Onko lapsen saanti muuttanut suhtautumistasi naiseesi

  • Viestiketjun aloittaja mahdotonmies
  • Ensimmäinen viesti
mahdotonmies
Tulipa mieleen udella muiden isien mielipidettä siitä että onko lapsen saanti muuttanut suhtautumistasi naiseesi siis henkisesti ja fyysisesti? Itse ainakin arvostan naistani entistä enemmän. Jotenkin lapsen saanti on tehnyt naisesta naisen. Itseäni ei ainakaan yhtään haittaa se että naiseni vartalon ei ole enään entisensä. Omasta mielestäni hän on entistä seksikkäämpi ja haluttavampi. Naiseni ei taida olla ihan tätä mieltä ja yksi päivä hän nauroi vaan kun sanoin, että hän on hyvin seksikkään näköinen. Olen huomannut, että hän hiukan häpeää omaan vartaloaan.

Mitenkäs koitte naisen raskauden? Itselleni se oli erittäin hienoa aikaa. Oli kiva seurata miten maha kasvaa. Lisäksi ultrissa käynti oli todella hienoa. Itse pidin suurta mahaa ja runsaita muotoja erittäin kauniina ja seksikkäinä. Taidan olla hiukan poikkeava, mutta täytyy myöntää et raskaana oleva nainen on omasta mielestäni todella seksikäs ja haluttava.

Mitenkäs koitte synnytyksen? Mielestäni se oli erittäin herkkä ja kaunis kokemus. Itselleni ei jäänyt mitään traumoja. En vaihtaisi sitä kokemusta pois.

Entäs miten koette imetyksen ja maitoiset rinnat? Itse pidin imetystä erittäin kauniina ja jopa eroottisen asiana. Jotenkin en olisi silloinkaan malttanut pitää näppejäni erossa.

Olisi kuulla muiden kommentteja, myös naisten kommentteja.
 
No just vähän aikaa sitten juteltiin asiasta mieheni kanssa, ja meillä ainakin seksielämä sen kun paranee :heart:
Raskausaikana mies halusi minua suurinpiirtein yhtä paljon kuin aiemmin ja synnytyskään ei haluja vienyt, vaikka mies totesikin ettei se ollut mitenkään kaunista katseltavaa :whistle:
Mutta, me ollaan tosi tyytyväisiä elämäämme ja etenkin seksielämäämme. ;)
 
Onneton
mieheni puolesta voin vastata että raskaana oleva nainen ei ole mitään sen silmissä.Suuri vatsa on ruma josta pitää mahdollisimman nopsasti laihtua entiselleen ja valitettavasti se ei mulla onnistu! :ashamed: rinnat varmaan kelpaa,onpa yllätys.seksiä ei siis rakastelua "harrastetaan"kun miehellä tekee mieli.Eipä ole väliä et sattuu enkä ole muutenkaan mukana.Olkaa naiset onnekkaita! Itse kyllä kärsin tästä jopa itkuihin asti ja jopa masennukseen.mut minkäs teet?!
 
tuleva äiti
Olipas ihanaa luettavaa, toivottavasti sun vaimo tietää miten onnekas on =)

Meille on tulossa ensimmäinen lapsi ja tällä hetkellä viikolla 19. Olin ennen raskautta tosi hoikka, mutta nyt olen jo melkoisen kurvikas ;) ja mies on sitä mieltä että olen todella seksikäs. Ja se oli kiva kuulla! Hänestä on kiva katsella muutoksia, masu ja rinnat pyöristyneet ja täytyy myöntää että tämä raskaus sai mut tuntemaan itseni NAISEKSI ensimmäistä kertaa elämässäni. Siis ei pelkästään kropaltani, vaan sisälläkin tapahtui muutos...

Hyvää alkavaa kesää kaikille!
 
Mieheni ei ole minua vielä raskauden jälkeen nähnyt, synnytyksestä on nyt 6vk. Lihonut olen vähän, mutta kilothan saa pudotettua. Ainut mikä harmittaa, on rintani. Niistä on tullut roikkuvat ja löllöt, oikein kärpäslätkät. :( Ennen raskautta olivat mukavan isot ja pyöreät, melko kiinteätkin. Mutta nyt heti kun imetys alkoi, ei ole kauniista rinnoista tietoakaan. :(
 
Laventeli Lulla


Minua nämä muhkeat muotoni vaivaavat joka kerta, neljäs raskaus ja rv 26 nyt.

Nolottaa kun painoa tulee aina reilusti. Miestäni ei onneksi tunnu haittaavan. Onneksi kilot ovat tippuneet aina helposti =)
 
naisesi saa olla onnellinen,kun on mies joka ajattelee noin hyvin ("muuttuneesta vartalosta") ...no,onnex kyllä minunkin mies on edelleen tyytyväinen minun ulkonäkööni,vaikka ensimmäisestä raskaudesta jäi "muistoksi" hieman liikakiloja!! =) ...ja sitä paitsi,mielestäni tuo tuollainen on todella kypsää ajattelu tapaa! Kaikkea hyvää teidän parisuhteellenne!!! :flower:
 
Mies ei halunnut kun masu alkoi kasvaa eikä halua vieläkään,ei nuku samassa huoneessa,harrastaa seksiä yksin,netti apuna siinä.Ilmeisesti minä en hänen fantasioihin mahdu,kiloja jäi synnytyksestä muutama,vauveli on nyt reilu kaksi kuukautta vanha.
Mies patistaa aloittamaan pillerit,mutta jos seksikertamme ovat 1-3 kertaa kuussa niin luulempa ettei moisen takia kannata pillereitä edes alkaa syömään.
Hellyyttä,halailua.suukotelua ei ole oikein koskaan lyhyen yhdessäoloajan aikana ollutkaan.
Mies tekee pitkiä työpäiviä ja lapsenhoitoon ei osallistu kovinkaan aktiivisesti..olisikin kiva tietää kuinka monen mies osallistuu hoitoon ja missä määrin,meidän perheessä kun se valehtelematta on ehkä pari vaipanvaihtoa viikossa ja muutama röyhtäisy kerta ja sylissä n. 15 min ehkäpä joka toinen päivä!!
johtuukohan ehkä mustasukkaisuudesta vauvaa kohtaan kun oma aikani menee lapsenhoidossa..ja syystäkin kun ei mies hoida..niin eipähän sitä jumppaan tai lenkille olisi mahdollisuutta mennä ja saada kroppaa kiinteämmäksi jota kautta seksielämään potkua ja sitä kautta itsetuntoa ylös ja kaikki paremmaksi,oravanpyörää tääkö vaan...
 
Mulla isäksi tulo ei juuri muuttanut suhdetta lasten äitiin, suhde jatkui samankaltaisena synnytyksen jälkeenkin. Seksi maistui samalta raskauden aikana, ehkä jopa paremmalta! Ehkä vaikuttaa eri paikkakunnalla asuminen... Myöhemmin tuli ero mut se jo toinen juttu. Lasten (2) synnytyksissä en ollut matkassa, ku eka tuli, olin töissä ja vanhemman kans olin kotona ku nuorempi synty. Muuten ollu kahdessa synnytyksessä. Hieno tapahtuma.
 
Hei "mahdotonmies", tekstisi oli kuin minun mieheni olisi kirjoittanut sen B)
Et sä mitenkään poikkeava ole kun raskaana oleva nainen on mielestäsi seksikäs; tiedän monta miestä, jotka ajattelevat niin.
 
Meillä muutti raskaus miehen suhtautumisen minuun täysin.
Miehen suurin huoli oli koko raskausajan että minä lihon liikaa.. Vahti mun syömisiä ja vahtii edelleen. Nyt pitäisi syödä hyvin kun imetän mutta mies ei tätä ymmärrä vaan keljuilee joka kerta kun jotain suuhuni laitan.

Kiloja raskauden ajalta mulle jäi kaksi. Ne on miehelle liikaa. Raskausarvet vatsalla on haukkunu kuvottaviksi ja sanoo tissejä rumiksi kun ne alkaa imetyksen jälkeen kuitenkin roikkua.

Lasta onneksi hoitaa, tosin silloin kun hänen hermot sen kestää..

Ei ole kovin kummonen äijä, pitäisiköhän laittaa kiertoon ja etsiä joku ihminen jolle muutkin asiat on elämässä tärkeitä kuin miltä vaimo näyttää?? Mielen vetää maahan jatkuva arvostelu. :( :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2005 klo 19:35 tara kirjoitti:
Meillä muutti raskaus miehen suhtautumisen minuun täysin.
Miehen suurin huoli oli koko raskausajan että minä lihon liikaa.. Vahti mun syömisiä ja vahtii edelleen. Nyt pitäisi syödä hyvin kun imetän mutta mies ei tätä ymmärrä vaan keljuilee joka kerta kun jotain suuhuni laitan.

Kiloja raskauden ajalta mulle jäi kaksi. Ne on miehelle liikaa. Raskausarvet vatsalla on haukkunu kuvottaviksi ja sanoo tissejä rumiksi kun ne alkaa imetyksen jälkeen kuitenkin roikkua.

Lasta onneksi hoitaa, tosin silloin kun hänen hermot sen kestää..

Ei ole kovin kummonen äijä, pitäisiköhän laittaa kiertoon ja etsiä joku ihminen jolle muutkin asiat on elämässä tärkeitä kuin miltä vaimo näyttää?? Mielen vetää maahan jatkuva arvostelu. :( :(
Pistä kiertoon vaan ellei käytös muutu... :/
 
Mun mies on aikamoinen himohiiri :LOL: Raskausaikana tuli +18kg, eikä se miestä haitannut...mua haittasi loppuraskaudessa, kun olo oli tukala ja tunsin olevani kuin muumimamma. Nyt on jäljellä pari kiloa ja rinnat ei ole enää niin kiinteät, mutta silti seksielämä on ennallaan ellei jopa parempi. Mun mies on tosin +30 vee, joten ehkä iällä ja henkisellä kypsyydellä on jotain tekemistä asian kanssa.
 
susa05
mieheni pitää minua edelleen haluttavana vaikka vartaloni onkin muuttunut raskauden jälkeen.sanoo minua kauniiksi ja haluaisi enemmänkin helliä ja rakastella.(enemmän kun ennen)
raskausaikanakaan meillä ei ollut ongelmia,mieheni vaan hämmästeli isoa mahaani ja sitten loppuvaiheessa ei enää halunnut rakastella kun pelkäsi isoa mahaani...seksi oli lähinnä koomista.

synnytys oli hänen mukaansa upea ja koskettava kokemus,rakastaa tyttöä yli kaiken.ei vaihtais kokemusta mihinkään.

miehestä tuli esiin aivan uusia piirteitä.
onhan tämä ollut iso muutos ja tällä hetkellä meillä on todella myrskyisää...olin jo lähdössä tässä eräänä päivänä...

onko miehen vaikea ymmärtää naisen hormooneita?
 
Meillä mies sanoi juuri tällä viikolla kun halailtiin sängyllä, että olen seksikäs ja että raskaus sopii mulle hyvin.. =) Tuli ihan älyttömän hyvä mieli! Muutenkin huomioi mahaa ja ihmettelee/ihastelee kasvavaa rintavarustusta.

Rakkauselämä yhtä aktiivista kuin ennenkin, mutta hellempää ja läheisempää. Nimenomaan rakastelua, ei "pelkkää seksiä".. Toivottavasti jatkuu näin synnytyksen jälkeenkin!

-kanttis 19+5
 
Supermam
Te naiset, joiden äijät suhtautuvat negatiivisesti muutoksiin ja piruilevat: Kuuntelisitteko te tuollaista ja tyytyisittekö seksuaalisesti ja henkisesti huonoon ja epäkunnioittavaan suhteeseen ilman vauvaa? Velvollisuutenne itseänne ja lastanne kohtaan on tarjota vauvallenne onnellinen ja stressitön vanhempi. Jos ukkonne tämän tekee mahdottomaksi ja pilaa perheen ilmapiirin mottipäämäisellä käytöksellään, pistäkää äijä pihalle. Taatusti jaksatte itsekin paremmin iloita ihanasta vauvastanne ilman mielenpahoittajaa, ja lapsen elämässä isi voi mainiosti halutessaan olla läsnä vaikka eläisikin eri taloudessa. Tsemppiä!
 
onneton
Vaikka olisikin mies syytä laittaa pihalle niin ei se niin helppoa ole.Siinä se joka päivä katsoo mua pitkin nenän vartta,kerran seksiä harrastettu vauvan syntymän jälkeen.Katsoo vain toisia naisia,mulle tunkee hampurilaisia eteen,ostaa karkkia jne jne.Et varmasti itsetunto laskisi nollille täysin.Sit väittää et keksin kaiken päästäni.Yrittää saada mua lähtee viihteelle,arvatkaa vain lähdenkö häpäisee itseeni? en sitten ikinä! tästä suosta kun joskus pääsisin ylös niin hyvä! ei tästä laihduttamisesta mitään yksin tule :ashamed:
 
Minulla on kaksi lasta, ja miehelleni kelpasin vaikka kiloja olikin jääny 30 ja rapiat nuorimmaisen syntymisen jälkeen. Lapsilla on alle vuosi ikä-eroa. Itse masennuin suuruudestani, pyörin ja kitisin, kun oon lihava. Sitten se vain loppu, elämän tavat uusiksi. Vauva rattaisiin ja lenkille. Reippaat 30kg lähti, oma tunto kohos, vaikka piilottelenkin arpia. Se on siitä kiinni, mitä todella haluaa..
Seksielämää se ei ole miehen suunnalta muuttanut. Itse piilottelen arpia, lanteelle jääneitä pelastusrenkaita, jotka ei millään tahdo lähteä pois, mutta mies ois jatkuvasti innokas. Jos kerran ei tehdä kolmatta, on hyvä harjoitella usein sen kolmannen tekoa, Ei pääse taito unohtuu.
Mutta seksi itsessään on muuttunut. Olemme kokeilleet uusia asioita. Käyneet yhdessä ostoksilla, pientä virikettä ja elokuvia.. Ja uudet kokemukset on vain lisänneet puuhailuja, ja muutenkin se ei ole enää nopea pano, vaan siihen sisältyy paljon muuta. Ei ennen tullut vietetty sängyssä kahta tai kolmea tuntia seksin merkeissä..

Mies pelkäsi seksiä raskauden aikana. mitä jos vauvalle sattuu jotain. Oli siinä vakuuttelemista ja piti hakea infoa ja sen sellaista. Tieto piti kalastaa siltä, kun tuli ihmeteltyä, että missään se raskaus ei vielä näy, niin missä vika kun mies ei halua. ei se #&%£$!* vielä ehtiny levitä... Oli kulemma typerää kysyä sellasta. Joskus asioiden takana saattaa olla muuta.. tietämättömyyttä.

Mukavaa kesää kaikille! :flower:
:hug:
 
Mirkku-75
Meillä ei ollut kahden raskausajan aikana mitään ongelmia sängyssä, jopa seksi lisääntyi. Synnytettyäni lapset söivät minut tyhjäksi....olin kuin maitoauto, paino 47 kg ja kuppikoko D (alunperin B ja paino 5 kg enemmän). Aina halusin isot tissit, mutten enää...ei ole kivat =(. Ukkoni suhtautui koko ajan minuun tosi hyvin, niistä isoista tisseistä ei tosin tykännyt, nyt ovat kuulemma paremmat. Seksi aina sujui hyvin.
 
Mirkku-75
Olen myös onneton edelleen, mutta paljon vahvempi. En tuohon edelliseen viestiin kirjoittanut, että olen laittanut ukon pihalle. Seksi sujui, mikään muu ei. Jos miehesi todella on tuommoinen, mieti vaihtoehtoja. Sinä voit sanella, kuka asuu asunnossa tms. Älä anna pienen lapsen (vielä ei paljon ymmärrä, ainoastaan äidin itkut, turvattomuuden tms.) nähdä kaikkea. Myöhemmin asiat on pahemmin. Kokemuksesta tiedän. Toivon sinulle parempaa=)
 
hei.meille ei koskaan ole seksi elämään vaikuttanut lasten saanti.raskaana ollessa,nyt kaksi lasta,seksi elämä on ollut ihan vilkasta.mulla on vaan niin väsyttänyt että ei ole tehnyt mieli.mutta miehelläni kylläkin.ja se on ihanaa kun mies haluaa...nyt sen vasta huomaa. nyt asiat ovat jotenkin toisin.miehelläni raskas työ ja toipuu masennuksesta ja sillä ei haluta oikeastaan koskaan,hyvin harvoin.toistahan ei voi pakottaa.mikä avuksi?itse kaipaisin hellyyttä ja rakkautta.mutta itse varmaan pitäs hankkiutua lähelle...mutta lähelle menokin on vaikeaa...
 
Odotan neljättä lasta ja raskaus puolivälissä. Nyt on kyllä huiputettu olo ja turhauttaa sillä haluni ovat todella kasvaneet normaali-tilasta. On ihanaa tuntea oikeaa halua ja nauttia koskettelusta ja rakastelusta mutta... miehen huomio vähenee koko ajan joka tasolla. Kohta en enää pidä itsestäni vaikka oloni on välillä todella naisellinen ja estoton. Ystäväni näuraa todella kasvaneille rinnoilleni ja sekin satuttaa. Hänellä itsellä pienet ja kiinteät. Ehkä miestäni häiritsee raskauden aikana alapäähäni tulevat suonikohjut. Valitettavaa ettei halumme kohtaa. Tiedän että synnytyksen jälkeen minä olen se haluttomampi osapuoli jälleen kerran...
 

Yhteistyössä