Onko kukaan ollut nazarin matkalla Turkissa?

Nazarilla kahviautomaateissa kahvi oli kyllä myrkkyä! Siitä tuli suht koht siedettävää kun pisti puolet kahvia ja puolet vettä ja reilusti sokeria.

Aurinkomatkojen Atlantiksessa automaateissa oli Nescafeta ja se oli hyvää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
No ni! Ei niin mukavaa luettavaa näin lähdön kynnyksellä. Royalista saa mahataudin.

http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000931&posting=22000000037548299#22000000037548299
Itseasiassa itse vaihdoin tämän jälkeen Royalin Resort hotelliin... Toivotaan että siellä kaikki toimii...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Itseasiassa itse vaihdoin tämän jälkeen Royalin Resort hotelliin... Toivotaan että siellä kaikki toimii...
Meilläkin oli aluksi Pegasos Club, mutta vaihdettin Royaliin, kun se on paremmin lähellä noita lasten "huvituksia". Lohduttaudun sillä, että niin paljon olen lukenut kiittäviä ketjuja Pegasoksesta, tämä oli ensimmäinen, jossa puhuttiin mahataudin saamisesta. :/

Totta, mäkin olen lukenu paljon hyvää :) Meillä ei meidän ajankohtana enää saanu Royaliin niin vaihdettiin sitten suosiolla Resorttiin... Lastenjuttuja mekin havitellaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
Me lähdetään 30.9 eli enää 3 yötä lähtöön.... Laukut vielä pakkaamatta, huomenna ois tarkoitus pakkailla. Tulen sitten kertomaan reissun jälkeen tunnelmia.

Oi, ihanaa :) Älä pakkaa liikaa mukaan, meinaan jos yhtään shoppailusta, vaatteista ja kengistä tykkäät niin löydät sieltä varmasti paljon ostettavaa. Me vuosi sitten lähdimme kahdella matkalaukulla ja tultiin kolmella takasin. Tänä vuonna meinataan tehä ihan samalla tavalla
:D

Tuu ihmeessä kertomaan kaikki kun tulette takasin päin. Niin hotellista ja sen ympäristöstä jne. Sekä naapurusto kaupungit missä käytte ja kaikki tieto hyvistä shoppailupaikoista :D
 
Oi, kiitos Aamu Uninen :) Shoppailitteko siellä? Oliko millaset mahdollisuudet siihen? Kävittekö muilla retkillä kuin putouksella? Oliko se kulkeminen paikasta A paikkaan B pääseminen helppoa vaiko monen mutkan takana? Millaset ilmat teillä oli? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
No meille riitti shoppailu siellä basaarialueella. Olihan siellä kauppaa kaupan perään. Käytiin Managvatissa, Incecumissa ja Alanyassa. DOlmuksella kulkee helposti paikasta toiseen. Ilmat oli hyvät. Yhtenä päivänä tuli muutama vesipisko.

Okra, enköhän mä löydä :) Mites Markkinat?
 

Yhteistyössä