Opettajaa seksiin

  • Viestiketjun aloittaja Kittysmamanna
  • Ensimmäinen viesti
Kittysmamanna
Mulla on ongelmana syvä häpeä seksistä, tunnen itseni likaiseksi jollain tavalla. Olen jo 31 vuotias nainen Vantaalta ja tämä asia vaivaa kovasti. En pysty rentoutumaan ja nauttimaan seksistä ja haluaisin oikeasti oppia nauttimaan ja päästämään irti. Kaipaisin ehkä kokenutta, hienotunteista ja itsevarmaa opettajaa tällä saralla. Minua on pahoinpidelty lapsena ja nuorena joten voi olla että kehoon on myös jäänyt jotain muistijälkiä, tiedä siitä. Onko muilla kokemuksia samoista asioista tai tuntemuksista?
 
Mulla on ongelmana syvä häpeä seksistä, tunnen itseni likaiseksi jollain tavalla. Olen jo 31 vuotias nainen Vantaalta ja tämä asia vaivaa kovasti. En pysty rentoutumaan ja nauttimaan seksistä ja haluaisin oikeasti oppia nauttimaan ja päästämään irti. Kaipaisin ehkä kokenutta, hienotunteista ja itsevarmaa opettajaa tällä saralla. Minua on pahoinpidelty lapsena ja nuorena joten voi olla että kehoon on myös jäänyt jotain muistijälkiä, tiedä siitä. Onko muilla kokemuksia samoista asioista tai tuntemuksista?
Sinä tarvitset hellää kärsivällistä vanhempaa minun kaltaistani miestä joka asettaa naisen nautinnon etusijalle.
 
vierailija
Eipäs tarvitse. Sen sijaan tämä nainen tarvitsee Jeesusta parantamaan hänen sielunsa sisimmät haavat, Hän voi antaa tällekin naiselle iankaikkisen elämän. Se on paljon parempaa, siis niinku isommassa mittakaavassa. :)

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."

T. Hyvän Paimenen oma pässi
 

Yhteistyössä