Onko pakkomielteistä ehkä jo?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heippa!

Kokeilenpa kysyä teidän mielipidettänne nyt ens alkuun... Mieheni fantasioi siitä, että harrastaisin seksiä jonkun muun miehen kanssa-tai edes alastonkuvia vaihtelisin. Fantasia voi olla fantasia, niitähän on. Mutta kun pitäisi toteuttaakin, vaikka pätkääkään ei kiinnosta. Vastenmielistä koko ajatuskin. Ja selväksi tämän hänelle tehnyt. Silti hän saattaa tämän suostutteluun, siitä kertomiseen ja sen kuvailuun, sen ajatteluun, suunnitteluun ja alustaviin toimenpiteisiin käyttää illassa 2-4 tuntiakin. Välillä joka päivä, välillä vain kaksi päivää viikossa. Tätä on jatkunut noin reilun puoli vuotta nyt.

Se häntä kiihottaa kovasti jo ajatuksenakin, mutta kun minun pitäisi pystyä toteuttamaankin se. Enkä pysty. En vaan pysty. Ja sitten kun sanon, ettei minua kiihota, eikä minua kiinnosta, mutta voihan hän pitää fantasiana sen, suuttuu mies, muuttuu kylmäksi ja välinpitämättömäksi. Ja sitten ei puhu vähään aikaan koko aiheesta...kunnes taas alkaa...

Minua on alkanut jo ahdistamaan ja pelottamaankin tavallaan, että taasko se alkaa, ja tuleeko päivällä painostavia viestejä, alkaako se taas, eikö saa illalla tai yhdessäollessamme nyt sitä mielestään.

Ja välillä mietin, onko itsessä joku vika, kun en pysty tuollaiseen, eikä mielessä edes pyöri kukaan mies, eikä jotenkin sinne mahdu kuin yksi ja ainut, jolle haluaisin olla uskollinen. Ja että kun rakastaa, niin eikös silloin halua tehdä toisen onnelliseksi-ja minä haluan. Mutta että miksi en sitten tuollaiseen pysty, vaikka tiedän, että hän tulisi onnelliseksi?

Erikoisinta tässä nyt on se, että se on niin omistushaluinen ja mustasukkainen, että jos joku ilman lupaa koskisi, niin varmasti kävisi kimppuun.
 
Vierailija111
Ei kaikkeen tarvitse suostua vain sen takia, että toinen on onnellinen. Jos ei pysty tuollaiseen, niin puolison pitäisi ymmärtää se. Painostaminen ei auta mitään. Omaa mielenterveyttään ja jaksamistaan ei pidä uhrata toisen onnellisuuden takia.

Miehesi pitää oikeasti lopettaa tuo koska ette te voi jatkaa noin vuosia. Sun ei tarvitse suostua tuollaiseen painostuksen alaisena jos et kerran tuota halua. Jos mies ei tajua lopettaa, niin kyllä itse vastaavassa tilanteessa alkaisin harkita eroa.
 
vierailija
Mieti mitä tapahtuisi sen jälkeen, kun suostut. Kertomasi perusteella alkaisi elämässäsi loputon helvetti, mikä ei päätyisi hyvään.

Omistushaluinen, mustasukkainen mies ei ole hyvä loppuelämän ratkaisu. Järjestä elämäsi kuntoon ja lähde etsimään sinua kunniottavaa miestä.
 
vierailija
Mieti, miten kävisi jos suostuisit. Miten mies reagoisi? Haluaisiko hän katsoa sinua toisen miehen kanssa? Mitä jos nauttisitkin, saisitko hirvittävät vihat päällesi? Jälkeenpäin olisiko hän vihainen, että olit toisen miehen kanssa "koska salaa olet haaveillut pettäväsi minua"-tyyliin.
 
vierailija
Entäpä jos joku kerta laittaudut röihin oikein nätiksi, jäät kaupungille töiden jälkeen ja tulet sitten muutaman tunnin päästä kotiin sanoen: "Panin työkaveria ja oli aivan mahtavaa". Voi olla ettei mies enää sen jälkeen fantasioi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Entäpä jos joku kerta laittaudut röihin oikein nätiksi, jäät kaupungille töiden jälkeen ja tulet sitten muutaman tunnin päästä kotiin sanoen: "Panin työkaveria ja oli aivan mahtavaa". Voi olla ettei mies enää sen jälkeen fantasioi.
Tällä ap saa varmasti mieheltä toisenlaisen fantasiakäsittelyn. Jos miehen luonne on mustasukkainen, omistushaluinen, ei kannata lähteä leikkimään.
 
Oletko varma ettei miehesi ole tehnyt selkäsi takana samaa jonkun naisen kanssa ja yrittää nyt saada sinut tekemään sellaista jonkun kanssa myös? Aika outo pakkomielle hänellä joka tapauksessa on.
 
vierailija ap
Hmmmm... hyviä vastauksia, ja kyllä tuli miettimisen aihettakin. Hyviä näkökantoja, mitä ei muuten itsellä ole käynyt mielessä!

Kyllähän tuo itsekin ihmettelee, miten tuollainen haave, vaikka niin mustasukkainen. Ja on kyllä aiheettomasti käynyt miehen päälle, kun oli hänen mielestään liian lähellä samassa huoneessa. Minähän itse en nähnyt koko miestä tosin ennenkuin alkoi tapahtua...

Mutta kiitoksia ajattelemisen aiheista ja fiksuista kommenteista!
 

Yhteistyössä