onko teillä ammattia?

  • Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti
Hilppa
Mulla 1kk vanha poika..viime keväänä valmistuin ammattiin. Oli hiukka raskas viime kevät. En meinannutkaan saada ammattia(hylättyjä kursseja liikaa) Väkisin tein töitä yötäpäivää että saan kaikki suoritettua. Aamupahoinvoinnit ja melkein jatkuva väsymys oli rasitteena ja usko oli tiukille n. kerran päivässä. No tuntui ainakin valmistujaispäivänä saavuttaneensa jotain kun niin uutterasti valmistumisen eteen ahersin. B)
 
villen äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 14:19 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 10:47 taustalta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2004 klo 11:08 villen äiti kirjoitti:
ylioppilas :LOL: :LOL: :LOL:

ei se ole ammatti vielä! Ei se paperi sulle ja lapselle vielä leipää tuo. ei siis aihetta nauruun vielä.
kylläpäs on nyt taustalla vakavanaamaisia ihmisiä... luulisin että villen äiti on tarkoittanut tuon naurun hieman ironiseksi.
heh oivalsit hyvin äiskäpäiskä... sen takia nauroinkin kun olen vaan ylioppilas.... kauhea tosikko!!!!!
 
rimpsa
Juu lähihoitaja olen ja työelämää on ollu jo monta vuotta siis koulun yhteydessä ja sen jälkeen.Vauveli syntyy noin 6vko:eek:n sisään (toivottavasti) =) Nyt äippälomalla =)
 
MiisuKisu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2004 klo 20:07 adele85 kirjoitti:
Ei ole ammattia, vielä. Mä olen kevään 2004 ylioppilas ja odottelen esikoistani. Opiskelupaikka on valmiina, aloitan opinnot näillä näkymin tammikuussa 2006.
itse olen saman ikäinen :)
saapiko kysyä että mitä alat opiskella?
ja onnea vauvasta :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 01:02 MiisuKisu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2004 klo 20:07 adele85 kirjoitti:
Ei ole ammattia, vielä. Mä olen kevään 2004 ylioppilas ja odottelen esikoistani. Opiskelupaikka on valmiina, aloitan opinnot näillä näkymin tammikuussa 2006.
itse olen saman ikäinen :)
saapiko kysyä että mitä alat opiskella?
ja onnea vauvasta :flower:
mie kans ja miun opinnot alkaa syksyllä 2006
 

Yhteistyössä