Onks teille vaatteet tärkeät?

kun harrastatte liikuntaa, ni pitääks olla siihen hankitut kunnon varusteet?

Itellä tärkeintä on kunnon kengät ja sporttiliivit.
Mutta kyllä se kummasti motivoi jos näyttää hyvälle liikkuessaankin. Mä ainakin ihan innoissani meen lenkeille ku ostin ulkoilupuvun. Vähä ärsyttää mennä pumppiin ja boxingiin ku niihin ei oo kunnon varusteita, tai on mulla housut ja t-paita, mut ois kiva jos ne olis just sellaset hienot ja muodikkaat aerobic-vaatteet, siispä kun tästä laihdun ni meen sellaset ostaan.

Mites muilla? :D
 

Musta tärkeää on just ne hyvät kengät ja liivit. Spinningissä spinningkengät on jalalle paremmat ja säästävät tavallisia jumppakenkiä ja sit tietenkin hengittävä kunnon urheilupusero kaikissa lajeissa joka siirtää kosteuden. Ja jos vaatteet vielä näyttää kivalta niin mikäs sen parempi... =)
 
Kyllä liikuntaan suunnitellut vaatteet ovat aivan ehdottomia! Ennen kävin jumpassa t-paita päällä, utta kun huomasin, miten paljon parempia ns oikeat hikipaidat ovat, niin en ole enää muuta käyttänytkään. Pyöräilemään en enää lähde ilman haaroista topattuja pyöräilyhousuja.
 
Niin unohtuipa aiemmasta, että kunnon kengät ovat aivan ensimmäinen hankinta. Ilman niitä saa itsensä tosi kipeäksi. Liivitkin ovat tärkeät, mutta pienirintaisena joidenkin jumppapuseroiden ylimääräinen tuki (tarkoitettu ikään kuin liiveiksi) käy silloin tällöin minulle.
 
Kyllä ne vaatteet ovat osaltaan melko tärkeät! Ainakin hyvät kengät! Ne ei edes kestä ainakaan mulla montaa vuotta, jonka jälkeen ne voi laittaa ulkoilukengiksi. Kyllä mä tykkään myös jumpalle mennessäni pukeutua hyvännäköisiin jumppavaatteisiin. En kuitenkaan tuhlaa rahaa älyttömästi kalliisiin jumppavaatteisiin vaan sen takia, että siinä lukee esim. Nike tai David. Halvempiakin saa ja hyviä myös! =)
 
Oon aina ollu kova liikkumaan ja tosi huonot varuteen ollu aina!! :/
jotenki ei oo vaan tullu satsattua...nyt aattelin tempasta ku tulee veronpalautukset, ostan kunnon ulkoilupuvun, jokapäivä tulee kuiteski oltua ulkona ja lenkkiäki tehtyä pari kertaa viikossa.
Kylhän se innostaa enenpi ku on makeet välineet, sehän on selvä!
 
Materialistiko
No mulla kyllä päällä yleensä merkkiä...davidia,nikea,adidasta,better bodiesta,röhnichsiä...ym...Tykkään merkkivaatteista, KOSKA ne kestää oikeesti kulutusta ja katseitakin! :D
 
On niillä vaatteilla merkitystä, muutenki ku käytännöllisyys...kyllä se kummasti piristää, kun saapi uuet vaatteet. Tilasin itelle salille pöksyt ja sattu niin, et istuu aivan täydellisesti!! kerranki, nyt ku malttaisin oottaa, et pääsin testaan käytännössä... :D
taas mennään uutta intoa täynnä... :D
 
Eilen kävin ostaan aerobick kengät. Tään kuntoilu-uran aloin lokakuussa. Saas nähä kuin pal paremmat nää nyt sit on.
Kyllä tässä on rahaa mennyt, kun on ostanut trikoita, paitoja ja ostin jopa tanssilenkkaritkin bailatino tunneille.
Ja siihen päälle tietty vielä kuukausimaksut =)
 

Yhteistyössä