OP:n asiakas?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pankki se on siinä missä nordeakin. Itsellä molemmat pankit käytössä siihen asti kun kilpailutan asuntolainan. Se sit kumpi tarjoo paremmin niin jää. (Todennäköisesti op)
 
vierailija
No täällä pikkukaupungissa ei enää ole kun op mut se on kyl aina ollu palveluiltaan ja asioiden sujuvuudelta parempi. Exän kanssa otettiin asuntolainat Nordeasta aikoinaan ja oli se jumalauta vaikeeta joka lipun ja lapun täyttö ja hyväksyntä jossain pääkonttorilla ja se sohlaaminen takaajien kanssa.... Aaarrrgghhh... Mut kun erottiin ja ostin oman kämpän, vaihdoin takasin op:hen ja homma sujui kun tanssi. Tai vielä paremminkin. Ei sinne paljo muuta tarvinnu, kun soittaa, et tilanne on tämä ja tämä ja mä tarviin sen ja sen verran laina ja takuuna ja takaajina on se ja se. Ne sano vaan et ok, he laittaa paperit kuntoon ja tuu allekirjottaan päivänä x. Ja autolainakin onnistu yhdellä istumalla, eikä tarvittu minkään ison konttorin päätöksiä ja odotella niitä päivä- tai viikko tolkulla. Lyhennusvapaiden kanssakin on riittäny vaan ilmotus netin kautta ja homma sillä selvä. Mut tää on tietty pieni kaupunki et täällä melkein kaikki tuntee toisensa, että sen takia varmaan luonaa hommat paremmin ja pystyväf heti arvioimaan, että voiko ihmiselle myöntää lainaa vai ei.
 
Omistaja-asiakkaana saa bonuksia, mitä voi käyttää op:n omien juttujen maksamiseen (kk-maksut, vakuutukset yms). Samoja elementtejä S-pankin kanssa. Itse sain tilin lahjaksi parin kk vanhana ja yhä käytössä.
 
vierailija
Menee hermot kun ensin lähes pakottivat hankkimaan tuon tunnuslukulaitteen ja nyt sitten lähes pakotetaan hankkimaan mobiilijuttu! Jos puhelin katoaa/hajoaa, on sovelluksen uudelleen laittaminen vaikeaa (nordean sivuilla kiukkuisia asiakkaita) ja kestää. Ja jos et sillä hetkellä saa hankituksi uutta älypuhelinta, olet todella pulassa. Itse ainakin pystyn elämään taviskännykällä kunnes rahaa uuteen puhelimeen.
Mitä ongelmia OP:lla on? Mediassa verkko-ongelmia maninittu...?
 
vierailija
Persaukisten hölmöjen ja seniilien vanhusten ulinaa taas. Säilökää ne kelamassinne vaikka homeisten patjojenne alle tai pyykkikoriin. Ei ketään kiinnosta. Miksi pankkipalveluja ylipäätään tarjotaan valittaville köyhille kun ei niistä ole pankeille muuta kuin riesaa?
 

Yhteistyössä