Onko suurikin synti

Jokainen määrittäköön omat syntinsä. Moraalisestihan se on hieman arveluttavaa, mut jos molemmista on ok, niin mikä ettei. Mitäpä se muille kuuluu.
Aivan, moraalisestihan se saattaa monenkin mielestä olla väärin, mutta siitä viis. Siitä vaan jos kumpikin siitä nauttii ja tuntee tekevänsä oikein. Ei tosiaankaan kuulu muille.

Eikä se nyt niin maailman ihme ole eikä harvinaista. Voi olla vaikka sukulaistyttö ja setä. So what. Serkunthan on kautta aikain olleet niitä serkuimpia. Tiedän kokemuksesta.:p
 
sisares pojan kanssa siis? miten voit olla olematta sen täti o_O ellei sit jostain adoptiopojasta tai muusta ole kymysys.. ja mitä se sun siskos on tästä mieltä, veikkaan ettei tiedä..?
En ole kertonut, että asia koskee minua, mutta saattaisi. Voisin olla pojan täti. Jos poika oli 6-vuotias, niin minä 14. Lapsia siis ja leikit yhteisiä, -lähes. Olisi voinut olla hoitovastuukin. Ja melkoisella varmuudella ei sisko mitään saisi tietää, jos asia olisi niin, että se koskisi minua. Ja kaiken lisäksi, poika olisi sisareni ihan ikioma poika, eikä kukaan muu.
Kiristäisikö kukkahatun nyörejä kovastikin?:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Irski
Jos 25-vuotias nainen on seksisuhteessa sisarensa 18-vuotiaan pojan kanssa, niin mikä on foorumin tuomio?:kiss:
Synneistä pienin! Jo nuorena kuolasin lähisukulaisnaisen perään. Paikat kovana kuljeskelin lähietäisyydellä ja kuvittelin valloittavani naisen. Kymmenen vuotta vanhemman. Nainen aavisti kyllä ja kiusasi, halaili ja kehui. Minun oli mentävä runkulle ja himo vaan jatkui. Vieläkin tekisi mieli sitä naista panna. On niin hyvän näköinen nelikymppinen.
 
Moraalikysymyksiä tarkasteltaessa kannattaa asia aina kääntää mielessään peilikuvaksi. Siis: onko väärin, jos 50-vuotias mies käy panemassa 18-vuotiasta sisarentytärtään? Ikäerollahan ei ole merkitystä, kun on kysymys täysi-ikäisistä.
Jos vastaus on "ei ongelmaa", ei Risanuken kuvaamassa tapauksessakaan liene ongelmaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mies66 ja Diggaaja
Ei mitään väliä. Maailmassa on paljon pahempiakin asioita, joita hyväksyttävästi toteutetaan.
Olin teininä suunnattomasti rakastunut tätiini, ja fantasioin häntä edelleen. Ikäeroa meillä oli 12 vuotta, mutta kuusitoistavuotiaalta pojalta sujui kopelointi ja sormipeli yhteisymmärryksessä tädin kanssa. Kaikki alkoi jo nuorempana viattomana leikkinä saunassa. Ja lopuksi, kahdeksantoista vuotiaana sain ensimmäisen kerran sitä aitoa. Vieläkin livahdan perheeltäni salaa tapaamaan nyt nelivitosta tätiäni. Ja toteutan fantasiani.
 
  • Tykkää
Reactions: miesvain
Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi, taitaa lukea Raamatussakin. Jos molemmat aikuiset ovat vapaaehtoisesti hommassa mukana ja nauttivat kumpikin, ei asian luulisi kuuluvan muille.
Sen sijaan kun aloittaja kirjoittaa:
"Jos poika oli 6-vuotias, niin minä 14. Lapsia siis ja leikit yhteisiä, -lähes", niin mietin että mitä hän mahtaa tarkoittaa, onhan tuo ikäero sentään tuossa iässä aika iso.
 

Yhteistyössä