Onneksi en näytä perussuomalaiselta

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Pthyi, 20.04.2015.

1. Pthyi

Pthyi Vieras

Per-Looks On ne tavalliset suomalaiset sitten RUMIA! Sisäsiittoinen kansa. Onneksi itseäni luullaan aina saksalaiseksi.

2. "Konsta"

"Konsta" Vieras

3. viers

viers Vieras

Kyllä suviksia harmittaa ja ottaa päähän tämä vaalitulos :D Nyt kansa on puhunut, joten pulinat pois :D

4. germany hyyi

germany hyyi Vieras

Saksalaiset ne vasta hassun näköisiä onkin ja se sasssan kieli,oih ja voih,härskin kuulosta möngerrystä.

Tsemppiä appikselle eli alkuperäiselle,toivoo oikeesti kaunis Suomalainen Nainen.

5. Hahaha

Hahaha Vieras

Järkyttävän näköistä sakkia! Ihan epämuodostuneitakin! Kokkareilla ja vihreillä hyvännäköisiä edustajia ;).

6. ohhoh

ohhoh Vieras

Kertoo aika paljon aloittajan älykkyystasosta, kun lähtee tavallisten ihmisten ulkonäköä arvostelemaan. Laitapa oma kuvasi tänne, niin annetaan myös siitä kommentit. Kerro myös puoluekantasi, niin tiedetään, missä puolueessa on noin pösilöitä kannattajia.

7. ........

........ Vieras

Mua harmittaa suomalainen tyhmyys, joka tuntuu olleen huippulukemissaan viimeaikoina.

Kun työttömät ja pienituloiset lähtee joukolla äänestämään oikeistopuoluetta, niin kyllä se hiljaiseksi vetää.

8. .........

......... Vieras

Mä olen yhtä ruma kuin persu, mutta äänestin vihreitä ja olen vasuri. :)

9. Tästä ulkonäöstä on sillai hyötyä kun joudun persujen keskellä oleilemaan viikossa yhtenä päivänä, että ne eivät välttämättä tunnista mua vihervasuriksi ja vedä lättyyn.

Suojamekanismi.

Tosin käytän maiharitakkia ja huiveja, sehän on sellasta vähän rokahtavaa/hipahtavaa. Mutta toisaalta taas lihavuus ja muuten junttimainen olemukseni viittaisi persuihin. :)

10. no huh

no huh Vieras

Nuohan näyttää kaikki aivovammasilta vajakeilta!

11. päätön

päätön Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.07.2009
    Saadut tykkäykset:
    3 872
  12. nojoo

nojoo Vieras

Melko heikoissa kantimissa on ap:n itsetunto, jos pitää pilkata toisten ulkonäköä oman egon pönkittämiseksi. Ja tällaisten ap:n kaltaisten ihmisten takia vaalitulos oli varmaan mitä oli, jos argumentointi on persujen vastapuolella riittänyt juuri ja juuri ulkonäön arvosteluun. Kyllä minäkin monelta ehdokkaalta kysyin, mitä aikovat tehdä työllisyyden parantamiseksi, ja sen hyväksi, että suomessa voi elää duunarikin työllä ilman sosiaaliturvaa. Ei tullut minkäänlaista valoittavaa vastausta yhdeltäkään.

13. Peyote

Peyote Vieras

Miltä perussuomalaiset näyttää sitten?

14. ..........

.......... Vieras

Ehkäpä kokoomuksen ja vihreiden äänestäjille edustajan ulkonäkö on merkittävä valintaperuste?

15. "Marko"

"Marko" Vieras

Lukiessani näitä perussuomalaisjuttuja harjoitan aina seksiä 15-vuotiaan somalipojan kanssa. Katson nytkin poikaa, kun hän imee kaluani ja näen, kuinka siemennesteeni valuu pojan suupielistä. Somalipoika tosiaan osaa nämä suihinottohommat. Välillä poika antaa minun panna takaapäin ja laueta peräsuoleensa. Anaaliyhdynnän aikana pojan sulkijalihas alkaa usein hallitsemattomasti supistella kyrpäni ympärillä, jolloin laukean pojan peräsuoleen.

Äärettömän kiihottavaa näin nelikymppisen poliisin näkökulmasta saada oikein kunnolla komeaa 15-vuotiasta somalipoikaa.

Terveisin
    Marko "Fobba" Forss
    Ylikonstaapeli Helsingin poliisilaitos

16. ..........

.......... Vieras

Ei e, Minä äänestin yhtä rumaa ehdokasta kuin olen itsekin. Vihreille ja vasureille ulkonäkö ei merkitse mitään. Ainakaan minulle. Mä olen se ruma vihervasuri joka kommentoi jo ylempänä ketjussa.

17. ........

........ Vieras

sellasilta kuin suomalaiset miehet Helsingin ulkopuolella näyttää. Siltä kun nolisivat selvinneet juuri Hiroshimasta.

18. Mä erotan persut ulkonäöstä ja mauttomista ja rumista vaatteista. Kun niitten tilaisuudesta tuli kuvaa niin vaikea ymmärtää miten jotkut voikin olla noin rumia. Se että rumat ihmiset kokoontuu ei ole kaunista vaan todela rumaa ja oksettavaa.

19. .....

..... Vieras

Iikävälle tuntuu tällainen ihmisten haukkuminen.

20. Tässä on perää. Minä äänestin nuorena ja tyhmänä ulkonäön perusteella, kun en politiikasta ja Suomen tilanteesta tajunnut vielä yhtään mitään. Samaa sanoi yksi puolituttu samoissa vaaleissa. Olimme sattumalta äänestäneet samaa ehdokasta vihreiden riveistä.

Nykyään osaan ajatella omilla aivoillani ja ymmärrän ajatella myös pidemmällä tähtäimellä koko yhteiskuntamme tulevaisuutta. Arkirealiteetit ovat iskenee elämäämme perheen perustamisen jälkeen. Siksi kannatan nykyään perussuomalaisia.

21. [QUOTE="Marko";30788024]Lukiessani näitä perussuomalaisjuttuja harjoitan aina seksiä 15-vuotiaan somalipojan kanssa. Katson nytkin poikaa, kun hän imee kaluani ja näen, kuinka siemennesteeni valuu pojan suupielistä. Somalipoika tosiaan osaa nämä suihinottohommat. Välillä poika antaa minun panna takaapäin ja laueta peräsuoleensa. Anaaliyhdynnän aikana pojan sulkijalihas alkaa usein hallitsemattomasti supistella kyrpäni ympärillä, jolloin laukean pojan peräsuoleen.

Äärettömän kiihottavaa näin nelikymppisen poliisin näkökulmasta saada oikein kunnolla komeaa 15-vuotiasta somalipoikaa.

Terveisin
    Marko "Fobba" Forss
    Ylikonstaapeli Helsingin poliisilaitos[/QUOTE]

Fobba saattaa vetää tästä herneet neppaan...

22. hmph

hmph Vieras

Anteeksi nyt vaan, mutta onko ap sinun mielestäsi fiksua linkitellä kehitysvammaisten kuvia palstalle? Eivät he mitään ulkonäölleen voi! :( Tuli paha mieli nyt :(

23. Minun tuli paha mieli sinun puolestasi, kun haukut tavallisia ihmisiä kehitysvammaisiksi.

24. kylläh

kylläh Vieras

Näin on. Suomalainen on perusruma, onneksi löytyy itseltäkin ulkosuomalaisia piirteitä.

25. Onpa taas ihme alemmuudentuntoisia 'suomalaisia' liikkeellä. Kannattaa muuttaa ulkomaille, jos niin kovasti hävettää olle suomalainen ja asua suomessa.

Suomalaiset naiset ovat maailman kauneimpia. Vai harvassa maassa asuu yhtä paljon aitoja sinisilmäisiä blondeja. Samoin vaaleat miehet ovat upeita ja harvinaisuuksia maailmalla.

Olen ylpeä kauniista sini- ja vihreäsilmäisistä lapsistani, joilla on upea vaalea tukka. Suomalaiset ovat pääsääntöisesti fiksua kansaa, ehkä vain turhan naiiveja ja luottavaisia, jos vertaa etelämaalaiseen lipevään tyyliin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri