onko muita 14-vee odottajia?

  • Viestiketjun aloittaja miriza
  • Ensimmäinen viesti
:LOL: onnee vaan!! Sen jälkeen et sitte saakkaan nukkua kokonaista yötä pitkään aikaan.... :D tää on niiin kivaa!!!! ihan ku olis aina humalassa ku univajetta on niin hitosti ku yölläkään ei saa nukkua muutaku parin tunnin pätkiä :headwall:
Ja taidat saada sanoa hyvästit opiskeluille joksiki aikaa!!heh ilman ammattia nyt sitte olet--->toisten elätettävänä :LOL: mut ONNEA OIKEIN PALJON!!!Mikäli sit oikeesti olet raskaana ja 14vee LAPSI!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 14:05 veera101 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 11:40 Miriza kirjoitti:
kiitti onnitteluista. mä kyl kerkeen täyttää 15 ennen ku vaavi syntyy. ollaan jätkäkaverin(koht 18) kaa tosi onnellisia. :saint:
koht mitä?? onnittelut.. kai..?
oisko kohta 18...? jos laittaa 8 ja ) peräkkäin niin siitä tulee B)
onnea teille :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 12:23 vieras kirjoitti:
heh ilman ammattia nyt sitte olet--->toisten elätettävänä :LOL:
tuskin ap koko elämäänsä ilman ammattia tulee olemaan.. Eikä niiden opiskeluidenkaan tarvitse keskeytyä kovin pitkäksi aikaa, itselläni keskeytyivät vuodeksi.

Joten paljon onnea alkuperäiselle kirjoittajalle tulevasta vauvasta :flower: :)
 
onnea tulevalle äidille... :hug: älä välitä noista ainaisista mollaajista... niin jäin minäkin ilman ammattia kun poika liki 2vuotta sitten ilmoitti tulostaan... (on siis nyt reilun vuoden vanha) hyvin ollaan pärjätty avomieheni kanssa. eikä hän "elätä" minua, itse ostan ruoat ym, hän maksaa laskut/lainanlyhennyksen... itselläni opiskelut siirtyvät tuonne 3-4 vuoden päähän, kun yritämme toista lasta (ja olen ilmeisesti nyt raskaana)
niin ja olen nyt 19....
:hug: ap:lle ja voimia (niitä tarvitset) :hug:
 
meku86
Paljon onnea!!Oot tehny suuren päätöksen poikaystäväsi kanssa :flower: Tuskimpa ilman ammattia jää,opinnot jää vaa joksikin aikaa.Ite jätin lukion 3.lk kesken kun kuulin oottavani lasta(rv oli jo 9+3)koska mulla ois muutenki venyny lukion käynti ja en pitäny sitä nii tärkeenä.Stressasin koulusta nii paljon että mulle annettiin vinkki että stressi on pahasta.Mun ei koskaa ees lääkärin mukaa ois pitäny saaha lasta ja oon tosi onnellinen että meillä on terve tyty ja toista odotan ehkä jo.
 
nopeesti
Siis sä olet kasilla?Miten meinaat käydä peruskoulun loppuun?
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
Itselläni oli tuollainen samanlainen tilanne,seiskan ja kasin välisenä kesänä,mutta raskaus meni kesken viikolla 16 :/

Meidän tulevan taaperon la on huhtikuussa.Käytiin tänään ultrassakin,ja poikahan se siellä masussa köllöttelee :)

Onnen halauksia teille tulevasta pikkuisesta :hug: :flower:
 
tuleva äiti kesä-06
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 21:58 miriza kirjoitti:
Mä synnytän ens kesänä, LA 16.7.06. :saint:
voi voi..kyllähän se lapsi vähän aikaisin tulee mutta jos se on tullakseen niin mikäs siinä.. :) itse olen ammattikoulun toisella ja lapsi syntyy ensi kesänä. la on myöskin minulla heinäkuussa :) ..älä masennu mollaajista, vaan ole onnellinen tulevasta naperostasi :) ..*minä ainakin olen*
...hyviä jatkoja ja voimia sinulle sekä kaikille muille odottaville äideille!!! :hug:
 
tuleva mamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 12:05 tuleva äiti kesä-06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 21:58 miriza kirjoitti:
Mä synnytän ens kesänä, LA 16.7.06. :saint:
voi voi..kyllähän se lapsi vähän aikaisin tulee mutta jos se on tullakseen niin mikäs siinä.. :) itse olen ammattikoulun toisella ja lapsi syntyy ensi kesänä. la on myöskin minulla heinäkuussa :) ..älä masennu mollaajista, vaan ole onnellinen tulevasta naperostasi :) ..*minä ainakin olen*
...hyviä jatkoja ja voimia sinulle sekä kaikille muille odottaville äideille!!! :hug:
samoin toivotan onnea kyllä kaverini on pärjännyt todella hyvin kun sai sinun ikäisenä lapsen. mä myös oon ammatti koulun toisella luokalla ja kesällä syntyy esikoinen ja olen todella onnellinen. kaikkea hyvää teille :heart:
 
No huh huh...lapsi saa lapsen...saatat olla erittäin hyväkin äiti, mutta oma nuoruus jää elämättä...ihan pimeetä touhua! Siis sähän et oo viel läpässy peruskouluakaan!!!!! no toivottavasti jaksat kantaa vastuun, ja tarjota lapselle hyvän elämän! ikävä kyllä mun mielipide on tämä, niin monia huonoja esimerkkejä nähnyt...
 
eeemppu
onnittelut munkin puolestani :flower: :hug:
ite olen ammattikoulun tokalla ja luultavasti nyt raskaana, mutta varmistusta ei vielä ole..
mutta onnea kaikille odottajille! :heart:
 
Onnittelut! :flower:
Minä nostan kyllä hattua kaikille noin nuorille äiseille, jotka ovat riittävän rohkeita vastaanottamaan elämän suurimman lahjan. Abortintekijöitä on ihan liikaa..

Ehdit hankkia vielä vaikka kuinka monta ammattia. Elämässä jokaisella on oikeus tehdä omat valinnat. Ja toiset ovat kypsempiä 14-vuotiaana kuin toiset.
 
jep
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 17:19 jenni-mamma-86 kirjoitti:
aika nuorena/lapsena saat vauvan.. Mä oon 19 ja kohta 20 ja en mäkään todellakaan ole mikään vanha äiti, päin vastoin nuorena tulin äidiks. Onneks edes vähän aikaa sain käydä ravintoloissa ja ym. Meinaan tää lapsen hoito on täyttä työtä. Meillä on 4kk vanha vauva. Tässä kyllä saa kaikki muut jäädä kakkossijalle. Ei ole vaan enään sitä omaa aikaa. ...Mä olin ainaki 14-vuotiaana vielä ihan vauva itekki.
...Ja siitä, että jos sun laskettu aika oli joku lauantai, ei se sitä tarkota että sä juuri sillon synnytät. Mulla oli laskettu aika 10.11.2005 ja synnytin 18.10. rv36+5.
Onnea nyt sit sulle vaan ja hei, hei nuoruusvuodet :)
Onko 14-vuotias harrastanut edes seksiäkään, näköjään...
Mutta kaikesta huolimatta hyviä raskauspäiviä ja toivottavasti susta tulee hyvä äiti. ja varmasti se helpottaa jos sulla on hyvä tukiverkosto.
LA on lyhenne laskettu ajasta. eikä lauantaista....
 
jos saan nuorena äitinä neuvoa:älä yritä todistella mitään, että olet aikuinen ja pärjäät, vaan ole omea itsesi, vastuullisinta on että pyytää apua AINA kun sitä tarvitsee,se ei tarkoita, että olisi huono äiti!!mä itse en jaksa välittää kauhistelijoista.sun ei tarvitse olla aikuinen ja elämättä nuoruuttas, se on vain järjestely kysymys.aluksi tietenkin vauvasi tarvitsee sinua ja on parasta keskittyä vain äitiyteen..mutta ei elämä ole loppu kun lapsi tulee,lapset kasvavat ja varttuvat siinä sivussa!jokaisella on oikeus myös omaan elämään, ei vain elämään ÄITINÄ.eli pyydä apua kaikilta, kun sitä tarvitset.minulla ei ainakaan kukaan ole tullut sanomaan että olet niin lapsi että et pysty hoitamaan lastasi.sinulla on oikeus olla nuori, ei vielä aikuinen!ei ole heikkoutta vaan järkevä jos menee äidille itkemään murheitaan.negatiiviset tunteet kuuluvat jokaisen äidin arkeen, niitä ei pidä kavahtaa,se on luonnollista.niistä pitää puhua ymmärtäväisten ihmisten kanssa.pidä itsestäsi huolta, äläkä vaadi itseltäsi liikaa!ja tämä kaikki vain sinu ja LAPSESI hyväksi.TAKE IT EASY!! :hug:
 
mä olin 16 kun sain ensimmäisen lapseni. Olin kaksi vuotta kotona, muutaman kuukauden kokeeksi töissä. Sitten odotin toista lasta jonka sain kun olin 18. Olin puoli vuotta kotona ja lähdin töihin. Sitten työnantaja ehdotti koulutusta niin että maksavat sen. Kävin koulun kurssimuotoisena ja sain ammatin. elätän miestänikin tällä hetkellä koska hän opiskelee... Saan kesällä kolmannen lapseni jolloin jään lomalle VAKITUISESTA työstäni. Mieheni valmistuu syksyllä ja pääsee töihin. Jatkan jälleen töitä heti kun vain haluan. Saattaa kyllä olla että jään kotiin vielä ainakin vuodeksi. Viimeksi laitoin pojan puoli vuotiaana hoitoon ja se harmitti. Rahatilanne pakotti.
Onnea odotukselle ja pidä hyvä huoli syntyvästä lapsestasi! Onnea myös isälle! :hug: :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 12:23 vieras kirjoitti:
:LOL: onnee vaan!! Sen jälkeen et sitte saakkaan nukkua kokonaista yötä pitkään aikaan.... :D tää on niiin kivaa!!!! ihan ku olis aina humalassa ku univajetta on niin hitosti ku yölläkään ei saa nukkua muutaku parin tunnin pätkiä :headwall:
Ja taidat saada sanoa hyvästit opiskeluille joksiki aikaa!!heh ilman ammattia nyt sitte olet--->toisten elätettävänä :LOL: mut ONNEA OIKEIN PALJON!!!Mikäli sit oikeesti olet raskaana ja 14vee LAPSI!!
\|O \|O Millä oikeudella sä auot päätäs täällä idiootti???
 

Yhteistyössä