onko mahdollista??

Yritämme nyt ekaa kertaa lasta. Minulla on kierto ollut todella tarkka jo useampi kuukausi pillereiden lopettamisen jälkeen. Mielestäni olen myös bongannut oviksenkin. Nyt pe, kierron 12. Pvä tuli ovis limat ja aloin tikutteleen mielenkiinnosta, myöskin panetus lisäänty huomattavasti????. Mutta vieläkään en ole hymynaamaa saanut clear Blue testiin, siis 16. Kiertopvänäkään. Voiko olla et jos nyt en ovuloikkaan, mut oireet on kuitenkin? Vai kuinka aikasin ovis oireet on/ alkaa ennen ovista? Kierto on nyt ollut tasan 28 pvää, menkat kestää 4 pvää. Ollaan nyt Kyl pupuiltu miehen kans perjantaista asti aivan hullunlailla????. Tietoa, vinkkejä ja kokemuksia vastaanotetaan mielellään! Kiitos!????
 
Ovulaatiotesti näyttää plussaa, kun LH-hormoonin huippu on saavutettu, eli päivää tai paria ennen ovulaatiota. Ovulaatio oireilee vasta, kun se on "päällä" tai juuri ollut. Ainakin minulla. Ovulaatiolimat saattavat toki tulla minulla jopa viikkoa ennen ovulaatiota.
 
Shirin
Älä stressaa, se voi estää raskaaksi tulemisen. Kokeile tehdä kaikkea rentouttavaa ja olette lähekkäin mahdollisimman paljon, kaikki vaikuttaa, miehen tuoksut myös aivotoimintaan ja hormoneihin ja sitä myötä raskaaksi tuloon, tietenkin voit tehdä niinkuin tähänkin asti. Itse en luottaisi niin paljon ovulaatiopäiviin, jos ajattelee siltä kantilta että joku koittaa estää itseään tulemasta raskaaksi vaikkapa ns. varmoilla päivillä niin ei ole kauhean todennäköistä. Onnea kuitenkin ja saatathan olla jo vahvasti raskaana kun luet tämän täältä =)
 
Ihme kyllä, mä olen nyt raskaana!!!!! Vähän hölmöä toi mun panikoimiseni, mut ei selvästikkään liian stressaavaa;). Jännä etten ollenkaan bongannut ovista clear bluella. Kiitos teille vastanneille! Kiva että tuli positiivisia vastauksia:)
 

Yhteistyössä