fi keskusteluista. Ihan hyviä kokemuksia tuntuu olleen ihmisillä. Odotan innokkaana meidän lomaa.
Juur tota hotellia mekin ollaan aateltu!!!
 
Oltiin Pegasos Resortissa (se keskimmäinen hotelli) viime syksynä. Suosittelen lämpimästi, aivan mahtava paikka. Ruokaa ja juomaa riitti ja ne allasalueet oli vailla vertaa ja valinnanvaraa riitti. Silloin lokakuun alussa ce pegasos club oli jo suljettu mut eipä haitannu kun royalin ja resortin altaissa riitti tilaa. ja niitä vesiliukumäkiä oli.... MONTA

Kysele, jos tulee jotain mieleen. Vastailen mielelläni.

Itsellä reissu syyskuun alussa taas Turkkiin, tällä kertaa Aurinkomatkojen reissuun ja Sideen, all inclusive ehdottomasti. Nazarilla olis kiinnostanu Royal Dragon tai Royal Wings mut oli kyllä vähän liian tyyristä. Planet Pegasoskin olis taas käyny mut ei löytyny enää reissua tiettynä ajankohtana.
 
Olen lukenut Nazarin lennoista haukkuja, eli meno ollut Finnairilla ja tulo jollain kamalalla koneella. Itse kysyin asiaa Nazarilta kun ollaan 2 viikon päästä lähössä la ja paluu la. Sanoivat kyllä että la lennot Finnair ja pe lennot jollain muulla. Millaisia kokemuksia jo matkansa tehneillä on lennoista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinttura:
Oltiin Pegasos Resortissa (se keskimmäinen hotelli) viime syksynä. Suosittelen lämpimästi, aivan mahtava paikka. Ruokaa ja juomaa riitti ja ne allasalueet oli vailla vertaa ja valinnanvaraa riitti. Silloin lokakuun alussa ce pegasos club oli jo suljettu mut eipä haitannu kun royalin ja resortin altaissa riitti tilaa. ja niitä vesiliukumäkiä oli.... MONTA

Kysele, jos tulee jotain mieleen. Vastailen mielelläni.

Itsellä reissu syyskuun alussa taas Turkkiin, tällä kertaa Aurinkomatkojen reissuun ja Sideen, all inclusive ehdottomasti. Nazarilla olis kiinnostanu Royal Dragon tai Royal Wings mut oli kyllä vähän liian tyyristä. Planet Pegasoskin olis taas käyny mut ei löytyny enää reissua tiettynä ajankohtana.
Me suunnitellaan siis matkaa ens vuoden puolelle, lapset onn sillon 10 ja 8 v, siellä lienee sen ikäisille puuhaa??.
Ruokapuoli kiinnostaa, kahen viikon reissua suunnitellaan, onko listoilla vaihtelua, vai kyllästyykö samaan puppuun jo???.
 
Planet Pegasoksessa on varmaan touhua 10- ja 8-vuotiaille. Meillä on sen verran pienemmät lapset, että vesiliukumäet, merenranta ja uima-altaat riitti. Mutta olihan siellä jotain keilailujuttuja ja se lastenkerho.

Kyllähän siellä vaihtelua oli niissä lämpimissä safkoissa. Salaateissakin pientä vaihtelua mutta niitä oli niin montaa sorttia... Tosin loppuviikosta osas jo valkata ne "parhaimmat". Ja me hölmöt tajuttiin vasta toiseksi viimeisenä iltana, että se teki safkaa siellä ulkona ja siellä olis ollu vielä vaikka mitä grilliruokaa ym... Me kun syötiin joka kerta sisätiloissa. Kyllä vähä kenkutti... Mä vähän kyllä ihmettelinkin että miten aamiaisella ei ole paistettuja munia.. :ashamed: No siellä pihan puolella ne paisto ja viimeisenä aamuna sain sitte tuoretta vastapaistettua munakasta =)

Jälkiruokapöydäs oli kans sen seitsemää sorttia, täytekakkujakin montaa erilaista. Mut olivat aika makeita ja mä kun en hirveästi ole makean perään.. Mut oli niitäkin kiva maistella.
Keitot oli kans hyviä ja sellasia kevyitä. Puoles välis viikkoa tuli ähky ja se päivä menikin melkein keitolla..

En tiedä jaksaisinko kahta viikkoa syödä samoja... Toisaalta niitä sortteja oli niin paljon erilaisia että jos joka päivä söis aina jotain uutta. Mä kun olin kans vähän ronkeli etten kyllä edes kaikkia lajeja tullu viikon aikana maistaneeksi.

Ja niistä lennoista. Meillä ei ollu Finnair. Firma oli joku saksalainen Sun... jotain, turkkilainen henkilökunta. Safka oli syvältä ja paluumatkalla en edes ottanu sitä. Joku sämpylänkäntty, juuston pala ja muutama ananasviipale tai jotain sellaista. Jostain keskustelupalstalta luin, että joku oli saanu salmonellan lentokoneen safkoista.

Jos mahdollista niin valitkaa Finnair. Jos ne lentoajatkin olis inhimillisempiä. Meillä oli menmatkal aamulento (eli kolmelta yöllä liikenteeseen) ja paluulento lähti Turkista viideltä aamulla eli bussi haki hotellista kahdeltatoista... Voitte kuvitella miten kiva aika matkustaa 2- ja 4-vuotiaiden kanssa.... :eek:

Ja Antalayan lentokentältä ei kantsi ostaa mitää. Kannattaa Suomesta ostaa mennessä trippi mehuja (kun on menny tietty turvatarkastuksen ohi). Mä ostin muksuille vain yhdet mehut ja ne meni koneessa ja perillä oli jano ja kuuma ja oli ostettava mehua sieltä kentältä. Aivan sairaat hinnat juomilla ja esim. jätskillä. Mä ostin kaksi pientä mehupulloa (2 dl) ja maksoi yhteensä 13 euroa!!! :kieh: :eek: :eek: Mä kysyin moneen kertaa ja näytti vielä laskimesta hinnan. Joku saksalainen nainen olis ostanu litran limupullon mut sekin makso vissii parikymppiä niin jätti siihen.
 
Kaksi aikuista ja kolme lasta (6v, 4v, ja 4kk). Aivan mahtava loma. Mitään en keksi mistä voisi valittaa. Tänä vuonna mennään uudestaa.
Kaikki kuvat mitä esitteistä ja netistä löytyy pitää täysin paikkansa. Vähintäänkin.
Ruokaa oli niin paljon, että sitä on vaikea selittää. Läheskään kaikkea en kuitenkaan syönyt. Kaikille löytyy kyllä jotain. Meidän ronkelit isot lapset veteli lättyjä joka päivä. No, kyllähän silläkin viikon pärjäs, kun en viitsinyt alkaa siellä tappelemaan. Loma se oli niillekin. Tosiaan, lätynpaistaja on paikalla päivittäin, samoin hedelmien kuorija. Ei tarvitse kuin syödä :)

Vesi oli syyskuussa kuin linnunmaitoa. Ihanan pehmeä hieno hiekka. Rantabaari oli vieressä ja tarjottimella haettiin ilmaista juomaa. Lapsetkin oppi hakemaan itse baareista limsaa. Lapsille on myös ihana kuivanmaan leikkipaikka, jossa jaetaan kaksi kertaa päivässä jäätelöä (siis ilmaiseksi).
Suurin vesiliukumäkipaikka eli nemon linna on päivällä parisen tuntia suljettuna, mutta juuri sopivasti ruoka-aikaan eli sai ilman tappelua lapset altaalta syömään.

Hotellilla on pyyhepalvelu eli jokainen saa allaspyyhkeen jonka voi käydä vaikka joka päivä vaihtamassa uuteen puhtaaseen. Ne sitten palautettiin lähteissä. Jos pyyhkeen hukkaa joutuu maksamaan jonkin verran.

Allas-alueita on niin monia, että me emme ainakaan koskaan jääneet ilman aurinko tuolia. Kävimme tosin aina aamiaiselle mennessä viemässä pyyhkeet tuoleille, jotta pääsimme sinne minne halusimme. Ainä näytti silti jossain vapaata olevan.

Ja tuo todellakin on totta että hinnat lentokentällä ovat noin karseet. Kannattaa siihen varautua. Meillä sattui onneksi olemaan juomaa matkassa, ettei tarvinnut mitään ostaa.
Samaten siellä mihin bussi pysähtyy niin aika lailla saa pulittaa, ei tosin vedä vertoja noille kentän hinnoille. Linja-autossa oli myynnissä kylmää juotavaa ihan kohtuu hintaan. Olut 2e ja limsatölkit 1e.
Opas oli suomalainen ihana Laura ja yhteen suomalaiseen lastenohjaajaan törmättiin. Oli muuten poika.
Meillä kans lentoajat oli aika ikävät kun yöllä lennettiin takaisin, mutta siinähän se meni nukkuessa. Oli upeaa kun ennen laskeutumista nähtiin aurinko joka ei vielä maissa ollut noussut. Pimeään siis laskeuduttiin.

Suosittelen ehdottomasti!
 
Lensimme mennen tullen sillä saksalaisella yhtiöllä, Sun Express.
Sapuska oli tosiaan hirveää, mutta muuten ei valittamista.
Todella ystävällistä henkilökuntaa ja kaikki toimi hienosti.
Pieni miinus siitä, ettei yhtiöllä ole vauvoille sitä sellaista "kaukaloa" vaan sylissä oli pidettävä emmekä saaneet edes varattua tilavampaa paikkaa ovien kohdalta.
 
Marih miten teillä sujui 4kk kanssa toi reissu? Meillä on lähtö samaan paikkaan 16.8 ja meidän poju on silloin 6,5kk
onko siellä puuroja mitä vois antaa aamiaisella?(muistatko)
ja onko muuten hyvä liikkua sen ikäisen kanssa?
oliko teillä perhehuone vai -sviitti?
oliko siellä vedenkeitto mahdollisuutta?
meillä kun mennään korvikkeilla...
kiitos vastausesta jos vielä muistat asioita =)
täyden-palvelun-lomaa-odotellen :whistle:
 
Jos annan vinkkejä vaikka meidän muksut ei enää noin pieniä ole mutta kaksi kertaa ollaan alle vuoden ikäisten kanssa matkattu...

Anteeksi mutta nyt en muista oliko siellä puuroa aamuksi, meillä kun nuo muksut syö muroja. Vedenkeittomahdollisuutta ei huoneessa ollut koska siellä oli vain jääkaappi. Mutta luulisi että siellä jossain voisi lämmittää tuttipullon.

Meillä opetin molemmat lapset pikkuhiljaa juomaan huoneenlämpöistä tuttelia. Reissulla olikin sitten kätevää, kun vain tyhjensi tetran tuttipulloon ja alkoi syöttää.

Puurot ollaan vauva-ikäisille otettu mukaan Suomesta kuten myös purkkiruuat. Onhan siinä paljon tavaraa viikon reissulle mutta matkalla on sitten "tutut" ruuat ja loppumatkalla oli matkalaukussa enemmän tilaa tuliaisille ja ostoksille :)
Meillä oli ihan mukana niitä pahvitölkeissä myytäviä valmispuuroja ja ennen matkaa niitä ostelin ja maistatin lapsilla kun muulloin en valmispuuroja harrastanut. Sitten mieluisimman makuiset otettiin mukaan.
 
sinttura muistatko miten siellä oli vaippoja vai kannoitteko nekin suomesta....no jos otan jauhe puuroa mukaan niin saan varmaankin esim aamupalalla ottaa "tee"vettä ja tehdä pojalle puuron(ilman paheksuntaa) muistelen et turkkilaiset olivat kummiskin iloista kansaa :LOL: ollaan siis kerran turkissa vierailtu mutta silloin ei oltu vielä vanhempia :whistle:
 
Meillä on ollut aina omat vaipat mukana. Ei ole tuhraantunu aikaa vaippojen etsimiseen. Ja jos menette Planet Pegasokseen, niin siinä ei kyllä lähellä ole mitään isompaa kaupunkia. Pikkukylä on parin kilsan päässä mut yhtenä päivänä pikaisesti käytiin siellä kävelemässä eikä tuolloin nähty sellaista kauppaa missä olisi ollut vaippoja myytävänä. Sellaista turistikrääsää ja piraattivaatteita.

Viehän ne matkalaukussa tilaa ne vaipat mutta takas tullessa on enemmän tilaa sitte laukus. Ja jonkin verran säästää tilaa laukussa kun ei tarvi pyyhkeitä mukaan. Neljä kylpypyyhettähän vie matkalaukus aika paljon tilaa. Siellä Planet Pegasoksessa oli pyyhepalvelu eli hotellihuonees oli tietty pyyhkeet ja sitte oli allaspyyhkeet hotellin puolesta.
 
Me ollaan lähdössä Pegasos Royaliin syyskuun lopussa. Lento on Vaasasta, lentoyhtiö turkkilainen. Tästä ketjusta löytyi hyvää uutta tietoa, ainakin tuo Sintturan kertoma grillisapuska ravintolan ulkopuolelta.

Ensimmäistä kertaa mennään All Inclusive paikkaan, vaikka muuten ollaan paljon matkusteltu. Kysymys teille jotka olette olleet: paljonko kannattaa käteistä rahaa varata mukaan / vko. Onnistuuko euroilla maksaminen Planet Pegasoksessa tai Turkissa muuten?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
Me ollaan lähdössä Pegasos Royaliin syyskuun lopussa. Lento on Vaasasta, lentoyhtiö turkkilainen. Tästä ketjusta löytyi hyvää uutta tietoa, ainakin tuo Sintturan kertoma grillisapuska ravintolan ulkopuolelta.

Ensimmäistä kertaa mennään All Inclusive paikkaan, vaikka muuten ollaan paljon matkusteltu. Kysymys teille jotka olette olleet: paljonko kannattaa käteistä rahaa varata mukaan / vko. Onnistuuko euroilla maksaminen Planet Pegasoksessa tai Turkissa muuten?

Vuosi sitten alanyassa ainakin eurot kelpasivat hyvin. Kannattaa vaihtaa kotimaassa pientä rahaa hyvin mukaan. Rahaa siellä menee niin paljon kun ostaa :D

Itse kaipaisin kokemuksia avsallar kaupungin shoppailusta? Sekä itse incekumin? Ja millonkas se Siden markkinapäivä on?? Miten kuljitte tuolta hotellialueilta kyseisiin paikkoihin?

Itselläni kun ei ole tuosta kokemusta... kuin alanyassa ollaan vaan oltu. Lähdemme lokakuun loppupuolella Resort hotelliin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja millitilli:
katsoin tuota royalia, mutta antoi ihan hulvattomas hinnan. Siis eikö siinä saa lapsialennusta ollenkaan? Esitteessä oli kuitenkin mielestäni lapsihinta...
Me ollaan lähdössä 2 viikon kuluttua Pegasos Worldiin. Sitä on ainakin paljon kehuttu. Matka maksoi 2500 ? / viikko - siis all inclusive, 2 aikuista ja 2 lasta.

Voin kertoa lisää, kun tullaan matkalta. B)
 

Yhteistyössä