onko mielestänne pettämistä, jos juttelee anonyymisti chatissa miehen kanssa niitä näitä

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja pettäjäkö, 16.07.2010.

1. sähköpaimenkoira

sähköpaimenkoira Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.11.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tarkoitin sitä, että jos mies on niin pelottava, ettei oma vaimonsa uskalla hänelle sanoa, että "juttelin herra X:n kanssa vähän säästä", niin jotain vikaahan tilanteessa on...

2. Mrs Shillelagh

Mrs Shillelagh Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mies on liian vainoharhainen ja omistushaluinen mustasukkainen narsisti, jos tuosta hermostuu.

3. sähköpaimenkoira

Rekisteröitynyt:
    23.11.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kovin kapeat ovat terveen rajat, jos pelkkä säästäpuhuminen tekee ihmisestä sairaan...

4. jos

jos Vieras

5. täh

täh Vieras

okok. tulee kyllä enemmänki mieleen et akalla jotain salattavaa kuitenkin tai aikasemmin tehnyt jotain.jos normi suhde niin luulis uskaltavan kertoa...ei aina voi olla ukon syy ettei uskalla kertoa =/ jotenki ikäviä tälläset jutut

6. ja itse ei halua pitää yhteyttä vaan mielummin chattaa tuntemattomien kanssa niin suhteen voi unohtaa.

7. Chattaaja

Chattaaja Vieras

Juu en minäkään itseäni kovin sairaaksi tunne jos silloin tällöin vähän chattaan. Mulla on perhettä, on ystäviä, mutta joskus olen muutamia päiviä yksin kotona. Silloin en välttämättä halua tavata ystäviäni jutustelun merkeissä vaan silloin chattaan muutaman hyväksi havaitun henkilön kanssa...

8. Mrs Shillelagh

Rekisteröitynyt:
    05.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei säästäpuhuminen tee sairasta. Mutta se on outoa, että siitä pitää puhua netissä. Miksei sitä voi tehdä oikeasti? Oikeiden ihmisten kanssa... Vai jossain saarellako ap asuu?

9. sähköpaimenkoira

Rekisteröitynyt:
    23.11.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    :headwall:

Herää jo tälle vuosituhannelle! Postin kuljettamat kirjeet, puhelin ja Internet ovat kaikki ainakin osittain samaa tarkoitusta varten - jotta ihmisten ei tarvitsisi liikkua, vaikka tieto liikkuu!

10. Mrs Shillelagh

Rekisteröitynyt:
    05.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ja sitten minä joudun maksamaan teidän sairaanhoitokustannukset :headwall:

11. vieras

vieras Vieras

Täh, pitääkö monikin tanssimista pettämisenä?!

12. sähköpaimenkoira

Rekisteröitynyt:
    23.11.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Huoh! :headwall:

Mulla on kuntosalikortti sekä kasa liikuntavälineitä kodin nurkassa, enkä edes tykkää chattailystä.

Tuskinpa kovin moni esimerkiksi matkaa 100 kilometrin päähän nettituttunsa luokse kuntoillen tekisi muutenkaan... :eek:

13. Mrs Shillelagh

Rekisteröitynyt:
    05.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Miksei niitä kavereita saa omalta paikkakunnalta?

14. Kärsäpärstäinen

Kärsäpärstäinen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.12.2006
    Saadut tykkäykset:
    1
    en mä koe minkäänlaista syytä tai tarvetta raportoida jostain nettikeskusteluista yleensä ollenkaan, oli ne sitten miehen tai naisen kanssa :eek:

15. sähköpaimenkoira

Rekisteröitynyt:
    23.11.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ehkä saakin, mutta entäpä, jos tulisi muutto? Pitäisikö kaikki vanhat kaverit hylätä ja etsiä uudet?

16. Chattaaja

Chattaaja Vieras

Chattaaminen saattaa olla hyvinkin mukavaa kun sattuu löytämään kivan tyypin. Ja siinä on just se oma viehätyksensä kun ollaan omissa kodeissamme ja jutellaan netin välityksellä. :)

17. sähköpaimenkoira

Rekisteröitynyt:
    23.11.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    En mäkään koe tarvetta! Joku toinen saattaa kokea...

18. Mrs Shillelagh

Rekisteröitynyt:
    05.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei tää ap käsittääkseni minkään vanhan kaverin kanssa ole turissut.

19. sähköpaimenkoira

Rekisteröitynyt:
    23.11.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ääh. Perusta uusi uskonto! :headwall: Saatat vaikka tienata sillä. :whistle:

20. Mrs Shillelagh

Rekisteröitynyt:
    05.04.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen perustanutkin, mutta mua ei kiinnosta raha.

21. vieras

vieras Vieras

Valehtelemista ainakin jos ei kerro. Ja on hälyyttävää jos suhteessa on epäluottamusta ja salailua selän takana, eikä puolison kanssa voida puhua asioista reilusti. Ei sellainen suhde kauaa kestä ennenkö jo sitten petetäänkin.

22. vieras

vieras Vieras

Ei , jos näistä on pokkaa jutella sitten sulhasensa kanssa baarin jälkeenkin, että tulipa tanssittuakin jne. Silloinhan se on ihan reilua ja oikein jos nämä säännöt suhteessa pelaa ja voidaan asioista puhella. Jos on tarve tehdä tuollaista salassa, pitäisi katsoa peiliin missä vika. Onko liian mustankipeä kumppani vai vajaavainen suhde, jossa ei kyetä juttelemaan asioista. kannattaa siinäkin vaiheessa jo mietiskellä tulevaisuutta ihan kunnolla.

23. vierailija

vierailija Vieras

Sen kuin chattaat vain, itse varmaan tiedät rajasi. Älä puhu tuosta mitään kaverille, kun ei välttämättä ymmärrä tuota juttua. Netissä tapaa uusia mielenkiintosia ihmisiä, ja tiedä vaikka tapaat sen ihan oikeankin henkilön sulle. :) Netissä on ihan oikeita ihmisiä niiden nikkien takana, kuka mistäkin syystä kaipaa seuraa ja juttukaveria. Pahempiakin paheita voisi olla.

24. sähköpaimenkoira

Rekisteröitynyt:
    23.11.2008
    Saadut tykkäykset:
    0
    Luottamukseen sisältyy myös se, ettei jokaista vähämerkityksellistä pikkutapahtumaa ole tarve raportoida puolisolla, vaan oman pään käyttäminen näissä tilanteissa riittää.

Jos chattaillessa puhuttiin vain säästä tai yleisestä maailmanmenosta, niin (ap:n suhteen kannalta) se oli mielestäni vähämerkityksellinen pikkutapahtuma!

25. pettäjäkö

pettäjäkö Vieras

kyse ei ole siitä, ettei nykyinen olisi minulle se oikea, mutta ajoittain vaan tuntuu yksinäiseltä ja tylsältä

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri