Onko muita joiden mies ei nuole koskaan pimppaa?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Näin
Meillä kenenkään ei tarvitse tehdä sängyssä mitään, mikä ei tunnu hyvältä ja oikealta. Minä otan suihin mieheltä, hän ei minulta. Sen sijaan hän tekee muita asioita. Tyytyväisiä olemme molemmat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Awna:
Joo.. täällä ei mies nuole kun en anna. Ei se osaa.. En saa siitä mitään nautintoa. :/
Opetelkaa, eihän se muuten opi jos ei saa harjoitella. Ei se munkaan mies aluksi osannut, mutta oppi kuitenkin. Paitsi jos ei halua, eikä ole innostunut, niin eihän sitä voi sitten vaatia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja syynä että miestä ällöttää laittaa suuta sinne sukuelimiin. Kerran yritti ja yhden huulen kosketuksen jälkeen poistui kakomaan ja pesemään hampaitaan. Se riitti.
:O Pakko myöntää että saattaisin vetäistä herneen nenään tuosta, vaikka ehkä se oliskin kohtuutonta, jos ei toinen vaan pysty...
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja syynä että miestä ällöttää laittaa suuta sinne sukuelimiin. Kerran yritti ja yhden huulen kosketuksen jälkeen poistui kakomaan ja pesemään hampaitaan. Se riitti.
:O Pakko myöntää että saattaisin vetäistä herneen nenään tuosta, vaikka ehkä se oliskin kohtuutonta, jos ei toinen vaan pysty...
Saako mies vetää herneen nenään, jos naiselle tulee vastaavassa tilanteessa oksu?
 
"mä vaan"
sitä vaan että on erittäin kiihottavaa itselle antaa toiselle nautintoa jos nainen siitä tykkää,itseni mielestä pimpin nuoleminen on todella mukavaa ja sitä voi tehdä myös monella eri tavalla..t.Kielimiehiä
 
  • Tykkää
Reactions: adorepetra
"..."
eipä sinne alakaertaan tee paljon mieli mennä sen jäkeen kun olette ensin vaahdoneet siitä kuinka pahat menkat on tai kuinka ne teidän hormoonit ¨vittu' hyrrää. seksikkyyttä tarvitsee
 
"aamuvirkku"
hah, mäkään en saa siitä mitään kiksejä, joten en anna nuolla.

ite en myöskään ota miehen kikkeliä suuhun. traumoja. jaksaa itkeä aiheesta tasaisin väliajoin, koskan en suostu kertomaan mistä kammo asiaa kohtaan johtuu.
 
vähän liikaakin
Suhteen alkuaikoina eipä juuri ollenkaan, mutta nykyisin joka kerta haluaa tehdä suullaan mulle ekaksi orkun rakastelun alussa. Kaikki muuttui odotusaikana 3v sitten kun aloin pitää karvat kokonaan poissa. Mies lutkuttaa siis tosi innoissaan!!
 
Aries 78
Mikhän ole parempaa kuin maistaa suihkunraikasta naista ;) Muutama nainen on elämän aikana osunut kohdalle jotka on sanoneet etteivät siittä tykkään, toinen oppi tykkäämään ja toiselle se oli ehdoton ei missään muodossa.. Oli kuulemma nuorenpana bf maininnut että sulla on ruma P****u ja siittä jäänyt hieman traumoja.
 
Jehep
No lähes aina nuolen alkuun märäksi ja joskus lopussa orgasmiin asti. Kaikenlaisia kivoja kikkoja on tullut opeteltua ja muija tykkää ;)

Mökin terassilla kesäsin aina iso nojatuoli ja siinä hyvä nuoleskella ilta-auringossa! Ainut ehto on aina ollut että molemmat pitää värkkinsä kohtuullisen puhtaana.
 
eerr
Tietysti mies nuolee. Alkuun ei ollut niin innoissaan mutta mulle se on tärkeetä ja tehtiin diili että pidän sen poslarina niin johan on kiinnostanut. Ja mies maksaa brassit ;) Ymmärrän kyllä ei muakaan kiinnostaisi mitään karvakasaa nuolla
 
"vieras"
Kyllä mun jokainen seurustelukumppani on nuollut mun pimppaa. Yksi oli tosi herkkä jos mulla ajeltuun pimppaan alkoi kasvaa pikku sänkeä. Muut 3 kaveria eivät ole välittäneet siitä. Pesen pimppaa kyl aika ahkerasti että sen puoleen puhdasta touhua. Tykkään itekin ottaa suihin etenkin nykyiseltä kaveriltani, hänellä on niin mahtava (ei iso, mutta sopusuhtainen ja herkkä) kulli ja pitää sen myös puhtaana.
 
pa-ve
Harmittaa mun meillä vaimo ei anna nuolla. Itse nautin todella paljon siitä kun saan nuolla naista joka pitää siitä. Se vain on niin upeaa kun saa painaa pään sinne ja tuntea sen lämmön, pehmeyden, tuoksun ja sen ihanan kosteuden mutta ennen kaikkea se että sillä saa naisen nauttimaan. Miehet antakaa sitä naisillenne kun he haluavat!!!
 
oioi
Oho. Mä en rehellisesti sanoen voisi olla suhteessa, jossa mies ei haluaisi nuolla mua. Tietenkään ketään ei saa pakottaa mihinkään, en sitä kannata. Mutta en voisi olla miehen kanssa, joka ei itsestään lähtöisin nimenomaan juuri HALUAISI suuseksiä kanssani.
 
endis
Pimpissä on paljon maitohappobakteereita, eli probiootteja. Mitä enemmän pimppiä nuolee, sitä terveempi on! Samaan tapaan kuin alakautta synnytetty lapsi saa pimpistä bakteerisuojan tauteja vastaan, voi mies "uida" pimppilimassa parantaakseen vastustuskykyään :)

Henk. koht. mulle riittää että on pesty ja nainen on terve. Terve mies saa tyydytyksen naisen kautta.
 
plääää-äääh
En olisi niin tylsän ja rajoittuneen miehen kanssa. Mitähän muuta sellainen ihminen ei myöskään haluaisi tehdä.. En edes haluaisi ottaa selvää. Ja kuinka saastaiseksi sitä tuntisikaan itsensä, jos sinne meneminen ällöttää.. Sama anaaliseksin yms. asioiden kanssa, jos tulee lista asioista jotka ei kiinnosta, niin kiitos seuraava. Lista kokeiltavista ja hauskoista asioista ja fetisseistä taas.. kyllä kiitos!
 
MrK
Rakastan nuolemista varsinkin kun tyttö on niin nuori että paikat tuoreina vielä :)
Pitää myös karvat poissa oma-aloitteisesti niin tykkään lupsutella ja parasta on kun tyttö "vaatii" minua nuolemaan paikkansa. Se kiihottaa :D
Toivon että kieleni olis pitempi että sais ihan maistettua syvyyksistä asti!!
Hän myös tykkää ottaa suihin ja ollaan molemmat tosi kokeiluhalusia ;)
 

Yhteistyössä