Onko miehesi se oikea?

  • Viestiketjun aloittaja Tytsy
  • Ensimmäinen viesti
Tyttö82
Kyllä sille tuntuu....eihän sitä muuten tiedä, kuin sillain että mennään päivä kerrallaan!!!! Ollaan oltu yhdessä niin vähän aikaa, mutta kun tavattiin ja tutustuttiin, hengailtiin ja rakastuttiin ja huomattiin että halutaan samoja asioita vaikka ollaankin täysin erilaisia/mielipiteisiä/huumorintajuisisa....niin päätettiin lyödä hynttyyt yhteen!!!!Siitä syntyi aivan ihana pikkuinen poika....pelkää hellyyttä ja rakkautta!!!!
 
nuppu04 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 14:09 Pihlaja kirjoitti:
On todellakin!!!!! Yli kymmenen vuotta sitten tapasimme ja olimmekin yhdessä... Mutta olimme liian nuoria vielä vakiintumaan kauemmaksi... Joten erottiin.. Kuitenkin koskaan en saanut häntä lopullisesti mielestäni, vaikka yritinkin seurustella vakavasti ja useampienkin kanssa...
Kerran n.4vuotta erosta kirje tipahti postiluukustani ja mieheni siinä kirjoitti ettei koskaan ole unohtanut eikä löytänyt vastaa kuin meillä...
Kirjoittelimme n. vuoden ennen kuin tapasimme uudestaan... Ja se oli menoa se... Se puuttuva puolisko oli siinä... :heart:

Romanttiselta kuullostaa, mutta näin se vain meillä oli.. Yhteis elämää jo 5 ja puol v. ja yksi lapsi...
Onnellisempi en voisi olla... =)
:hug: ihanaa! Mulla meni oikein kylmät väreet kun oli niin ihanan romanttinen... :heart: :heart:
 
Soul Inside
mä en todellakaan usko mihinkään "siihen oikeaan". mun kylmän teoriani mukaan mies ja nainen voi perustaa perheen ja elää täysin onnellisena, jos eivät ole liian erilaisia tai pidä toisiaan ulkoisesti epämiellyttävänä.
p*skat jostain suuresta rakkaudesta, se on teinien ja epärealististen höpöhöpö-ihmisten haaveilua. :heart:
 
Liliana79
On... :heart:
Välillä on kyllä päiviä kun elämä potkii päähän ja ulkomaalaisen miehen kanssa arjen jakaessa varsinkin ne ulkopuoliset tekijät, kuten työpaikan löytämättömyys, sukulaisten ja tukiringin kaukaisuus, ihmisten ennakkoluulot yms. rassaavat. Mutta jos katsoo kokonaisuutena elämäämme, parisuhdetamme, yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ja rakkautemme syvyyttä, on tämä mies minulle se oikea, vaikken välttämättä koskaan saa hänen puolisonaan kaikkea sitä materiaa ja mammonaa mitä kuvittelin saavani. Mutta ehkä sillä ei ole merkitystä. =)
 
voih
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2005 klo 11:22 Jenni äippä kirjoitti:
ei ole tuli ero just ennen kuin sekoan ja ettei poika kärsi
Olen samassa tilanteessa, voitaisko vaihtaa ajatuksia? mulla on pieni tyttö ja muutan ens kuun alussa uuteen asuntoon....kurja olo niin henkisesti kuin fyysisestikin.
 
Kyllä on, ehdottomasti. Huonoja puoliakin hänestä löytyy, mutt parempaa tai sopivampaa mulle ei kyllä helpolla löytyis. Meillä ei oo koskaan riitaa rahasta (*koputtaa puuta*), lasten kasvatuksesta ja tavoitteet ja päämäärät ja haaveet on meillä elämässä ihan samat.
 
mulan
kyllä mun mies on se ainoa oikea ainakin nyt mutta totuus on ettei se vaihtamalla parane aina tulee uudet ongelmat...paitsi jos turpiinsa saa niin voi parantuakkin ym..
Mutta ei ole enää montaa vuotta kun elin aikaa on luvattu noin 1 vuosi :'( :'( en kyllä tiedä mitä teen ilman tota kultaa :'(
 

Yhteistyössä