Onko sulla tullut aikuisena pissat tai kakat housuun?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näin anonyyminä voin myöntää, että on :O Kerran olin lapsen kanssa leikikipuistossa, hörpin vettä kun kuuma päivä ja sitten tuli hirveä pissahätä. Puistossa oli puskia ja sanoin pojalle että oota tässä, tee vaan hiekkakakkuja, äiti käy tuolla. Koska mulla oli farkkusortsit ja body, en saanutkaan alapäätä tarpeeksi rivakasti paljaaksi vaan pissin sormille sekä vaatteilleni.
Kuivilin itseäni pulkluharsoon ja sanoin lahjoin lapsen jätskillä kotiin, oli inhottava olo niissä märissä sortseissa!
 
Iski ripuli kesken automatkan keskellä ei mitään. Ensiksi meni kalsarit vaihtoon ja sitten vielä housutkin kotona. Oli hieman ikävä olo, kun sai pysähtyä 10 min välein johonkin puskaan ja joutua ajamaan melkein 2h paskat housussa.
 
Raskaana ollessa lirahti pari kertaa, toisella kertaa nauroin katketakseni jollekin asialle ja vauva potkas virtsarakon suuntaan kunnon potkulla..toisen kerran tuli kunnolla pöksyihin kun sairastin pahaa oksutautia ja siinä yrjötessä totesin, että pissattaiskin mutta ei voimat riittäneet mennä vessaan...
 
r0s
Raskaana ollessa lirahti pari kertaa, toisella kertaa nauroin katketakseni jollekin asialle ja vauva potkas virtsarakon suuntaan kunnon potkulla..toisen kerran tuli kunnolla pöksyihin kun sairastin pahaa oksutautia ja siinä yrjötessä totesin, että pissattaiskin mutta ei voimat riittäneet mennä vessaan...

Aaa, joo! Joku norovirus tai joku aikoinaan aikaansai sen, että oli turha edes haaveilla nousevansa pytyltä. Ja samaan aikaan toki piti halia ämpäriä jottein yläpää läikyttelisi lattialle.


Yh, karmea tauti! :sick:

Ja se tunne kun heräät siihen että oot putoamassa päällesi istualtasi pytyltä...:whistle:
 
Aaa, joo! Joku norovirus tai joku aikoinaan aikaansai sen, että oli turha edes haaveilla nousevansa pytyltä. Ja samaan aikaan toki piti halia ämpäriä jottein yläpää läikyttelisi lattialle.


Yh, karmea tauti! :sick:

Ja se tunne kun heräät siihen että oot putoamassa päällesi istualtasi pytyltä...:whistle:
Joo tommonen oli kanssa joskus, mutta mä oksensin vaan pienen vessani lavuaariin ja tosiaan mut piti kantaa sieltä vessasta sänkyyn kun ei jalat kantaneet ollenkaan...enkä ees muista kuinka kauan istuin siellä kun tavaraa tuli molemmista päistä. Yhh mitä muistoja
 
Paskat tulleet, kun kerran vedin fiksuna puoli tuokkosta mämmiä & ison kupin mustaa kahvia ennenkuin lähdin lenkille, puolessa välissä alkoi vatsassa kiertää pahasti. Olin oikaisemassa metsän läpi ja kipaisin yhteen puskaan, mutta kuravellit ryöpsähti kintuille saatuani housut polviin ja kaiken lisäksi minulla päättivät alkaa kuukautiset! Onneksi vieressä oli järvi , siistin itseni vedellä ja sammalilla, Pikkuhousut kyllä jäi sinne .D

Ja kuset taas tulleet kun kävin terassilla siiderillä ja sen jälkeen mäkkärissä vetämässä Bic Macin kokiksella, bussin tuloon oli vain lyhyt aika joten en mennyt vessaan vaikka tuntui vähän siltä että pissattaa. Bussissa puristin reisiä yhteen epätoivoisesti mutta paine alavatsalla kasvoi sietämättömäksi ja pysäkillä rakko sitten antoi periksi. Olipa kiva keskellä päivää kusisissa farkkusortseissa kävellä kotiin ! :ninja::whistle:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä