Onko miehesi se oikea?

  • Viestiketjun aloittaja Tytsy
  • Ensimmäinen viesti
MeikäMamma
Sen ainakin tiedän, että parempaa en tule löytämään. Täytyy toivoa, että kaikki siis sujuu hyvin ja ollaan yhdessä hamaan hautaan asti. Mies on niin rakastava ja huolehtiva niin mua kun lastakin kohtaan ja tekee kaikkensa meidän perheen eteen. :heart:
 
Näyttää olevan :) Aina arjessakin se tietenkin pitäisi näkyä, mutta silloin viimeistään kun on kahdenkeskistä aikaa sen huomaa. Ihanaa olla rakastunut aina silloin tällöin uudelleen. Vaikka kymmenen vuotta jo on tässä oleiltu yhdessä.
 
Unelma Anelma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2005 klo 15:04 MeikäMamma kirjoitti:
Sen ainakin tiedän, että parempaa en tule löytämään. Täytyy toivoa, että kaikki siis sujuu hyvin ja ollaan yhdessä hamaan hautaan asti. Mies on niin rakastava ja huolehtiva niin mua kun lastakin kohtaan ja tekee kaikkensa meidän perheen eteen. :heart:
Mun on pakko peesata sua....
 
Arjensankari harmaa
Kyllä hän tuntuu ainakin oikealle. Parin vuoden takasesta parisuhdekriisistämme selvinneenä, voin sanoa että hänen kanssaan on hyvä olla ja haluan viettää loppuelämäni hänen kanssaan. :heart:
 
On todellakin!!!!! Yli kymmenen vuotta sitten tapasimme ja olimmekin yhdessä... Mutta olimme liian nuoria vielä vakiintumaan kauemmaksi... Joten erottiin.. Kuitenkin koskaan en saanut häntä lopullisesti mielestäni, vaikka yritinkin seurustella vakavasti ja useampienkin kanssa...
Kerran n.4vuotta erosta kirje tipahti postiluukustani ja mieheni siinä kirjoitti ettei koskaan ole unohtanut eikä löytänyt vastaa kuin meillä...
Kirjoittelimme n. vuoden ennen kuin tapasimme uudestaan... Ja se oli menoa se... Se puuttuva puolisko oli siinä... :heart:

Romanttiselta kuullostaa, mutta näin se vain meillä oli.. Yhteis elämää jo 5 ja puol v. ja yksi lapsi...
Onnellisempi en voisi olla... =)
 
pussipiru
kyllä vain.. :heart: kaksi isin näköistä poikaakin löytyy yhteisestä rakkaudesta muistuttamaan, joten on monta jota rakastaa!!!!
Hän on minulle ehdottomasti parhain mies ja lapsillemme parhain isä, joka jaksaa aina laittaa meidät etusijalle
:wave:

Miehestään onnellinen äiti ja pojat :heart:
 
a-k79
hyvä ku toisilla on hyvin asiat, mua on taas ruvenny ottaa aivoon toi mun äijä, yhdessä ollaan oltu reilu 7v, mut viime vuonna oltiin puol vuotta erossa ja olin tosi ihanan ihmisen kanssa jota en ole saanu mielestäni vieläkään, mut yritetään nyt yhteisten 2 lapsen takia vielä!!
 

Yhteistyössä