Onko miehet seksuaalihäiriöisiä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eivät selviä päivääkään ilman seksiä (runkkaus lasketaan), ja tuollasia seksualiviallisia vielä lähetetään esim. avaruuteen, milläs ne siellä vemputtavat tai pökkivät toisiaan, kun on se puku siinä. Eikö olisi aina parempi nainen astronauttina, joka selviää ilman seksiä vaikka koko elämän, sen tuottamatta irrationaalisista ja vaarallista käyttäytymistä.
Miehet ovat aina seksuaalisesti häiriintyneitä, sekä heteromiehet että homomiehet, eivät pääse yli tuosta pakkomielteestään.
 
vierailija
Tai sit aapeen päässä on se häiriö.

Ellei itse seksistä piittaa niin miten voi harmistua siitä että joku toinen siitä pitää ja sitä harjoittaa?
Ongelma on siinä, että kun itse ei piittaa seksistä niin ärsyttää kun mies on koko ajan vonkaamassa seksiä. Ratkaisu ei ole se, että antaa miehen mennä vieraisiin kun mies ei halua sitä vaan haluaa seksiä juuri minulta.
 
Ongelma on siinä, että kun itse ei piittaa seksistä niin ärsyttää kun mies on koko ajan vonkaamassa seksiä. Ratkaisu ei ole se, että antaa miehen mennä vieraisiin kun mies ei halua sitä vaan haluaa seksiä juuri minulta.
Eikö naiset aina nauti huomionosoituksista. Pientä lämmittelyä ja huomioimista.
Mikä estää sinua nauttimasta vaikket piittaa seksistä?

Eikö nyky tilanne ole parempi, kuin mies ei huomioisi sinua lainkaan.
 
vierailija
Olen aapeen kanssa samaa mieltä ja ihmettelen miten tota sukupuolta laitetaan mihinkään missä pitäisi käyttää järkeä. Niillä ei pyöri päässä järki vaan seksi.
 
Ongelma on siinä, että kun itse ei piittaa seksistä niin ärsyttää kun mies on koko ajan vonkaamassa seksiä. Ratkaisu ei ole se, että antaa miehen mennä vieraisiin kun mies ei halua sitä vaan haluaa seksiä juuri minulta.
Mies siis haluaa toimia kuten normaalissa parisuhteessa toimitaan - harrastaa seksiä kumppaninsa kanssa. Nainen ei halua - mutta sen sijaan, että pohtisi, mikä omassa mielessä on vialla, ryhtyy syyllistämään miehiä yleisellä tasolla. :confused:
 
vierailija
Ongelma on siinä, että kun itse ei piittaa seksistä niin ärsyttää kun mies on koko ajan vonkaamassa seksiä. Ratkaisu ei ole se, että antaa miehen mennä vieraisiin kun mies ei halua sitä vaan haluaa seksiä juuri minulta.
Ongelma on siinä, että itse et huomaa omaa ongelmaasi seksin suhteen etkä sitä että estäessäsi miehesi seksuaaliset lähestymiset ja yhdessäolemiset kanssasi alistat miehesi julmasti tahtoosi satuttaen häntä myös tunnetasolla.

Miehessäsi ei ole mitään vikaa. Hoida omat ongelmasi seksin suhteen, niitä vaikuttaa olevan runsaasti, ja ota vastuuta parisuhteestasi ja kumppanisi hyvinvoinnista.
 

Yhteistyössä