Oottekos nähneet näin PIENTÄ punkkia? Nyt siis kuva näkyy (tai siis linkki)

Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Hyi hitto!!! Millä sä sait sen irti? Miten ees näit sen, ku se on noin pieni!!! Mun piti ihan ostaa punkkipinsetit että sai koirasta niitä irrotella...
No kun miä ensin luulin että se on finni tms. näppy :ashamed: Satuin nykäsemään siitä... Ja sitte näkykin ne jalat :x |O Toi on kyllä pienin ja värittömin mihin oon täällä törmännyt! *ostaa itelle punkkipannan* :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Hyi hitto!!! Millä sä sait sen irti? Miten ees näit sen, ku se on noin pieni!!! Mun piti ihan ostaa punkkipinsetit että sai koirasta niitä irrotella...
No kun miä ensin luulin että se on finni tms. näppy :ashamed: Satuin nykäsemään siitä... Ja sitte näkykin ne jalat :x |O Toi on kyllä pienin ja värittömin mihin oon täällä törmännyt! *ostaa itelle punkkipannan* :D




tai sitten apteekista sitä voidetta :D Juu,ei naurata. Saapahan olla itsekin tarkkana täst edes :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Hyi hitto!!! Millä sä sait sen irti? Miten ees näit sen, ku se on noin pieni!!! Mun piti ihan ostaa punkkipinsetit että sai koirasta niitä irrotella...
No kun miä ensin luulin että se on finni tms. näppy :ashamed: Satuin nykäsemään siitä... Ja sitte näkykin ne jalat :x |O Toi on kyllä pienin ja värittömin mihin oon täällä törmännyt! *ostaa itelle punkkipannan* :D




tai sitten apteekista sitä voidetta :D Juu,ei naurata. Saapahan olla itsekin tarkkana täst edes :x
:LOL: laittaa penskatkin riviin ja valelee niskat sillä :whistle: Ihme kyllä tässä vuosien aikana on vain yksi joutunut sen pirun pitkän kuurin syömään kun tuli rengas puremakohdan ympärille. saas nähdä tätä kesää jos nuo tekee hyökkäyksiä noin pienillä otuksilla :/
 
Ompa pikkuinen! Mulla oli kerran käsivarressa helvatun iso punkki. Säikähdin älyttömästi, kun sen näin ja huitaisin sen irti. Eikö ne pitäisi aika varovasti irrotella? :ashamed: No ei kai siitä mitään vakavempaa seurannut, pientä punoitusta oli siinä kohtaa päivän tai pari.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Missä sä olet oikein makoillut jos punkki löytyy kainalostasi...??
Siinäpä se onkin, en missään! Ainoat vaihtoehdot on tuo meidän kuistin tuolit jossa oon istunut hihaton paita päällä (kissa makailee myös niissä) tai sitte toi meijen koirasta :/ En ole ulkonakaan pahemmin ollut kun vettä lotuaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Hyyyii, mua kutiaa ny joka paikkaan! |O

Mutta sivuhuomautuksena, et on sulla hyvä kamera ku saat noi hyvii lähikuvii.
Ei tuo ihmeellinen ole. Ihan Canonin joku tarjousvehje (powershot A560) mutta sillä kukkatoiminnolla sain pari kuvaa kymmenestä onnistumaan hullun tuurilla:D
 
Punkin voi saada vaikka ruotsin laivalta. Kerran pojat tekivät temppujaan ruotsin laivalla kangaslattialla. Välillä nuorempi pyöriskeli lattialla ja vähän aikaan sitten laiva oli pysähtynyt Ahvenanmaalla ja näin itse että siinä kohti pyöriskeli koira. No, mentiin hyttiin poikaa rupes kutittaa ja ku katsoin punkki oli menossa ihon alle..Eihän mulla ollut punkkipinsettejä laivalla mukana, mutta onneksi laivassa oli sairaanhoitaja joka otti pientä maksua vastaan punkin pois.
 

Yhteistyössä