Onko se nyt sitten oikein, että

päiväkodin johtaja ja opettajat ja hoitajat käyvät tupakalla monta kertaa päivässä talon takaovella? Rööki vaan haisee koko talossa, kun imu käy sisään päin.
Nyt suojellaan ravintolan henkilökuntaa passiiviselta tupakoinnilta,mutta meidän lapsia ei kai sitten tarvi suojella, kun siellä vaan hajut jatkuu.
 
Aika jännää. Meidän kunnan päiväkodeissa ei yhdessäkään saa hemkilökunta polttaa työaikana. Ja näin on ollut jo useamman vuoden. Oikeastaan ainoita työpaikkoja jossa olen paussipolttelukiellon kannalla. Muissa saa mielestäni polttaa niin paljon kuin sielu sietää, kunhan ei sauhuta kanssaihmisiä päin.
 
niinpä, varsinkin kun henkilökuntaa on niin vähän, niin ei siitä mun mielestä jouda röökaamaan, sitten on yks täti lasten kanssa ja haisevathan ne tätit sitten kans. Ei omallanikaan työpaikalla enää kukaan käytä työaikaa poltteluun.
 
Onpa outoa että päiväkodin henkilökunta käy työaikana tupakalla :/ Siis jos on pakko työaikana polttaa niin menis sit kauemmas ettei tule kaikki tupakan hajut sisään mut oikeestaan ainut aika jolloin vois ajatella että tupakalla kävis, olis lasten nukkuma-aika tai lepohetki, niin että kaikki lapset olisivat sitten nukkumassa eikä haistelemassa tupakkaa...

Olen ollut päiväkodilla töissä meilkein vuoden ja vaikka poltan muuten niin työaikana en koskaan polttanut.
 

Yhteistyössä