onko mielestänne pettämistä, jos juttelee anonyymisti chatissa miehen kanssa niitä näitä

  • Viestiketjun aloittaja pettäjäkö
  • Ensimmäinen viesti
mä olen sitä miet ton pettämis jutun kans että se on pettämist mitä en itse suvaitse omalt kumppanilt. esim: en hyväksy että tanssii kenenkään muun naikkosen kans, juttelee SALAA netin välityksellä naisen kans, panee jotain, suutelee jotain, ym..
 
no
riippuu hieman mitkä on puheenaiheet, mutta pelkkä ns. säästä puhuminen ei ole mitään pettämistä.
Mutta miksi sitten koet olevasi niin yksinäinen, että haet jutteluseuraa chatistä ja miksi juuri miehen kanssa?
Oliko vain sattumaa, että kaveriksi tuli mies vai..?
Siinä vähän pohdintaa, ehkä itsellesikin. Harvoin sitä tahtoisi nimittäin alkuun ainakaan myöntää, että hakee seuraa eikä vain juttelukaveria.
 
vieras
Ei. Mutta jokainen kai määrittää pettämisen omien tuntojensa mukaan.

Mutta jos ihan niitä näitä jutellaan niin mitä pahaa siinä olisi? Sitten jos alkaa flirtin ja alapää-juttujen puolelle menemään, niin sitten ehkä on kyseessä jo jotain ehkä isompaa.
 
pettäjäkö
en halua kertoa miehelle, hän tekee kaikkensa tämän suhteen eteen. minusta vaan tuntuu, etten ole kovin aktiivinen tässä suhteessa, ja odotan vaan miehen yhteydenpitoa, ja jos hänestä ei kuulu, tunnen oloni niin yksinäiseksi, että tekee mieli hakea "juttuseuraa" edes sitten netistä, chattaillen.miehellä tänään saunailta, ja itse nökötän kotona tylsistyen.
 
Chattaaja
Alkuperäinen kirjoittaja pettäjäkö:
en halua kertoa miehelle, hän tekee kaikkensa tämän suhteen eteen. minusta vaan tuntuu, etten ole kovin aktiivinen tässä suhteessa, ja odotan vaan miehen yhteydenpitoa, ja jos hänestä ei kuulu, tunnen oloni niin yksinäiseksi, että tekee mieli hakea "juttuseuraa" edes sitten netistä, chattaillen.miehellä tänään saunailta, ja itse nökötän kotona tylsistyen.
Sinä istut siinä kotona koneella ja chattaat miehen kanssa joka on ties missä, ties kuinka kaukana sinusta. Mun mielestä se on vielä aika kevyttä huvia. :)

 
fs
Alkuperäinen kirjoittaja pettäjäkö:
en halua kertoa miehelle, hän tekee kaikkensa tämän suhteen eteen. minusta vaan tuntuu, etten ole kovin aktiivinen tässä suhteessa, ja odotan vaan miehen yhteydenpitoa, ja jos hänestä ei kuulu, tunnen oloni niin yksinäiseksi, että tekee mieli hakea "juttuseuraa" edes sitten netistä, chattaillen.miehellä tänään saunailta, ja itse nökötän kotona tylsistyen.
No jos omatuntosi kerran soimaa, on se sinusta itsestäsi silloin pettämistä, ainakin jollain tasolla, olipa muiden mielipide mikä tahansa.

Ja toisekseen, eikö sinulla ole kavereita joiden kanssa voisit jotain tehdä. Ei katsos oikeasti kannata alkaa liian riippuvaiseksi toisesta, niin että ei enään osaa mitään tehdä yksin.
 
no
Aina ennen kuin tekee, kannattaa miettiä, miltä tuntuisi jos kumppani tekisi samoin. Jos asia tuntuu ihan OK:lta myös kumppanin tekemänä, niin siitä vaan , antaa mennä. Jos yhtään epäilyttää tai mietityttää, niin jätä tekemättä.

Mulla on pari seksiseikkailua alkanut ihan viattomasta juttelusta netissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Tuollainen voi olla vaarallista.

Se on pettämistä, jos sä joudut sen mieheltäsi salaamaan. Voi vaan kysyä, miksi moiseen on tarvetta?
Jos joutuu ihan "tyhjänpäiväisen" säästäpuhumisen omalta mieheltään salaamaan, miehellä on mielestäni ongelma, ei tyhjänhöpöttäjällä.
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Tuollainen voi olla vaarallista.

Se on pettämistä, jos sä joudut sen mieheltäsi salaamaan. Voi vaan kysyä, miksi moiseen on tarvetta?
Jos joutuu ihan "tyhjänpäiväisen" säästäpuhumisen omalta mieheltään salaamaan, miehellä on mielestäni ongelma, ei tyhjänhöpöttäjällä.
miten ihmeessä se miehen ongelma on jos akkasa salaa chatis juttelee :eek:

 
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Tuollainen voi olla vaarallista.

Se on pettämistä, jos sä joudut sen mieheltäsi salaamaan. Voi vaan kysyä, miksi moiseen on tarvetta?
Jos joutuu ihan "tyhjänpäiväisen" säästäpuhumisen omalta mieheltään salaamaan, miehellä on mielestäni ongelma, ei tyhjänhöpöttäjällä.
No sittenhän ei ole mitään ongelmaa, eihän? Ei sekään ole tervettä, jos pitää jonkun nettituttavan kanssa keskustella.
 

Yhteistyössä