Onks muita samanlaisia? Mulla ei oo yhtään kaveria.

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Kumikameli"
Rohkeasti nyt vaan sovitte treffit kahville kaikki jotka asuu lähekkäin! Itse olen palstan kautta saanut muutaman tosi tärkeän ystävän!
Joensuulaisia täällä näytti olevan jo useampi, sopikaa joku kahvila jossain keskeisellä paikalla minne kaikki pääsee ja sopiva päivä + kellon aika. Siitä se lähtee!
 
Ei kavereita
Mullakaan ei ole yhtään kaveria.


[QUOTE="Vieras";23610705]Jotain tuttuja on joiden kanssa nähdessä voin vaihtaa muutaman sanan mutta ei ketään sellaista kenelle voisin vaikka soittaa.
En oikeastaan kavereita kaipaakaan, mutta just yks päivä mietin että mulla ei oo ketään kelle kertoa jos meille tulisi ero, olisin raskaana tms. Isoja uutisia. Ja minkäänlaista tukiverkkoa isovanhempia lukuunottamatta meillä ei ole.[/QUOTE]
 
Täällä myös yksi erittäin yksinäinen, kohta kahden lapsen äiti vantaalta! Meiltä on melko huonot kulkuyhteydet, mutta mielelläni tapaisin ihmisiä pk-seudulta! Autoa ei itselläni ole, mutta meille saa tulla leikkimään ja kahvittelemaan, ja toki tilaisuuden tullen kyläilen itse myös mielelläni :)
Asutaan Jumbon lähellä, joten shoppailu seurakin olisi piristävää.
Ja lisänä vielä, olen nuori, 22v. Mutta kaiken ikäiset äitikaverit olisi tervetulleita. Toivottavasti oma nuori ikäni ei olisi este.
Heippa!

Me asutaan samoilla kulmilla :)
 
Onko teillä kaverittomilla joskus ollut ystäviä? Mitä on tapahtunut, että niin ei enää ole?

Vai oletteko aina olleet yksinäisiä? Onko puolisoillanne omia kavereita paljon? Entäpä olisiko mahdollista, että menisitte puolisoidenne mukaan ja tutstuisitte hänen kavereidensa vaimoihin?
 
hohoi
Hohoi Tampere/Pirkanmaa! Kirjoitelkaakas kahden pienen lapsen ujohkolle äipälle, niin tutustutaan... uudet kaverit tervetulleita niin äidille kuin lapsosillekin :)
pitkatossu73@gmail.com
 

Yhteistyössä