Onko vesisade latistanut sulla joskus isompia projekteja?

Satoiko häissäsi kuin saavista kaatamalla koko päivän? Olitko järkkäämässä jotain ulkoilmatapahtumaa ja paikalle saapui kaatosateeseen vain muutama? Lähditkö Lappiin vaeltamaan viikoksi ja rämmit sadetakki päällä mudassa?

Siis eihän vesisateen pitäisi pilata mitään ja vaikuttaa ainakaan aikuisilla mihinkään osallistumiseen. Mutta kyllä mä olen huomannut että käytännössä vaikuttaa. En nyt itse käy festareilla, mutta sadekesä rokottaa festarikävijöitä. Täällä huomaa kesäteatterin kävijämääristä saman.

Häissämme satoi ja paistoi vuorotellen...onneksi kirkosta tullessa oli hyvä sää, se oli tärkein hetki.

Mutta mulle jäi traumat joskus vähän yli parikymppisenä, kun jouduin järkkäämään yhden lastentapahtuman lähes yksin, ja kun aikaisempina vuosina siellä oli ollut paljon väkeä niin ei tullut kuin kourallinen sateen ja hyisen kylmyyden takia.
Silloin se kirpaisi kun olin nuori, nykyään ottaisin sen lunkimmin...:)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Lapsethan rakastavat vesisadetta ja lätäköitä:LOL:
Rulla jätesäkkiä ja rusettinauhaa, ei mitään ongelmaa, mut jalkojen suoaus voi olla hankalampaa, jos eivät ymmärrä kotoa lähtiessä laittaa kumisaappaita jalkaan. Kerran elämässä täytyy sentään ne jalat kastella jokaisen, joten eikai siinä mitään vahinkoa tapahdu?

Vesisateet muuten m u o d o s t u v a t tuonne taivaalle. Olisi hyvä tilaisuus kerrata miten - lapsikin sen ymmärtää, miten kaste kiertää maapallolla:cool:
 
Lapsethan rakastavat vesisadetta ja lätäköitä:LOL:
Rulla jätesäkkiä ja rusettinauhaa, ei mitään ongelmaa, mut jalkojen suoaus voi olla hankalampaa, jos eivät ymmärrä kotoa lähtiessä laittaa kumisaappaita jalkaan. Kerran elämässä täytyy sentään ne jalat kastella jokaisen, joten eikai siinä mitään vahinkoa tapahdu?

Vesisateet muuten m u o d o s t u v a t tuonne taivaalle. Olisi hyvä tilaisuus kerrata miten - lapsikin sen ymmärtää, miten kaste kiertää maapallolla:cool:
Huoh, paula taas.

Aikuiset ne osallistumispäätökset tekee ja tuo lapset sinne paikan päälle. Ei kaikki halua alkaa kuravaateruljanssiin muksujensa kohdalla.
 
Muuton!

Kokokesän ja syksyn satoi. Pihamaa oli mutavelliä. Kodin irtaimiston sai kyllä kannettua jalkapelillä tien laidassa olevaan autoon mutta kaikki isommat jutut mitkä olivat varastosa tai pihalla (pari harrasteautoa) jäivät paikoilleen ja vuokrasopparia oli pakko jatkaa vuodella.
 
vierailija
Mä ottaisin vaikka 10 vuoden flunssakierteen mieluummin kuin olisin neurologisesti noin poikkeava kuin sä.
Oikeasti:eek:len hoitanut sairasta lastakin, eikä se pöpö minuun tarttunut. Ei voi olla kovin pielessä, mut sulle se flunssa vois olla kuin tilauksesta:ROFLMAO:
Asennekysymys siis? Eipä ollut: mantelijauhetta luomukermaviilissä, kurkumaa, munakkaita luomukermalla, lehtipihvejä luomulihasta ja luomuhunajaa. Hyvin meni:cool:
 
Oikeasti:eek:len hoitanut sairasta lastakin, eikä se pöpö minuun tarttunut. Ei voi olla kovin pielessä, mut sulle se flunssa vois olla kuin tilauksesta:ROFLMAO:
Asennekysymys siis? Eipä ollut: mantelijauhetta luomukermaviilissä, kurkumaa, munakkaita luomukermalla, lehtipihvejä luomulihasta ja luomuhunajaa. Hyvin meni:cool:
Mutta aspergeria tai autismia et saa itsestäsi kurkumallakaan poistettua?
 

Yhteistyössä