onko teillä...?

  • Viestiketjun aloittaja CassunMamma
  • Ensimmäinen viesti
CassunMamma
paljon äiti ystäviä?siis ei netissä vaan muuten..mul ei oo kun yksi tuttu!Se on aika surullista..
kun haluis käydä lenkil ja kaikkee jonkun kanssa,mut noi vanhat kamut ei jaksa..mites teidän vanhat ystävät muuten suhtautu aluksi..?
mulla tosi hyvin,paitsi että yksi oli kuulemma miettinyt että onko musta (siihen siis äitiyteen)kun on ollu niin vaihderikas menneisyys,mutta sitten se oli ihan luukku auki(niinkun monet muutkin)kun mä rauhoituin niin paljon jo raskaus aikana..
Tää aihe oli ehkä vähän kökkö,mutta enpä keksinyt muutakaan! :ashamed:
 
Tuohan olisi voinut olla vaikka minun kirjottama..

Minullakin vain yksi tuttu ei semmosta kunnon mamma kaveria :'(
Ja myös minun yksi kaverini epäili minua ja minä myöskin rauhotuin...
Mutta no et ole ainoa jolla tämä kohatlo että ei oikeen semmosta kunnon mamma kaveria.
Ja ne ns vanhat ystävät kuuluvat kyllä vielä minun elämääni...mutta emmepä kovin usein näe kun he ovat ympäri suomea kouluissa..
 
rita18
mulla ei nyt niinkään oo ku yks kaveri joka jo äiti,mut tohon miten muut kamut suhtautu niin oikeestaan vaan kaks parasta kamuu suhtautu mielettömän hyvin,ja se kyllä riittää mulle,jos ei muita miellytä ni ei ole tarkotuskaan miellyttää. :)
 
mun peruskoulun luokalta jo 6 on saanu lapsen :) on ilmeisesti seksuaalivalistus menny kuuroille korville... parin tyypin kanssa ollaan ihan hyviä kavereita. just viime yönä poika oli kaverin luona kun pidettiin kotona pippalot. ne kaverit joilla ei ole lapsia ei oo enää kovin läheisiä. ainakaan niin läheisiä kuin ennen vauvaa.
 
eipä ole äiti ystäviä, kuten ei myöskään niitä muita kavereita..Ne jäi kun sai kuulla mun raskudesta, koska niillä on parempaa tekemistä iltasin ja viikonloppuisin...No ehkä siihen vaikuttaa seki että muutin toiselle paikkakunnalle raskaudenaikana ja sieltä en tunne ketään..

Yks mun ex-bestis on saanu mukulan ja on kyselly kuulumisia jne..mutta mun puolelta yhteyden otot loppu siihen, ku tämä kyseinen ihminen sanoi (siis luin rivien välisä) että me ei mieheni kanssa olla hyviä vanhempia ku ei olla ostettu kaikkia uutena meidän neitille!!!ja muutenki sain aina kuulla et kuinka paljo paremmin se osaa hoitaa vauvoja ja vaihtaa vaipat kuin mä,niin ja tietysti kuinka paljon paremmin sen raskaus sujui(makas monta viikkoa sairaalas ku vauva meinas syntyä ennen aikojaan ja koulus kävi vaikka lääkäri oli monta kertaa "kieltäny"...)mutta ei siitä sen enempää...

 
Sarita-80 harmaana
Mulla ei ollut yhtään äitiystävää kun esikon sain, mutta pikkuhiljaa niitä alkoi kerääntymään.
Kannattaa käydä erilaisissa perhekerhoissa ja -kahviloissa, sieltä löytää samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä.
 
Joo oon monta kertaa aatellu noita kerhoja ja kahviloita..mutta asutaan sen verran kaukana keskustasta et pitäs olla se autokortti ja auto...Anoppiakaan en halua pyytää kuskiksi vaikka varmaan suostuis, mutta siinä on vain pulmana se että anoppi "änkee" kerhoon mukaan ja yritäppä siinä sitte puhua jotain omasta elämästä ku anoppi on korvat hörölään et kuulee joka sanan..=/
 
mulla on kaks hyvää äitiystävää ja pari muuta jota tulee nähtyä ehkä kerran pari kahdessa viikossa. nää muut on siis miehen kavereiden vaimoja joista on tullu jotenkin semmosia enemmän hyvän päivän tuttuja joita näkee ku mennää kylään tai joskus on käyty kahvilla.
 
olen sama ihmien joka kirjoitti ton ekan vastauksen..ja halusin vaan kertoa että OLEN SAANUT ÄITI KAVERIN omalta paikkakunnalta..hän on raskaana ja meillä on ollut tosi kivaa...kannattaa mennä vaan juttusille jos jonkun hyvän äiti kamun tietäsitte... :hug:
 

Yhteistyössä