onko ultraaja lääkäri?

kun mulle tuli aika äitispoliklinikalle lääkärin vastaanotolle, niin aloin miettiä että onko se aina lääkäri joka ultraa vai onko nyt eriasia kun menen tarkistuttamaan vauvan asennon... :/ siinä erillisessä ohjelappusessa luki kuitenkin että ensin kätilö tarkistaa asennon ja sitten lähettää lääkärille... en sit tiiä kenelle olen menossa ja kuka tekee mitäkin :D kai se sitten selviää, mietinpähän vaan...
 
vieras
Mulla oli lasketun ajan ultrassa joku terkkari, joka ei olis löytänyt toista kaksosista jos ei ois osattu yksityisellä käytyämme jo kertoa että siellä kaksi pitäisi olla.

Sairaalassa on aina ultrannut lääkäri.
 
Kun kävin tarjonnan tarkistuksessa täällä Hus:in alueella niin ensin kätilö tarkasti tarjonnan ja sitten kun selvisi että tyttö on peppu alas päin niin laittoi käyrille siksi aikaa että lääkäri vapautuu. Sitten lääkäri vielä ultrasi ja antoi koko arvion ja varattiin sektio aika. Jos olisi ollut raivotarjonnassa ei olisi lääkäriä edes tarvittu.
 
vieras
Täällä
np-ultra - lääkäri, on samalla ensimmäinen lääkärineuvola
rakenneultra - asiaan erikoistunut hoitaja
muut ultrat, jos niihin on jotain syytä tekee lääkäri (tai joku opiskelija lääkärin ohjauksessa, kun siirrytään yliopistollisen sairaalan äitiyspolin asiakkaaksi loppuraskaudessa)
 

Yhteistyössä