Onko teidän muksut yhtä tarkkoja siivoajia?

Ihmemaan Liisa
:D :D Meillä kans toi on jokapäiväistä. 7-vuotiaalle kun sanoo, että kerää lattialta kamat paikoilleen, niin yleensä ehkä keskilattia on siivottu ja loput lojuu pitkin nurkkia ja pöydän ja sängynalusia edelleen... Mä oikeesti mietin joskus, että onkohan sillä joku hahmotushäriö ettei se todella huomaa että puolet huoneesta on siivoamatta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
:D

Ihanasti siivottu.

Meillä siivotaan olohuoneesta tavarat+ vaatteet niin , että neiti nakkaa ne oman huoneen ovesta sisään ja ovi kiinni. Sitten voikin huikata äitille *Siivottu on* :LOL:
Vähän niinkuin minun siivotessa pikkukrääsää; kaikki vaan tuonne "mixed-kaappiin", ovi kiinni ja .... tadam, siistiä on. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
:D

Ihanasti siivottu.

Meillä siivotaan olohuoneesta tavarat+ vaatteet niin , että neiti nakkaa ne oman huoneen ovesta sisään ja ovi kiinni. Sitten voikin huikata äitille *Siivottu on* :LOL:
Vähän niinkuin minun siivotessa pikkukrääsää; kaikki vaan tuonne "mixed-kaappiin", ovi kiinni ja .... tadam, siistiä on. :D
Samat metodit mulla.
Ja sitten vielä ihmetellään, mistä lapset saa mallia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
:D

Ihanasti siivottu.

Meillä siivotaan olohuoneesta tavarat+ vaatteet niin , että neiti nakkaa ne oman huoneen ovesta sisään ja ovi kiinni. Sitten voikin huikata äitille *Siivottu on* :LOL:
Vähän niinkuin minun siivotessa pikkukrääsää; kaikki vaan tuonne "mixed-kaappiin", ovi kiinni ja .... tadam, siistiä on. :D
Samat metodit mulla.
Ja sitten vielä ihmetellään, mistä lapset saa mallia :D
:whistle: :LOL:
 
Ihmemaan Liisa
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
:D

Ihanasti siivottu.

Meillä siivotaan olohuoneesta tavarat+ vaatteet niin , että neiti nakkaa ne oman huoneen ovesta sisään ja ovi kiinni. Sitten voikin huikata äitille *Siivottu on* :LOL:
Vähän niinkuin minun siivotessa pikkukrääsää; kaikki vaan tuonne "mixed-kaappiin", ovi kiinni ja .... tadam, siistiä on. :D
Samat metodit mulla.
Ja sitten vielä ihmetellään, mistä lapset saa mallia :D
Mä yleensä raivaan keittö-olohuone-eteinen akselilta lasten lelut taaperokärryyn, sit työnnän sen vaappuvan kuorman jompaankumpaan lastenhuoneeseen :D Lapset jatkakoon siitä... ;)



 
meillä huoneet on ku pyörremyrsky kaikki alas mitä ikinä vaan on saatukin vaatteita myöten.

mutta nykyäkseen 7v ja 4v7kk siivoovat ihan mallikkaasti ja jos isi esim vähän auttaa ja laittaa junan autokoppaan niin tulee pian kommenttia että laitoit väärään paikkaan.
 

Yhteistyössä