Onko muita tämän hetkisiä 40 + kuumeilijoita ???

Hei, tuolla vauvakuume palstalla on 40+ so what ketju, josta löydät seuraa, itsekin jo kolme raskautta "saatu" alkuun siellä puolella.
Nyt viimeisin loppusuoralla ja ikää 44v. Sinne mukaan vain.
 
Täälä 40 v äityliini myös ja plussasin 10pv sitten Nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti Meidän uusioperheeseen kuuluu jo mun lapset edellisestä liitosta 18,15 ja 10v Ja lisäks Tammikuussa syntynyt yhteinen lapsi jolle haluttiin vielä koittaa saada kaveri.
 
Itse täytän muutaman päivän päästä 42v. ja vauvakuume.. asia ollut mielessä jo kauan mutta nyt päätettiin yrittää... eka yritys takana ja tänään alkoi menkat :( noh.. jatketaan yrittämistä :)

Lapsia meidän uusioperheessä yhteensä 6 joista nuorimmainen, nyt 10v., on yhteinen... vanhimmat lapset asuvat jo omillaan..
 
Hei tänne :). Liityin hetki sitten joukkoon. Olen 42 v., tytär 14 v., miehellä myös lapsia ennestään. Olemme miehen kanssa yrittäneet viimeiset muutama kuukausi yhteistä lasta. iltatähteä, joka olisi kovin toivottu. Nyt menkat myöhässä ja bongattu kaksi ovulaatiota testeillä tässä kierrossa (Clear Bluen digitaalisilla testeillä). Kiertoni ollut viime kuukausina 24-25 pvää, jota ennen pari päivää tiputtelua. Tässä kierrossa ei ole tiputtelua tullut, mutta näiden ovisten jälkeen pieni tihru n.6 päivän jälkeen kummassakin.

Tänään, jouluaattoaamuna, tein Rfsu:n raskaustestin, joka oli nega. Nyt viime kuukautisista 27 pvää, eikä tihrutteluvuotoa.
Kauhea jännitys päällä, niin ettei vessassa meinaa paperiin uskalla katsoa. Onko muita samassa tilanteessa 40+ vuotiaita?

Toivon niin, että kuukautiset ei alkaisi ja muutaman päivän päästä nega muuttuisi plussaksi... Kierron suhteen ainakin tämä on ihan poikkeuksellinen kuukausi, eikä ole menkkaoireitakaan tällä hetkellä.

Lisäys: Löysinkin tien tuonne Vauvakuume- palstan puolelle ja tässä ketjussa vinkattuun ketjuun. Kiitos :). Kirjoitin sinne.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä