Onko muilla tylsää seksiä?

Meillä mies ei ole mitenkään kokeilunhaluinen, minkäänsortin seksivälineistä ei tykkää, missään muualla kuin sängyssä ei suostu harrastamaan seksiä, roolileikit yms ei kiinnosta. Kun seksi tuntuu tylsältä niin halutkin lopahtaa :| onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
 
vieras
Meillä on aika tylsää jos alkaa ajattelemaan sitä, mitä muut mahdollisesti tekee. Mut ohan seksi kai silti aina kivaa. :D
Meilläkään ei seksileluja käytetä, mutta pitkän rankuttamisen ja oma-aloitteisuuden jälkeen sain ostettua ja houkuteltua miehen kokeilemaan penisrengasta. Kerroin että se parantaa erektiota ja kun otin viel semmosen mallin missä oli naisellekin hilavitutinta niin siihen se mies sit suostu. :D Eli nyt jos haluis, niin sais sen varmasti houkuteltua johki muuhun,
 
Köpö
Meillä on varmaan monen mielestä ihan helkkarin tylsää seksiä ja harvoin, mutta molemmat olemme tyytyväisä. Joten ehkä siksi sovimme toisillemme myös seksin osalta. Mulla lisäksi sattuu nykyään kaikki mun "entiset" lemppariasennot, esim. rajusti takaapäin. Selvitelty on ihan todella hyvää gynekologia myöten, mutta eipä tiedä mistä tuo kipu johtuu...

Mutta tylsää on ja tykkään silti. :)
 
fanni
Ei meillä ainakaan. Suihu, sauna, makkari, auto, olohuone jne on kokeiltu :) Joskus mies hieroo mua ja se loppuu yleensä taivaalliseen sexiin :) Välineitäkin on kokeiltu hyvän mauan rajoissa. Kauniit alusvaatteet, hierontaöljyt ovat myös satunnaisessa käytössä.. Näytä tämä ketju miehelles jos muuten et saa ongelmaa ratkaistua :)
 
enni
houkutele se miehesi eri paikkoihin, kun se on niin hurmiossa niin kyllä se temputkin tekee vaikka oh.ssa, tai missä lie seksileluja kannataa kokeilla siitä se parisuhde tykkää, tai jos miehesi onkin pohjimmiltaan ujo...ei seksi kaupoissa käyminen ole enää sellaista kuin ennen vanhaan se on kauppa siinä missä muutkin.
 
Elviira
No, miten sen tylsän nyt sitten käsittää ja mistä tykkää.
Meillä on varmaan ap:n mielestä tylsää seksiä, mutta me tykätään siitä. Olen kyllä puhunut seksileluista ja mies on ollut ihan kiinnostunut ja on valmis testaamaankin, mutta ostaminen on jäänyt. Kyllä me asentoa vaihdellaan ja on 69:t sun muut mukana, mutta paikat on ihan tavalliset eikä ruoska viuhu ;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja enni:
houkutele se miehesi eri paikkoihin, kun se on niin hurmiossa niin kyllä se temputkin tekee vaikka oh.ssa, tai missä lie seksileluja kannataa kokeilla siitä se parisuhde tykkää, tai jos miehesi onkin pohjimmiltaan ujo...ei seksi kaupoissa käyminen ole enää sellaista kuin ennen vanhaan se on kauppa siinä missä muutkin.
sepäs siinä,kun tuota ei saa houkuteltua mihinkään, mä olen kaikkeni yrittäny, mut mikään ei kelpaa. En ole kyllä koskaan tällaseen mieheen törmänny ketä vaihtelu ei virkistäisi...
 
vieras
Ei aikaisemmin, nyt kylläkin vähän saman kaavan mukaan. Syy on minussa, kun en viitsi. Ennen otin suihun, naitiin joka huoneessa, joka vuorokaudenaikana, joka asennossa, yöpöydän laatikko täynnä leluja ja liukasteita ja öljyjä. Nyt lasten tultua laitoin lelut roskiin, ettei pikku-ukkelit niitä löydä, ja itse olen niin väsynyt, että nusastaan vaan pari kertaa viikossa hiljaa pimeessä. Pitäs lähtee lomalle.
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja enni:
houkutele se miehesi eri paikkoihin, kun se on niin hurmiossa niin kyllä se temputkin tekee vaikka oh.ssa, tai missä lie seksileluja kannataa kokeilla siitä se parisuhde tykkää, tai jos miehesi onkin pohjimmiltaan ujo...ei seksi kaupoissa käyminen ole enää sellaista kuin ennen vanhaan se on kauppa siinä missä muutkin.
sepäs siinä,kun tuota ei saa houkuteltua mihinkään, mä olen kaikkeni yrittäny, mut mikään ei kelpaa. En ole kyllä koskaan tällaseen mieheen törmänny ketä vaihtelu ei virkistäisi...
Kuulostaa kyllä tylsältä. Mulle tulee mieleen vaan tosi ruma idea, eli yritä vähän säännöstellä/pihtailla sängyn puolella ja sitten houkutella ja vietellä miestä jossain jännemmässä paikassa...
Onko teillä kuitenkin esim. suuseksiä?
 
we
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei aikaisemmin, nyt kylläkin vähän saman kaavan mukaan. Syy on minussa, kun en viitsi. Ennen otin suihun, naitiin joka huoneessa, joka vuorokaudenaikana, joka asennossa, yöpöydän laatikko täynnä leluja ja liukasteita ja öljyjä. Nyt lasten tultua laitoin lelut roskiin, ettei pikku-ukkelit niitä löydä, ja itse olen niin väsynyt, että nusastaan vaan pari kertaa viikossa hiljaa pimeessä. Pitäs lähtee lomalle.
Mun mielestä vähän ylireagointia heittää lelut roskiin lasten takia...?
 
harmaa mies
Me ollaan sekstailtu keskenään noin 3...4 tuhatta kertaaja ja kyllä siihen joukkoon mahtuu heti monta ns. rutiinisuoritusta.

Olisko noin 2 kertaa kuussa jotenkin mieleenpainuvempia kokemuksia ja loput 10-12 tavanomaisempia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja we:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei aikaisemmin, nyt kylläkin vähän saman kaavan mukaan. Syy on minussa, kun en viitsi. Ennen otin suihun, naitiin joka huoneessa, joka vuorokaudenaikana, joka asennossa, yöpöydän laatikko täynnä leluja ja liukasteita ja öljyjä. Nyt lasten tultua laitoin lelut roskiin, ettei pikku-ukkelit niitä löydä, ja itse olen niin väsynyt, että nusastaan vaan pari kertaa viikossa hiljaa pimeessä. Pitäs lähtee lomalle.
Mun mielestä vähän ylireagointia heittää lelut roskiin lasten takia...?
Se oli vaan päähänpisto kerran. Ja mä olen hyvin tunnettu ylireagoinnista, joten sen piikkiin voi laittaa puolet mun elämän kohtauksista. :D
 
laalaa
Joo meillä ei tod. mitään leluja (tai on mut mies ei halua käyttää, käytän sit yksin...), aina ollaan vaan sängyssä kun muualla on kuulemma "niin hankalaa", asentoja vaan kaks: minä päällä tai lähetyssaarnaaja... Mies ei halua mitään muuta, mä haluaisin ulkona, anaalia, leikkejä jne mut kun ei niin ei... Mua on alkanut kyllästyttää jo niin paljon että en jaksa seksiä kuin ehkä kerran kuussa. Mieluummin sit ei ollenkaan ku tommosta 5 minuutin kassien tyhjennystä josta mä en edes nauti. Ja ollaan molemmat vasta vähän yli parikymppisiä... tylsä loppuelämä tiedossa!
 
MeKaksi
Jotenkin tosi pahalta tuntuu täältä silloin tällöin lukea miten seksielämä on vähäistä tai jompaa kumpaa ei kiinnosta just yhtään... tuossa vaiheessa kun ollaan vielä nuoria ja periaatteessa 'pitäisi' kiinnostaa (joku ottaa nyt tämänkin negatiivisesti ja vetää herneet nenuun). Miten sitä osaisi ennakoida niin että pariutuisi sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa natsaa noi hommat yhteen... ettei olisi tylsää seksiä, puutetta. Olen onnellisessa asemassa ettei tuo ole oman parisuhteeni kompastuskivi. Vaihtelua ja kiihkeyttä löytyy edelleen, monista yhteisistä vuosista huolimatta.
 
vieras
Mä olen samanlainen kun sun miehesi, seksivälineet ei kahden kesken kiinnosta, seksipaikat mieluiten sänky tai sohva, mahdollisimman mukava siis Parhaiten saan orgasmin lähetyssaarnaaja-asennossa, joten siksi suosin siä, muut asennot ei kiinnosta koska tiedän mikä tuntuu parhaimmalta, olisi älytöntä väääntyä ihme asentoihin vain siksi, että pitäisi olla erikoista. Kun jo tietää mikä tuntuu parhaimmalta, miksi pitäisi tehdä jotain mikä ei tuota edes samanlaista nautintoa.

Kuitenkaan kun muut asennot ei kokeilemallakaan ole koskaan tuntunut niin hyvälle kuin siinä perinteisessä asennossa. Seksivälineistä en tosiaans aa mitään tyydytystä kun haluan ihmisen kanssa seksiä. Ne käy kyllä paremman puutteessa....
 
tylsyyttä kai
meillä asentoina: lähäri, ratsastus, takaapäin,johon suostun vaan miehen mieliksi, jalat niskanpäällä, ei olla sextattu kuin sängyssä , mutta mies tuntuu hyvältä ja kiihotun hänen kanssaan, joten miksi kaivata jotain ihmeellistä tai erilaista?

aikaisempien kanssa kokeiltu eripaikoissa ja mitä ihmeellisempiä asentoja, silti en ole saanut edes orgasmia, nyt vasta, kun on oikea mies.
 
fan
Joo, on. Vaniljaongelma täälläkin; kerran tai pari kuussa saan jotain muuta kuin 5 min. kestävää rynkytystä josta tulee emätintulehdus jälkeenpäin. :( Mies oli heti miettimässä että hankkii seuraa muualta jos en suostu "kovempiin" otteisiin kerran kuussa- silloin kun itse sitä alunperin pyysin, ei suostunut. Tajusi haluavansa samaa mutta minä en enää voinut ottaa miestä tosissaan. Reilu meininki.
 
ihmetyttää
Alkuperäinen kirjoittaja fan:
Joo, on. Vaniljaongelma täälläkin; kerran tai pari kuussa saan jotain muuta kuin 5 min. kestävää rynkytystä josta tulee emätintulehdus jälkeenpäin. :( Mies oli heti miettimässä että hankkii seuraa muualta jos en suostu "kovempiin" otteisiin kerran kuussa- silloin kun itse sitä alunperin pyysin, ei suostunut. Tajusi haluavansa samaa mutta minä en enää voinut ottaa miestä tosissaan. Reilu meininki.

sait siis tulehduksen mieheltä? miksi ihmeessä?
 

Yhteistyössä