Onko samaa sukupuolta olevilla kaksosillasi samanlainen ääni

Meillä tytöillä oli pienenä melkoisen samanlainen ääni, ei aina voinut olla ihan varma, kumpi itkee tai huutelee sängyssään.

Mutta nyt, kun ovat melkein 3-vuotiaita, niin ihan hyvin (ainakin me vanhemmat) erotamme, kumpi puhuu tai itkee.
 
No todellakin on!!!
Me aluksveikkailtiin miehen kans, kumpi tytöistä mahtaa tällä kertaa olla, ku itkee, ja aika usein luultiin olevamme ihan varmoja, ja kuitenkin meni väärin arvailut! :LOL:
Saa nähdä onko sit joskus tuo puheäänikin ihan samanlainen...nyt ton itkuäänenkin on vähän paremmin alkanu erottaa, ku toisella on jotenkin käheempi ääni, mutt silti usein sekotetaan vieläkin!
 
Meidän tytöillä on tosi samanlaiset äänet ollu ihan syntymästä asti..
Aina joutuu kysymään joltain,jos ite oon esim.keittiössä ja jompikumpi naristaa,että kumpi siellä meinaa hermostua.. ;)

Nyt on ehkä pikkasen huomattavissa,että Elli-Noora on kovaäänisempi,eikä se ääni oo yhtään naisellinen,kun päästää kunnon karjumiset kehiin... :D :D
 
Monesti on meilläkin menny arvaus pieleen kumpi itkee mutta eroavaisuuksiakin on...Jimillä on kovempi itkuääni...tulee oikeen keuhkojen pohjasta ja Lucalla on sellainen nenä-ääni eli sellaista natinaa :D
 
laarum harmailee
Minun muikut ovat erisukupuolta, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että kyllä ainakin minulla ja siskollani on "sama ääni", on tullut tapahtunia jolloin on tehnyt mieli nauraa, ja olen tehnyt jopa joskus kiusaakin asiasta.. Mm siskoni poikaystävälle ja ja ja.. :LOL:
Enää en tee, mutta muutamat ystävät vieläkin varmistelee kuka siellä puhelimen päässä oikein on.
Se on jännä asia, sillä kuitenkin kuulee oman äänensä siin erilaisena kuin siskon.
Mut juu, hieman otsikon ohi meni, mutta olkaahan valppaina äidit ( kuin iskätkin) sinä päivänä kun muksunne hoksaa tällaisen pienen yhtäläisyyden toisissaan ;)
 
absof
Meidän kaksostytöillä on ollut heti syntymästään asti omanlaisensa äänet ja jopa tuolloin 1.5-vuotias esikoisemme erotti siskojensa äänet toisistaan. Esikoinen meni aina itkua kuullessaan hakemaan oikean värisen tutin ja vei sen itkevälle vauvalle. Toisella kaksosista on matala ääni ja toisella taas uskomattoman kirkas ja korkea ääni.
 

Yhteistyössä