Onko kukaan tilannut jostain nettikaupasta Klarna tilille?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"Aku"
HippuTAR; samaa mieltä, Klarna toimii ja käytän itsekin myös jatkossa! Vähän mietityttää jos jotkut näistä kommenteista on ihan järkeviä, vaikuttaa oikeasti siltä että tänne foorumeihin syötetään aikamoista tarinaa - todella hyvin on ainakain Klarna toiminut omalta kohdaltani!
 
Moka
Minusta tuntuu ettei toi toimi. Tein tilauksen yhdestä puljusta 9.10, paketti tuli nopeasti ja siinä päällä jo luki, että "Ei sisällä laskua, lasku lähetetään erikseen." Tilatessani netin kautta haksahdin tuohon klarnaan ja sieltä tuli sitten hyväksymiskirje MUTTA ei siinä ollut mitään että allekirjoitusta olisi minnekään pitänyt lähettää, ei siinä ollut edes sellaista paperia johon olisi allekirjoituksen voinut laittaa!? Eli odottelen laskua edelleen.
 
Klarna OY
Mä oon varmaan kymmenkunta tuotetta tilannu klarnalla. Osan oon maksanu heti kokonaan pois, osan osamaksulla. Ei oo koskaan ollu mitään ongelmia.
Hei,

Mukava kuulla, että sinulla on positiivinen kokemus Klarnan palveluista. Haluamme jatkuvasti kehittää palveluitamme ja tarjota vieläkin helpompia maksutaparatkaisuja.

Ystävällisin terveisin,

Kirsi
Klarna
 
"vieras"
Minä myös olen tilannut klarnalaskulle, ei kyllä tähän mennessä ole ollut ongelmia, vaikka joskus on ollut laskukin myöhässä. Juuri ajattelin tilata joululahjoja cdon.comilta klarna laskulle, kun maksuaikaa saa helmikuuhun asti...tästä pitkästä maksuajasta ei kyllä ole kokemusta, mutta eihän sen pitäisi mikään tili olla jos kerralla maksaa helmikuussa pois?
 
Klarna OY
[QUOTE="vieras";27576519]Minä myös olen tilannut klarnalaskulle, ei kyllä tähän mennessä ole ollut ongelmia, vaikka joskus on ollut laskukin myöhässä. Juuri ajattelin tilata joululahjoja cdon.comilta klarna laskulle, kun maksuaikaa saa helmikuuhun asti...tästä pitkästä maksuajasta ei kyllä ole kokemusta, mutta eihän sen pitäisi mikään tili olla jos kerralla maksaa helmikuussa pois?[/QUOTE]

Hei,

"Maksa helmikuussa" on Klarna Tiliin liittyvä kampanja. Valitessasi maksuvaihtoehdon maksa helmikuussa, sinulle avataan Klarna Tili. Tälle Tilille voit koota myös muita laskuja. Lisää kampanjasta voit lukea verkkokauppojen sivuilta.

Lisätietoja voit kysellä myös Klarnan asiakaspalvelun kautta puhelimitse numerossa 09-425 99 771 tai sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin,

Kirsi
Klarna
 
"Nina"
Tämä firma todellakin harrastaa edelleen törkeää kusetusta! Käytin itse maksutapana tuota joulukampanjaa ja nyt tuli lasku tänään 28.12, jossa eräpäivä 3.1.!! Ja piti olla korotonta ja kulutonta helmikuun loppuun asti. Lisäksi ovat ehtojen vastaisesti lisänneet korkoa ja hallinnointikuluja.

Luettuani muita kokemuksia netistä, en enää usko että tämä oli virhe, vaan tämä on aivan tietoista huijausta! Kokeilevat selvästi, sillä varmasti yllättävän moni maksaa näitä Klarnan tekaistuja kuluja. Sanomattakin on selvää, että aion olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin.
 
"jepjep"
[QUOTE="Nina";27772818]Tämä firma todellakin harrastaa edelleen törkeää kusetusta! Käytin itse maksutapana tuota joulukampanjaa ja nyt tuli lasku tänään 28.12, jossa eräpäivä 3.1.!! Ja piti olla korotonta ja kulutonta helmikuun loppuun asti. Lisäksi ovat ehtojen vastaisesti lisänneet korkoa ja hallinnointikuluja.

Luettuani muita kokemuksia netistä, en enää usko että tämä oli virhe, vaan tämä on aivan tietoista huijausta! Kokeilevat selvästi, sillä varmasti yllättävän moni maksaa näitä Klarnan tekaistuja kuluja. Sanomattakin on selvää, että aion olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin.[/QUOTE]

Todellakin huijarifirma, yhtään laskua en ole niiltä saanut oikein. Kehittelevät juurikin noita tekaistuja maksuja yms..
 
toinen tuohtunut
[QUOTE="Nina";27772818]Tämä firma todellakin harrastaa edelleen törkeää kusetusta! Käytin itse maksutapana tuota joulukampanjaa ja nyt tuli lasku tänään 28.12, jossa eräpäivä 3.1.!! Ja piti olla korotonta ja kulutonta helmikuun loppuun asti. Lisäksi ovat ehtojen vastaisesti lisänneet korkoa ja hallinnointikuluja.

Luettuani muita kokemuksia netistä, en enää usko että tämä oli virhe, vaan tämä on aivan tietoista huijausta! Kokeilevat selvästi, sillä varmasti yllättävän moni maksaa näitä Klarnan tekaistuja kuluja. Sanomattakin on selvää, että aion olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin.[/QUOTE]

Mulla oli ihan sama juttu, mainostivat ettei kuluja tule, mutta laskussani oli eräpäivä 3.1. ja hallinnointikulut lisätty.
 
Just goo
[QUOTE="Henni";27783091]Sama juttu. Ei ota enää ikinä Klarnalta mitään.[/QUOTE]

Aivan uskomaton firma! Nyt kaiken lisäksi eivät vastaa mitään reklamaatioonkaan ja heidän ilmoittama virheellinen eräpäiväkin jo ylittynyt. Ei kai tässä auta kuin ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaisiin. Sanomattakin selvää: EI ENÄÄ IKINÄ KLARNAA!
 
"Tuohtunut"
Sain Klarnalta laskun, siis muistutuslaskun tänään viiden euron lisämaksu tullut. Olen palauttanut kengät Brandosille ja saanut Brandosilta sähköpostin että palautus vastaanotettu.

Mitäköhän tää touhu on?

Sit laskussa lukee vielä että jos olen jo maksanut laskun, niin nyt maksa vain käsittelykulut ja se viiden euron korko.
 
Klarna OY
[QUOTE="Nina";27772818]Tämä firma todellakin harrastaa edelleen törkeää kusetusta! Käytin itse maksutapana tuota joulukampanjaa ja nyt tuli lasku tänään 28.12, jossa eräpäivä 3.1.!! Ja piti olla korotonta ja kulutonta helmikuun loppuun asti. Lisäksi ovat ehtojen vastaisesti lisänneet korkoa ja hallinnointikuluja.

Luettuani muita kokemuksia netistä, en enää usko että tämä oli virhe, vaan tämä on aivan tietoista huijausta! Kokeilevat selvästi, sillä varmasti yllättävän moni maksaa näitä Klarnan tekaistuja kuluja. Sanomattakin on selvää, että aion olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin.[/QUOTE]

Hei,

Todella ikävä kuulla, että sinulle on käynyt näin. Tarkoituksemme ei suinkaan ole lähettää kyseistä laskua väärään aikaan.

Auttaisin sinua miellelläni selvittämään miksi olet laskun vastaanottanut. Pyydänkin sinua olemaan yhteydessä minuun osoitteessa palaute@klarna.fi niin selvitetään mistä tämä johtuu.

Ystävällisin terveisin,

Kirsi
Klarnalta
 
Klarna OY
[QUOTE="vieras";27804343]Tilauksesta kuukausi, tavarat kyllä tuli kotiovelle parissa päivässä mutta laskua ei näy, eikä kuulu.[/QUOTE]

Hei,

Jos olet valinnut maksutavaksesi Klarna Laskun, tulee lasku sinulle joko paketin mukana, postitse tai sähköpostitse. Verkkokauppa lähettää sinulle tämän ensimmäisen laskun ja silloin kannattaakin tarkistaa verkkokaupan kotisivuilta laskun lähetystapa.
Klarna osamaksulaskut, lähetämme sinulle tililaskun postitse kotiisi.

Jos et ole vastaanottanut laskuasi, ole ihmeessä yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitämme sinulle milloin laskusi tulee. Voit olla yhteydessä myös minuun osoitteessa palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin,

Kirsi
Klarnalta
 
Klarna OY
[QUOTE="Tuohtunut";27833112]Sain Klarnalta laskun, siis muistutuslaskun tänään viiden euron lisämaksu tullut. Olen palauttanut kengät Brandosille ja saanut Brandosilta sähköpostin että palautus vastaanotettu.

Mitäköhän tää touhu on?

Sit laskussa lukee vielä että jos olen jo maksanut laskun, niin nyt maksa vain käsittelykulut ja se viiden euron korko.[/QUOTE]

Hei,

Ikävä kuulla, että olet vastaanottanut aiheettoman muistutuslaskun. Tämä ei suinkaan ole tarkoituksemme.

Todennäköisesti sinulle on ehtinyt lähteä muistutuslasku ennen kuin palautuksesi on kirjautunut laskulle. Mielelläni tarkistaisin laskusi tilanteen ja varmistaisin, että kaikki on kunnossa.

Voit olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun tai suoraan minuun osoitteessa palaute@klarma.fi.

Ystävällisin terveisin,

Kirsi
Klarnalta
 

Yhteistyössä