Onko tämä pettämistä?

taitaapa nyt vaimosi viedä sua vähä narusta... :)
ite en kyl kuvittelis et tuollasia alan mieheltä vaatia, eikä varmaan ikipäivänä menis ees läpi.
Älä suostu kaikkeen miellyttääksesi, muuten sua käytetään hyväksi!
Puhukaa, puhukaa, puhukaa. Tuollasella käytöksellä ei vaimosi voita mitään, vaikka loukkaantunut onkin.
Vähän tollasta "kuningattaren kohtelua" nyt vaatii osakseen ja tuollanen voi olla sullekin raskasta kun kaikki huomio on kiinnitettävä vaimoon, eikös teillä ollu lapsiakin...
sanos kuule ettei tuollanen peli vetele. puhutte asian halki ja sit nuo lahjoitukset voit hyvällä omalla tunnolla jättää antamata, ei tavaroilla voi ostaa toisen luottamusta ja rakkautta!
 
Mä en tässä vaimoani syytä. Ärsyttävä väite.
Totesin vain, että MIKSI EI NAISILLE RIITÄ miehen SANA??

Kun omasta mielestäni en ole mitään petosta edes tehty, mutta joudun käyttäytymään kun vankilassa. Ehkä olis voinut #&%?$!* naksutella ympäriinsä ja rangaistus olisi ollut sama...?

Toivoisin naisiltakin hieman kohtuutta, mutta te osaatte olla armottomia! Jos kaikki (tarkoitan KAIKKI!) ei suju Teidän käsikirjoituksen mukaan, alkaa mylkkäkoulu ym. henkinen kidutus. ja Teitä pitää aina ymmärtää, milloin on kuukaudesta se aika tai milloin on stressiä tai laihutuskuuri tai jotain muuta. Miehiltä mikään selitys ei kelpaa.
 
Niin, miten ymmärtäisit asian jos vaimosi tekisi niin kaverillesi?olen vähän samassa tilanteessa itsekin.Mulla ja yhel toisel tosi hauskaa aina yhessä,ymmärretään paremmin toisiamme kun oma poikakaveri ja sen tyttök. Mut en hyväksyis tällasta "ystävyyttä" omalle poikakaverille.Jännää.Minä saan tehdä kaikkea ja toinen ei,mut niin se vain on minulla... B) poikakaveri ei tiedä mtn tästä..
 
Dahlia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 17:23 Make kirjoitti:
Mä en tässä vaimoani syytä. Ärsyttävä väite.
Totesin vain, että MIKSI EI NAISILLE RIITÄ miehen SANA??

Kun omasta mielestäni en ole mitään petosta edes tehty, mutta joudun käyttäytymään kun vankilassa. Ehkä olis voinut #&%?$!* naksutella ympäriinsä ja rangaistus olisi ollut sama...?

Toivoisin naisiltakin hieman kohtuutta, mutta te osaatte olla armottomia! Jos kaikki (tarkoitan KAIKKI!) ei suju Teidän käsikirjoituksen mukaan, alkaa mylkkäkoulu ym. henkinen kidutus. ja Teitä pitää aina ymmärtää, milloin on kuukaudesta se aika tai milloin on stressiä tai laihutuskuuri tai jotain muuta. Miehiltä mikään selitys ei kelpaa.
No no, äläpä nyt sorru yleistämään. Olet vain sattunut saamaan hieman kinkkisemmän naisen vaimoksesi...vaimosi terrorisoi suhdettanne. Älä alistu moiseen. Älä välitä mykkäkouluista ym. ole kuten ennekin . Luulisi ettei paljoa naista huvita "kiduttaa" sinua kun näkee , ettei tehoa. Ole mies. Monesti oman käyttäytymisen muutos pakottaa toistakin muuttumaan. Jos on mykkäkoulu, puhu vaikka seinille, kysy vaimosi mielipidettä asioista ja jos ei vastausta tule niin älä välitä. Ole kuin et välittäisi.
 
Älä nyt ihmeessä jatka sitä paapomista.Vaimosi selvästi vedättää sinua.
Näille kiukkuisille ja niin hyveellisille siveyden vartioille, katsokaa itseänne peiliin! Kun teidänlaisten naisten lauma pelmahtaa ravintolaan niin jo ujoimpia miehiä hirvittää.Kaikki miehet ovat vapaata riistaa, koko kroppa arvostellaan ja kovaan ääneen.Ja mitä hipelöintiin tulee, jos vain työpaikan nuoria junnuja on paikalla niin kiinni kun sika limppuun.
Karmeeta katteltavaa ja niin hyväksyttyä eihän me tyttöjen kanssa?
Seuraavan kerran kun hihkutte riennoissa, muistakaa ei kosketa, ei halata, ei istuta syliin ja varsinkaan ei kopeloida parketilla!
Mahtaako onnistua.
Vai onko naisilla nykyään kaikki sallittua ja jos asiasta huomauttaa seurauksena mykkäkoulu yms?
 
PahaSilmä
Etkö tajua, että nolaat vaimosi rutistelemalla toista naista? ei paljon auta asiaa, että kaikki sen vielä näkee. se antaa semmosen signaalin kaikille, että oma vaimosi ei kiinnosta sinua niin paljon, kuin sen jonkun toisen vaimo.

hyi että oot kuvotus. :x
 
Hyvät naiset!

Eihän se toisten rutistelu todellakaan tarkoita, että haluaisin ketään koskaan enempää kuin OMAA RAKASTANI.

Se on vain leikittelyä, huumoria ja rentoa menoa. Sillä ei ole mitään tekemistä vaimoni tai rakastamisen kanssa.

Miksi te naiset ajattelette aina pahinta? Oletteko epävarmoja omasta itsestänne vai mikä on vialla? Onko miehen paikka vain makuuhuoneen ja hellan välissä? Ei saisi olla mitään muuta elämää, haaveita tai mielikuvitustakaan.
 
Mua on kerran miehen kaveri puristanut baarissa #&%?$!*ä oikein kunnolla, kun ei tunnistanut mua takaapäin ja mies siinä sitten vieressä seisoi haavi auki, että aha! Kyllä oli aika ikävä sattuma, kaikki olivat vaikeana. En siis kokenut itse mitenkään piristävänä tai luontevana tapahtumana.

Eräs hyvä ystäväni taas tuppaa kännispäissään mieheni syliin ja on aika flirtti. Ei oo musta kamalaa, koska en vaan ole niin mustis. Se nyt on sellaista pientä vaaratonta irroittelua. Että ei ole ollut aihetta mykkäkouluun.

Että enpä tiedä mitä pitäs sanoa, jokainen taplaa tyylillään...
 
elzu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 16:56 Make kirjoitti:
Se on vain leikittelyä, huumoria ja rentoa menoa. Sillä ei ole mitään tekemistä vaimoni tai rakastamisen kanssa.
Sinäkin varmaan sitten vaan naureskelisit ja sanoisit "voi kulta mee vaan säkin ja purista tota miestä etumuksesta"

Jos kerta senkin hyväksyisit niin ok, kai te olette sellanen "vapaa" pariskunta ja minä en vaan ymmärrä moista :/

Minä en vaan itse moiseen pystyisi, ei olis kiinni siitä rakastaako omaansa, jotenkin se tuntuisi vaan karsealle sitä toista osapuolta kohtaan.

tsorge B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 16:56 Make kirjoitti:
Hyvät naiset!

Eihän se toisten rutistelu todellakaan tarkoita, että haluaisin ketään koskaan enempää kuin OMAA RAKASTANI.

Se on vain leikittelyä, huumoria ja rentoa menoa. Sillä ei ole mitään tekemistä vaimoni tai rakastamisen kanssa.

no voisiksä millään ajatella et lopetat tollasen leikittelyn :headwall: Teillä voisi olla mukavampaa kotonakin jos huomioisit vähän sen oman rakkaasi tunteita etkä vain pänkisti olisi sitä mieltä että tollanen leikittely kuuluu jotenkin sun "oikeuksiisi".Opettele kunnioittamaan omaa rakastasi,hän ei hyväksy sinulta toisten rutisteluja.Voi toimia joissakin suhteissa,ja mikäs siinä,mutta teillä se ei toimi joten mitä tota vatvomaan.Anna periksi ja yritä pärjätä oman vaimosi rutisteluilla ;)
 
Naiset kyllä kärjistvät tilanteen vertaamalla, että vaimoni voisi puristeklla naapurin Erkin heppiä. Enhän minäkään ole tässä kaivellut kenenkään riemurasiaa!! Jos vaimo vähän hieroisi Erkin olkapäitä tai takapuolta, ei haittaisi mitään. Päin vastoin, meikäläisen etumuskin kävisi pullistelee.
 
Voi hyvänen aika
Siis mitähän ihmettä se tää Make sitte oikein on puristellut?

Jos sitä on puristellu kättä niin tuskin sitä voi pettämisen puolelle mennä.
Jos sitte rintoja tahi peppua, niin sitten asia saakin ihan ero luonteen.

Erogeenisia alueitahan nuo meinaan ovat, eli sama se olis naisen sitte puristella sieltä kilkuttimista ihan ilman huolen häivää.

aatteleppa Make sitä :kieh:

Ite en kyllä kattelis minkään tason puristelua omalta ukoltani jottain muuta ku minua kohtaan :p
 
Niin, sinäkö sitten saat kunnon vibrat, kun joku hiplaa pyllystä??????
Aikas onnekas olet ja helppo! Eihän sua voisi ruuhkaabussiin päästää, kun jo voihkisit onnesta.

Kyllä, on erogeenisiä alueita ja tosi salaisia alueita. Hassu nainen!
 
noh kylläpä tämä tilanne nyt kärjistyy taas, kun me naiset ollaan asialla :LOL: täytyy myöntää, että kyllä me naiset osataan laittaa kaikenlaisia soppia alkuun asiasta kuin asiasta :ashamed:
alkuperäinen ongelma oli siis se vaimon kiukustuminen. osaatteko te puhua toisillenne? saatteko kahenkeskistä jutteluaikaa ilman lapsia?
tässä kumpikin tekee väärin, sä loukkaat vaimoas sillä ( oli nyt sitten miten pientä tahansa!!!) puristelulla, se on se ongelma ja jos vaimos siitä suuttuu niin se on lopetettava teidän suhteen vuoksi ja vaimos pitää sua narussaan sen takia.
että kummankin ois syytä kattoo peiliin ja jutella kuin kaksi aikuista toisilleen.
Nainen ja mies yhes on vaikea yhdistelmä, tiedän kun itsekin naimisissa olen ja pienen pojan äiti. Mutta näin Luoja on asian ajatellut...
 
Vierasmies
Kyllä täytyy sanoa että ap on aika kuvotus mieheksi. :x

Jos et tajua kuinka loukkaat naistasi ja siihen päälle haukut häntä niin ei suhteenne kovin vahvalla pohjalla ole!
En yhtään ihmettele miksi meitä miehiä haukutaan kun tälläisiä idiootteja löytyy seasta. :headwall:

Etkö tosiaan tajua että loukkaat ja nolaat hänet muiden edessä? Se on varmaan pahinta mitä toiselle voi tehdä. Ja vielä yrität puolustella tekoasi... :eek:

Toivottavasti naisesi löytää uuden miehen eikä jää sinunkaltaisesi idiootin nolaamisen tielle!

Toivottavasti annat naisesi lukea nämä tekstit, vai eikö pokka pidä? Jos vaikka tulee liikaa mykkäkoulua, voi jeesus!
 
lääh ja puuh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2006 klo 18:49 Make kirjoitti:
Aikas onnekas olet ja helppo! Eihän sua voisi ruuhkaabussiin päästää, kun jo voihkisit onnesta.
Minäkin kato tykkään matkustaa dösällä ja mitä täydempi sen parempi :saint:

*voi pyhä sylvi mikä tyyppi täällä on kirjotellu* :whistle:
 
Feeniks
Miksi ap sitten kyselet jos se kerran on niin viatonta?

Mun miehen kanssa ollaan sitä mieltä, että on toistemme kunnioittamista, että KENELLEKKÄÄN, ei tutulle eikä vieraalle, jää sitä kuvaa että ko henkilöllä olisi jotenkin paremmat mahdollisuudet kuin omalla puolisolla.. ja vielä toisen nähden! Se jos mikä on noloa.
 
En ole kyllä mitenkään vihjaillut toisille naisille, että olisi PAREMMAT mahdollisuudet! Miksi niin päättelit? Naisten ajatukset ovat outoja.

Välillä meillä menee paremmin, mutta sama juttu jäytää vieläkin vaimoani. Terapiaanko pitäisi varata aika?
 
Vedä jo helev
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 17:10 Make kirjoitti:
En ole kyllä mitenkään vihjaillut toisille naisille, että olisi PAREMMAT mahdollisuudet!
Mutta sekö on sinusta omaa muijaasi kohtaan oikein, että varsinkin hänen nähtensä toisia hivelet ja puristelet :\|

Minusta sinä itse ajattelet kuin murrosikänen poika, oikeesti :whistle:

t. kaimasi
 
Luepas se mun ihan ensimmäinen juttuni uudelleen, kiitos.

Välillä hommassa on vähän kaikki mukana. Kyllähän muut miehet ovat vähän hipelöineen minunkin vaimoa. Ei ihan rinnoista puristaneet, mutta sellaista kaksimielistä juttuakin hiettäneet. Hassuttelemme porukalla!! Ja siitähän sitä intoa saa omaan petiinkin, vaimon iloksi!

Vaikka vaimoni ei ole rutistellut muita miehiä jalkovälistä tms (mitä jotkut palstalaiset ovat ehdottaneet "tasapuolisuuden" vuoksi), kyllä se on niille kuitenkin kikatellut ja ollut pelissä mukana. Minusta sekin on ollut flirttailua ja toivon antamista toisille. Ei hän ole kiljunut kertaakaan, että näpit irti tai suuttunut tms. Asia ei minua vaivaa, päinvastoin. Kavereille kanssa tuntumaa, onpas mullakin nainen, jota voi esitellä!

Tämä mun suosikki-ystäväperheen nainen on erittäin sensuelli ja toisessa elämäntilanteessa varmasti häntä houkuttelisin saman peiton alle. Nyt vain unelmissani. Tosihommat teen vain ja ainoastaan vaimoni kanssa.
Minusta se on uskollisuutta EIKÄ PETTÄMISTÄ.

Missä ajatukset menee ristiin???????
 

Yhteistyössä