onko muita karkureita??

karkaileeko muiden lapset??

meidän sälli katosi eilen tarhasta,oli jo poliisi hälyytetty ennenkuin löytyi..ja onneksi oli suojelus enkeli mukana koska olisi voinut käydä tosi kehnosti.ehkä pahin puhelu jonka olen saanut :'(
 
Meillä on edessä erityislapsen, kehitysvammaisen lapsen vieminen
päiväkotiin. Nyt jo näen painajaisia että kuinka hän karkaa sieltä pihalta, niin ettei kukaan huomaa mitään. Koti piha on ollut pakko aidata ett yleensä voi olla ulkona. Ja siltikin lapsi on karannut, tie on lähellä, olen monia kertoja juossut tukka putkella lapsen perään.
Mitkään huutamiset eivät auta mitään, lapsi ei ymmärrä mitä vaaraa on tielle menemisestä, ei ymmärrä että voi eksyä, hän menee
just sinnepäin missä sattuu olemaan jotain mielenkiintoista.
Riittääkö päiväkodin pihalla tarpeeksi silmiä lapseni vahtimiseen?
Tuntuu että niin usein siellä ne hoitotädit vaan juttelee keskenään..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 00:30 äiti kirjoitti:
Meillä on edessä erityislapsen, kehitysvammaisen lapsen vieminen
päiväkotiin. Nyt jo näen painajaisia että kuinka hän karkaa sieltä pihalta, niin ettei kukaan huomaa mitään. Koti piha on ollut pakko aidata ett yleensä voi olla ulkona. Ja siltikin lapsi on karannut, tie on lähellä, olen monia kertoja juossut tukka putkella lapsen perään.
Mitkään huutamiset eivät auta mitään, lapsi ei ymmärrä mitä vaaraa on tielle menemisestä, ei ymmärrä että voi eksyä, hän menee
just sinnepäin missä sattuu olemaan jotain mielenkiintoista.
Riittääkö päiväkodin pihalla tarpeeksi silmiä lapseni vahtimiseen?
Tuntuu että niin usein siellä ne hoitotädit vaan juttelee keskenään..
Olin vuoden päiväkodissa töissä ja minulle tehtiin heti selväksi se, että minun täytyy tietää missä lapsi on. Vaikka me juteltiin, niin tiesimme suurinpiirtein missä "Elsa" ja "Petri" ovat. Toki me olemme vaan ihmisiä, mutta yritämme parhaamme. Joskus sattuu vahinkoja, jos pihalla juoksee 70 lasta ja aikuisia on vain 5.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 00:30 äiti kirjoitti:
Meillä on edessä erityislapsen, kehitysvammaisen lapsen vieminen
päiväkotiin. Nyt jo näen painajaisia että kuinka hän karkaa sieltä pihalta, niin ettei kukaan huomaa mitään. Koti piha on ollut pakko aidata ett yleensä voi olla ulkona. Ja siltikin lapsi on karannut, tie on lähellä, olen monia kertoja juossut tukka putkella lapsen perään.
Mitkään huutamiset eivät auta mitään, lapsi ei ymmärrä mitä vaaraa on tielle menemisestä, ei ymmärrä että voi eksyä, hän menee
just sinnepäin missä sattuu olemaan jotain mielenkiintoista.
Riittääkö päiväkodin pihalla tarpeeksi silmiä lapseni vahtimiseen?
Tuntuu että niin usein siellä ne hoitotädit vaan juttelee keskenään..
Jos kerran kyseessä on erityislapsi, niin olisiko teillä mahdollista saada lapselle "omahoitaja", joka olisi vain teidän lastanne varten? Silloinhan hän olisi jatkuvan silmällä pidon alaisena, kun hoitajalla ei olisi muita lapsia valvottavana.
 
Joo,tätä samaa omahoitajaa sulle meinasin ehdottaa mut joku kerkis ensin.Me on mieheni kans sovittu et erityislastamme ei hoitoon ennemmin viedä kuin sitten vasta kun on aivan varma että hän saa omahoitajan sinne!
 
Meillä on karkaileva tapaus. Tosin toistaiseksi karkaillut vain kotoota tai kun ollaan liikenteessä.

Päiväkodin aloitti vasta elokuussa, toistaiseksi riittävästi mielenkiintoista tekemistä, niin ei ole edes yrittänyt karkailla. Ovat siellä tietoisia tästä taipumuksesta, joten osaavat hieman paremmin tarkkailla perään. Vaan kylläpä nuo taitavat olla niin vikkeliä liikkeissään, että tapauksia pääsee syntymään vaikka joku kuinka perään koittaisi katsoa :/
 

Yhteistyössä