Onko tällä palstalla yhtään mustaa...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Puspus epek, sähän nautit tästä :love:
Harmi että olet niin äree ja ahdasmielinen, muuten saattasit olla hyvinkin kelvollista seuraa...
Nautin kuin jalkapöydän läpi ammutusta naulasta naulapyssystä.

Olenkin hyvää seuraa muille kuin vittulijoille ja kiusaajille (+kusipäille). Harmi että et ikinä pääse kokemaan sitä.

Puspus sulle ja sit häivyt vittuun, ok?
 
vierailija
Nautin kuin jalkapöydän läpi ammutusta naulasta naulapyssystä.

Olenkin hyvää seuraa muille kuin vittulijoille ja kiusaajille (+kusipäille). Harmi että et ikinä pääse kokemaan sitä.

Puspus sulle ja sit häivyt vittuun, ok?
Kyllä oot sinäkin vittuillut ja kiusannut että otapa se malka omasta silmästä nyt vaan. Nyt olet kauheen aggressiivinen, vaikka kehuinkin sua, ihan sitä tarkottaen. Ota huumorilla joskus, niin susta tulee ihan kelpo ukko viel.
 
Kyllä oot sinäkin vittuillut ja kiusannut että otapa se malka omasta silmästä nyt vaan. Nyt olet kauheen aggressiivinen, vaikka kehuinkin sua, ihan sitä tarkottaen. Ota huumorilla joskus, niin susta tulee ihan kelpo ukko viel.
Varmasti olen vittuillut, jopa tässä ketjussa ihan avoimesti vai ekkö ees ymmärtäny?
Kiusannut? En paitsi kiusaajiani. Eli olen kiusannut mutta vain niitä jotka kiusaavat mua.
Mut ihan ookoo kun tunnutte jäävän aina 6-0 mua vastaan, menkää jonnekkin iltakouluun opettelemaan kiusaamista tms, tuotahan on jo iha noloa seuratakki..
'
 
No en nyt puhuis kiusaamisesta mut ärsyttää joittenkin mustien huono suhtautuminen kaikkiin harmaisiin, aina ja joka keskustelussa. sitä oikeutetaan sillä kun pari perseilijää on pilannu kaikkien harmaiden maineen. Minusta olis kiva jos lähtökohta ois se et kaikkiin suhtaudutaan asiallisesti, sitten vasta jos aihetta niin nuivuus on enemmän ku hyväksyttyä.
Eihän noita harmaita ole kuin muutama. 90% kommenteista kirjoittaa superaktiivinen nimimerkki vierailija, joka usein on epäasiallinen typerys, toisinaan hänellä toki on valoisia hetkiä - aivan kuin hänellä olisi jakautunut persoonallisuus :confused:
 

Yhteistyössä