onko tämä siis palsta isille vai

Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 16:14 Unipuu kirjoitti:
hahaa... taidan siis yksin täällä palloilla ;)
Meinaat että juttelet täällä sitten yksin ;) ;) On siinä sitten se hyvä puoli ettei tuu erimielisyyksiä ainakaan :whistle: :wave: Kai täällä muitakin miespuolisia piipahteleepi :wave:
 
Rokkimamma75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:21 SininenUni kirjoitti:
Kirjottakaa, esittäkää mielipiteitänne ja kysymyksiänne isät! Teidän kannanottojanne kaivataan! :)
Juu tämä saa kannatusta!!! Ois kiva saada mielipiteitä meitä äitejä raastaviin ongelmiin teiltä marsilaisilta... :D
 
isukkimoilanen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 12:10 Rokkimamma75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:21 SininenUni kirjoitti:
Kirjottakaa, esittäkää mielipiteitänne ja kysymyksiänne isät! Teidän kannanottojanne kaivataan! :)
Juu tämä saa kannatusta!!! Ois kiva saada mielipiteitä meitä äitejä raastaviin ongelmiin teiltä marsilaisilta... :D
Joo, mun tämän hetken ongelmani kotona on se että mun vaimo meni ja VOITTI mut kädenväännössä!!
Mä en ole ennen joutunut kättä aikuisen, ja ison (180 cm) naisen kanssa vääntämään (viimeksi lukiossa samanikäisä "tyttöjä" vastaan olen vääntänyt ja hävisin muuten silloinkin!),
ja nyt taas häviö kun naispuolista vastaan kokeilee kädenvääntöä.
Noloa miehenä joutua tunnustamaan oma fyysinen heikkous naiseni edessä.
Oletteko te naiset keskimäärin kohta jo vahvempia kuin me tavalliset miehet (itse en käy koskaan salilla tai harrasta mitään lihaksia kasvattavaa)???
Pitääkö miedän miesten olla oikeesti huolissaan siitä että TE naiset olette kohta se VAHVEMPI sukupuoli, fyysisestikin!!!
tiedän nimittäin monta naista jotka ovat vahvempia kuin vaimoni, joka on hänkin minulle liian vahva vastus kädenväännössä.

Toivottavasti auktoriteettini ei murentunut perheen päänä kokonaan. :/ :/ :/ :/
 
heheh!
Omalle en häviä kädenväännössä mut uskoisin että mä häviän kaikille muille naisille ihan helposti :D Tää varmaan kertoo aika paljon siitä et miun avoke säälii kait mua niin paljon että antaa mun voittaa ;D
mut mulle ihan ok vaikka olisinkin hiukan heikompi kädenväännössä kuin naiset.
 
Hannie

Joo, mun tämän hetken ongelmani kotona on se että mun vaimo meni ja VOITTI mut kädenväännössä!!
Mä en ole ennen joutunut kättä aikuisen, ja ison (180 cm) naisen kanssa vääntämään (viimeksi lukiossa samanikäisä "tyttöjä" vastaan olen vääntänyt ja hävisin muuten silloinkin!),
ja nyt taas häviö kun naispuolista vastaan kokeilee kädenvääntöä.
Noloa miehenä joutua tunnustamaan oma fyysinen heikkous naiseni edessä.
Oletteko te naiset keskimäärin kohta jo vahvempia kuin me tavalliset miehet (itse en käy koskaan salilla tai harrasta mitään lihaksia kasvattavaa)???
Pitääkö miedän miesten olla oikeesti huolissaan siitä että TE naiset olette kohta se VAHVEMPI sukupuoli, fyysisestikin!!!
tiedän nimittäin monta naista jotka ovat vahvempia kuin vaimoni, joka on hänkin minulle liian vahva vastus kädenväännössä.

Toivottavasti auktoriteettini ei murentunut perheen päänä kokonaan. :/ :/ :/ :/
[/quote]

Vieläkö me eletään aikaa jollon miesten pitäisi mukamas olla se "perheen pää"??!? \|O Meillä ainakin elää kakasi aikuista saman vertasina..
Ja väliäkös tuolla jos häviät naisille kädenväännössä.Olet taas ehkä heitä parempi jossain muussa!Me ollaan kaikki yksilöitä...
Muuten,appiukko hoiti kaikki ompeluhommat perheessä ja tuskin sen vähempää mies oli :whistle:
 
masahiiri
No onhan se erinomaisen noloa kun mies häviää kädenväännössä naiselle. :eek: :eek: :eek:

Tosin sama juttu mullakin on, sain haasteen vaimolta perjantaina, ja kovaa tuntui naiseni kättä vääntävän, en olisi ikuna päivänä uskonut että body pumpissa käyminen tuo naiselle tuollaiset lihakset ja voimat. En ole ehkä oikein sisäistänyt ajatusta mitä ne siellä body pumoissa tekevät, ennenkuin nyt perjantaina vaimo kertoi. Luulin ennen että se on yksi jumppa muiden joukossa, mutta että siellä nostellaakin painoja ja kovaa...huh huh!
Oli muuten kovaa vääntäessä vaimolla hauis kädessä yhtäkkiä pullistunut suureksi kuin pesäpallo, ja tappiohan minulle siinä tuli. Ei voinut mitään.

Nolottaa taatutsti, mutta on se ahh... todella seksikästä minusta myös. :p :p :p :p :p
 

Yhteistyössä