Onko muita joiden mies ei nuole koskaan pimppaa?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Minun kokemukseni on se, että nainen joka haluaa mahdollisimman suuren nautinnon haluaa myös tulla nuolluksi. Vaikka kokemukseni eivät nyt maailman laajimmat olekaan, voin sanoa, että ex-naisystäväni ovat yleensä aina halunneet tulla nuolluiksi. Asiaan tietty vaikuttaa paljon varmasti myös se, kuinka hyvin mies osaa nuolla. Itse haen kielelläni tunnustellen aina ne "parhaimmat paikat" ja tyydytän naistani niin, että tämä ilmaisee yleensä ääneen sen milloin se on ihan parasta! :)
Mielestäni on käsittämätöntä, että niin moni mies kieltäytyy nuolemasta naistaan tai opettelemasta sitä taitoa kunnolla. Sanoisin, että se on myös eräänlaista naisen kunnioittamista, kun antaa naiselle sitä mitä hän haluaa ja mistä hän tyydyttyy ja tulee onnelliseksi. Kun nykyisessä elämäntilanteessani etsin naisystävää, vosin melkein sanoa, että yksi kriteeri on se, että nainen haluaa tulla kunnolla myös nuolluksi..
Kuulisin mielelläni naisten yksityisiä ajatuksia myös suoraan sähköpostitse avoin.mieli(at)luukku.com
 
Viimeksi muokattu:
kyllähän se on niin että nainen joka ei saa suuseksiä mieheltään jää paljosta paitsi...
ainakin mitä itsellä on kokemusta niin lähestulkoon aina nainen pääsee orgasmiin asti kun kielihommiin pääsee... parhaimmillaan on samassa puuhastelussa saanut 4 tai 5 kertaakin peräkkäin...
mikä onkaan ihanampaa kuin päästä hemmottelemaan naista oikeen kunnolla...nähdä miten hän kiemurtelee ja huokailee kielen liikkeiden mukaan....nännit kuin oliivit...rinta punoittaen...selkä vääntyy kaarelle....lihakset tärisee....ja se ihana vohkinta... joskus on ollut pakko kysästä että onko kaikki ok? Kun ei ole ollut enää varma oliko se orkku vai tuliko epilepsiakohtaus...tai pitääkö alkaa elvyttään :p
ja se näky kun nainen jää raukeana loikomaan veto pois...pimpsa vielä rytmikkäästi sykkien....wow....

jos joku naisista ei oo saanu kokea tuota niin....kertokaahan....;)
 
Mä rehellisesti paljon mielummin nuolen pillua kuin annan naisen ottaa suihin.

Rakastan sitä. Ensin suukottelen kaiken kaulasta ja nänneistä pikkuhiljaa alaspäin. Sitten sisäreisiä, vien kielellä kohti pillua mutta viime tingassa hyppään yli/väistän. Nainen tulee yleensä hulluksi kun tarpeeksi kiusaa. Sitten odottamatta nuolaisen isosti ja laitan sormen pilluun.

Yleensä tuon jälkeen ei kauaa tarvitse kun on valmista kauraa. Joskus olen nuollut peiton alla tunninkin. Kyllä oli hiestä märkä. Usein nainen keskeyttää ennen kuin itse kyllästyn, haluaa sisäänsä.

Sieltä on sitten mukava ryömiä ylös ja vehje menee sisään lähes itsellään kun on niin märkä että lakanatkin tihkuu.
 
Oraalihommat on ehkä parasta elämässä. Siihen ei vain voi kyllästyä ikinä, että saa tussunsa nuolluksi. Mulla on ollut vuosien aikana valehtelematta kymmeniä miehiä nuolemassa pimpsaa, satoja jollei tuhansia kertoja. Ja jokaisella kerralla olen lauennut. Kaikilla miehillä on oma tyylinsä nuolla ja se on ehkä ihaninta koko hommassa. Älkää miehet rakkaat koskaan lakatko nuolemasta meidän pilluja!
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Aivan ihanaa puuhaa...näkee miten toisen masu ja reidet kivasti värähtelee sen mukaan miten hanuria soittelee...ja sit kun koko keho kääntyy kaarelle ja se voihke....uuu
jos joku haluaa eikä saa muuten niin ilmoitelkaa... :p
 
no olen yrittänyt kyllä ihan kyselemättäkin alkuleikkien aikana suukoilla kaulan kautta rinnoille ja siitä vatsanseudulle, mutta yleensä sillon tulee lähtö, pistetään käsiä eteen ja työnnetään pois, toinen ei vain halua niin ei sitä väkisinkään viitsi rueta :)
 
Lukemieni kommenttien mukaan olen elänyt koko ikäni suuressa harhassa. Toinen vaihtoehto tietysti on, että tähän keskusteluun on suurelta osin osallistuneet vain ne, jotka eivät saa/halua suuseksiä parisuhteessaan. Olen aina halunnut nuolla kumppanini ja kaikki ovat siitä pitäneet (3 seurusteluduhdetta ennen aviota) Olen todella hämilläni :(
 
Henkilökohtaisesti en ymmärrä seksiä ilman esileikkejä mihin kuuluu molemminpuolinen suuseksi.
Itse nautin suunnattomasti sen antamisesta ja varsinkin kun molemmat koskevat toisiaan yhtäaikaa. Vaimoni tykkää kovasti kun annan suuseksiä niin että kaikki paikat tulee kunnolla nuolluksi. Voi sitä orgasmin määrää ;)
 
mun ensimmäinen tyttöystävä ei syystä tai toisesta halunnut että nuolen sitä kovin kauan, saati siihen saakka kunnes hän sai orgasmin. Hän itse kyllä halusi imeä, mutta nautti eniten panemisesta.

Joten pidin mun seuraavaa tyttöystävää hankalana kun hän vaati että häntä nuollaan seksin yhteydessä kunnes hän saa orgasmin. :)
Onneksi opin siitä ja osasin sitten toimia sen suhteen kun kolmas tyttöystävä/vaimoni tuli vastaan.

Hänelle nuolen aina orgasmin joko ennen yhdyntää tai sen jälkeen jos hän ei laukea yhdynnän aikana.
 
vierailija
Niin ja syynä että miestä ällöttää laittaa suuta sinne sukuelimiin. Kerran yritti ja yhden huulen kosketuksen jälkeen poistui kakomaan ja pesemään hampaitaan. Se riitti.
Oletteko puhuneet miksi ei?

Miehenä tiedän että naisen alapää voi maistua pahallekkin ja huono pesu esim kalliillakin hajuste -pesuaineella vaan lisää maku/haju efektiä joka ei ole hyvä.

Suosittelen pesua SebaMedillä. Se on jotenkin sopivan neutraalin makuinen/tuoksuinen pimpsassa. Siinä on myös jotain Ph arvoja, joista en ymmärrä mitään. Mutta voisiko olla että happamuus tms on sillä pesun jälkeen sopivampi?

Kuitenkin, suuseksin antaminen ja saaminen on tärkeää parisuhteessa. En siis ymmärrä niitä jotka jättävät sen kokonaan tekemättä, oli syynä tuoksu/maku tai vaikkapa epämukava asento tms sitä antaessa. Kyllä sitä pystyy jos välittäöä toisesta, vaikkapa sillon tällöin senverran joustamaan. Esim muutamia kertoja vuodessa vähintään.
 
vierailija
Ma haluan erota, mies rakastaa suuseksin antamista kuulemma. Silti sanoo, että pimppini haisee pahalle. Ihan sama olenko tullut suihkusta heti jne. Haluan suuseksia. En tule hanen kanssaan sangyssa enaa muutenkaan. Taytyy aina kayttaa omia sormia enka vaan enaa tule. Kai olen kyllastynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Ma haluan erota, mies rakastaa suuseksin antamista kuulemma. Silti sanoo, että pimppini haisee pahalle. Ihan sama olenko tullut suihkusta heti jne. Haluan suuseksia. En tule hanen kanssaan sangyssa enaa muutenkaan. Taytyy aina kayttaa omia sormia enka vaan enaa tule. Kai olen kyllastynyt.
Kuulehan niin me muutkin naiset joudumme tekemään joko sormin tai dildolla. Vain todella harva nainen saa orgasmin normaalissa seksissä. Ei se vaihtamalla parane.
 
vierailija
Oletteko puhuneet miksi ei?

Miehenä tiedän että naisen alapää voi maistua pahallekkin ja huono pesu esim kalliillakin hajuste -pesuaineella vaan lisää maku/haju efektiä joka ei ole hyvä.

Suosittelen pesua SebaMedillä. Se on jotenkin sopivan neutraalin makuinen/tuoksuinen pimpsassa. Siinä on myös jotain Ph arvoja, joista en ymmärrä mitään. Mutta voisiko olla että happamuus tms on sillä pesun jälkeen sopivampi?

Kuitenkin, suuseksin antaminen ja saaminen on tärkeää parisuhteessa. En siis ymmärrä niitä jotka jättävät sen kokonaan tekemättä, oli syynä tuoksu/maku tai vaikkapa epämukava asento tms sitä antaessa. Kyllä sitä pystyy jos välittäöä toisesta, vaikkapa sillon tällöin senverran joustamaan. Esim muutamia kertoja vuodessa vähintään.



Muutamia kertoja vuodessa!? Siis kyllähän nyt pillun nuoleminen kuuluu normaaliin päiväjärjestykseen. Normaalia esileikkiä. Eli aina kun on seksiä, on myös pillun nuolentaa. En todellakaan olisi miehen kanssa, joka nuolee vain muutaman kerran vuodessa.
 
vierailija
Joskus annan nuolla kun mieheni pyytää ehkä muutaman kerran vuodessa. Mies haluaisi mutta itseäni ei asia kiinnosta. Minua saisi nuolla vaikka viikon ei tunnu missään eikä vika ole miehessäni. Ei ole koskaan ollut mikään juttu.
 

Yhteistyössä